Eikö Zelenskyi tiennyt, että Trump on herkkänahkainen eikä häntä saa keskeyttää?
Vai eikö pystynyt hillitsemään itseään?
Hän tietää, että Ukraina on riippuvainen USA:n tuesta. Kyse ei ole siitä, kuka oli oikeassa tai kuka käyttäytyi hyvin.
Kyse on siitä, että Trumpin kanssa toimeen tuleminen on nyt Ukrainan elinehto. Maailma ei ole oikeudenmukainen.
Kommentit (193)
joko saa mainita USA boikotit ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäonnistunutta diplomatiaa. Jokaisen pitäisi tietää, että jos Trumpin kanssa lähtee huutokilpailuun, on lopputulos farssi.
Kyse ei tosiaankaan ole siitä, kuka on oikeassa. Trump ei ole viisas eikä sivistynyt ihminen. Mutta hänellä on takanaan Yhdysvaltain taloudellinen ja sotilaallinen mahti. Se on se, millä maailmaa hallitaan.
Zelenskyi ei lähtenyt huutokilpailuun, vaan Trumpin idiootti varapresidentti alkoi räksyttää siinä vieressä. Zelenskyi istui suurimman osan ajasta hartiat lytyssä ja ahdistuneen näköisenä, niin kuin ihminen, joka on joutunut yllättävän ja hämmentävän verbaalisen hyökkäyksen kohteeksi, mutta ei voi paeta tilanteesta.
Joku säälittävä toimittajakin alkaa vttuilemaan Zelen vaatteista niinkuin joku vtun vammainen jalkapallohuligaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäonnistunutta diplomatiaa. Jokaisen pitäisi tietää, että jos Trumpin kanssa lähtee huutokilpailuun, on lopputulos farssi.
Kyse ei tosiaankaan ole siitä, kuka on oikeassa. Trump ei ole viisas eikä sivistynyt ihminen. Mutta hänellä on takanaan Yhdysvaltain taloudellinen ja sotilaallinen mahti. Se on se, millä maailmaa hallitaan.
Zelenskyi ei lähtenyt huutokilpailuun, vaan Trumpin idiootti varapresidentti alkoi räksyttää siinä vieressä. Zelenskyi istui suurimman osan ajasta hartiat lytyssä ja ahdistuneen näköisenä, niin kuin ihminen, joka on joutunut yllättävän ja hämmentävän verbaalisen hyökkäyksen kohteeksi, mutta ei voi paeta tilanteesta.
Joku säälittävä toimittajakin alkaa vttuilemaan Zelen vaatteista niinkuin joku vtun vammainen jalkapallohuligaani.
Hippiäiseltä unohtui, että mr Z on kuitenkin mr presidentti. Siinä sitä kunnioitusta osoitettiin, oli varmaan maksettu ho ro sekin.
Vierailija kirjoitti:
No eilen piti muksujen kanssa valita, mäkkäriin vai heseen. Minä maksan, minä päätän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eilen piti muksujen kanssa valita, mäkkäriin vai heseen. Minä maksan, minä päätän.
käy ny oikeessa ravintolassa. melkeen sama hinta nykyään ei se hese sonta ruuaks muutu näillä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
käy ny oikeessa ravintolassa. melkeen sama hinta nykyään ei se hese sonta ruuaks muutu näillä :D
No se oli tulospalkkio kun poitsu otti kympin matikan kokeesta.
Joo zele selitti krimin tilannetta ja muista sovituista jutuista,,rusakka petti.. niin tämä trumpin takapiru alkoi pätemään että mitä tulet tänne amerikankansalle selittämään tälläistä,no siitä nimenomaan pitäisi puhua mistä kaikki alkoi.
Vierailija kirjoitti:
Minä katsoin videon, ja minä näin siinä, kuinka Trump keskeytti Zelenskyn. Puhui päälle, menetti malttinsa, huusi, ja pilkkasi. Meni henkilökohtaisuuksiin, kun Zelensky pyrki keskustelemaan asiat edellä.
Ja Zelenskyi keskeytti Trumpin monta kertaa.
Kyse on omasta edusta. USA:n presidentti voi tehdä mitä vain. Hänellä on maailman mahtavin armeija ja talous takanaan.
Pienen maan kannattaa oman etunsa tähden pysyä hyvissä väleissä USA:n kanssa. Tämä on reaalipolitiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Trump tiennyt että Z tulee sotaakäyvästä maasta, haluaa rauhaa ja on suorapuheinen.
Ei häntä kiinnostanut. Olisi voinut todeta, että ymmärtää Zelen näkökannan, mutta nyt on tärkeää saada diplomaattinen ratkaisu aikaan. Sen sijaan alkoi sättimään kuin hullu, jollaista ei ole koskaan ennen nähty.
On nähty. Diilissä
Jep Diilissä. Sehän tässä pelottavaa ja naurettavaa onkin yhtä aikaa, että on täysin eri asia neuvotella oikeista asioista, joista riippuu miljoonien ihmisten oikeus, henki ja terveys ja koko elämä, kuin esiintyä TV-ohjelmassa, johon osallistuu muutamia oman elämänsä pyrkyreitä vapaaehtoisesti. Silti Trump on samanlainen ylimielinen bisnesmies molemmissa.
Vierailija kirjoitti:
Macron osaa käsitellä Trumpia.
Vaan onko Trumpin mielistelystä mitään hyötyä? Oliko Putinin mielistelystä?
Röyhkimyksille pitää panna hanttiin heti paikalla. Se sääntö pätee koulun pihassa, työelämässä ja politiikassakin.
Vierailija kirjoitti:
Oli noloa, kun Z kiitteli kovasti isäntiään katastrofaalisen huonosti menneen tapaamisen jälkeen. Huomattuaan virheensä yrittää pelastaa, mitä pelastettavissa on.
Taisi olla sarkastista kiittelyä. Yhtä hyvin olisi voinut laittaa että kiitti v*tusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli noloa, kun Z kiitteli kovasti isäntiään katastrofaalisen huonosti menneen tapaamisen jälkeen. Huomattuaan virheensä yrittää pelastaa, mitä pelastettavissa on.
Taisi olla sarkastista kiittelyä. Yhtä hyvin olisi voinut laittaa että kiitti v*tusti.
Kyllä. Tuo oli hyvä loppukaneetti Zelenskyiltä tapaamiselle.
kaks narsistista kuspäätä mitä oli odotettavissa ?