Miksi maksat hampurilaisateriasta yli 20€?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei artesaaniburgerit maksa oikeassa ravintolassa ateriana kuin 17,90. Autokaistaravintoloissa enemmän kun otat dipit ja lisukkeet tai muokkaat hampurilaista, mutta laatu on sata kertaa huonompi. Meillä tehdään itse, on mukavaa yhdessä tekemistä vaikka lauantai-illaksi.
Esimerkiksi Amarillossa maksaa kaikki burgerit ilman juomia yli 20€ paitsi kasvis 19,90, kallein 24,90. En kutsuisi noita artesaaniburgereiksi.
Miksi ihmeessä jossain Amarillossa ylipäätään tilata burgeri? Koska se on ruokalistan edullisimpia tuotteita? Mä menisin burgeria varten burgeripaikkana kunnostautuneeseen, jolloin tietää, että saa rahalleen vastinetta. Kyllähän joka ravintolassa saa sitä, mitä moni asiakas tilaa sieltä alhaisen hinnan vuoksi, mutta joka ravintolassa ne on parhaita usein siinä mihin ovat keskittyneet.
En ymmärrä, miten jotkut voivat syödä burgereita. Vaalea pullaleipä ei ole ateria muualla kuin ohjelmissa sairaalloisen lihavista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miten jotkut voivat syödä burgereita. Vaalea pullaleipä ei ole ateria muualla kuin ohjelmissa sairaalloisen lihavista ihmisistä.
Jotkut ei ymmärrä vegaaneja, toiset lihaaneja. Eikä sitä pullaleipää aina tarvitse valita, monessa paikassa on rukiisempia tai täysjyväisempiä vaihtoehtoja ihan niinkuin kaupan leipähyllyillä.
Amarillon taso kaikissa annoksissa on luokattoman huonoa ja hinnat pilvissä joten ko. ravintolaa en käyttäisi verrokkina.
En maksa, kun en syö tuollaista w t - roskaa. Tuolla rahalla ostan vaikka lohta ja heitän uuniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei artesaaniburgerit maksa oikeassa ravintolassa ateriana kuin 17,90. Autokaistaravintoloissa enemmän kun otat dipit ja lisukkeet tai muokkaat hampurilaista, mutta laatu on sata kertaa huonompi. Meillä tehdään itse, on mukavaa yhdessä tekemistä vaikka lauantai-illaksi.
Esimerkiksi Amarillossa maksaa kaikki burgerit ilman juomia yli 20€ paitsi kasvis 19,90, kallein 24,90. En kutsuisi noita artesaaniburgereiksi.
Jag skulle inte kalla Amarillo ens för en restaurang.
Niin kiinnostava kuin tämä keskustelu onkin, niin voisiko joku suositella niitä oikeasti hyviä burgereita?
Vierailija kirjoitti:
Niin kiinnostava kuin tämä keskustelu onkin, niin voisiko joku suositella niitä oikeasti hyviä burgereita?
K5 Oulussa
Se tietysti riippuu onko tuo 20 € paljon vai vähän. Se on niin suhteellista. Meillä esimerkiksi lasten viikkoraha on 70 € viikko, eli vain kymppi päivässä. Joillakin se on enemmän joillakin jopa vähemmän. On toki niitäkin vanhempia jotka vetävät omiin taskuihinsa jopa lapsen saamat lapsilisätkin. Kuka sitten huijaa ja ketä, se on eri juttu se.
No koska mulla on pilvikaupoista lähinnä 50€ seteleitä ja haluun kakskybäsiä ja digaan bursaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ei ymmärrä vegaaneja, toiset lihaaneja. Eikä sitä pullaleipää aina tarvitse valita, monessa paikassa on rukiisempia tai täysjyväisempiä vaihtoehtoja ihan niinkuin kaupan leipähyllyillä.
Ei ole olemassa mitään lihaaneja. On vain vegaaneja ja normaali ihmisiä. Miksi yrität vääntää noin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa mitään lihaaneja. On vain vegaaneja ja normaali ihmisiä. Miksi yrität vääntää noin?
Kuinka niin? Jos koen identiteetikseni lihaanin ja olen jo 90-luvulta saakka kokenut niin, niin mikä sinä olet sanomaan, että olen normaali?
Vierailija kirjoitti:
Käy vaikka Hook ravintolassa. Siellä on maukkaita burgereita. Tuntuu, että nämä ihmiset eivät ymmärrä ruuan maun päälle yhtään mitään vaan miettivät vain rahaa, jota heillä ei liiemmin taida edes olla. Ajavat Nissanilla perustellen,että Ferrari vain huijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin? Jos koen identiteetikseni lihaanin ja olen jo 90-luvulta saakka kokenut niin, niin mikä sinä olet sanomaan, että olen normaali?
Mitä jos koetkin identiteetiksesi isoisän niin oletko silloin äitisi isä?
Eli olet itsesi lapsen lapsi ja itsesi vaari, insestin lopputulos ja sitä en kyllä epäile lainkaan, joten Olet oikeassa, näinhän se menee .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos koetkin identiteetiksesi isoisän niin oletko silloin äitisi isä?
Mitä tekemistä insestilläsi tai muilla sen kaltaisilla haaveillasi on 20 euron hampurilaisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi en maksaisi? En pidä suurena summana.
Koska aterian arvo on 7,50, ja sinä olet yksinkertainen.
Miten määrität aterian arvon?
Vierailija kirjoitti:
Ensin lava kaljaa ja sitten tällaisia tilauksia, kun ei olla ajokunnossa. Rahat menee äkkiä. Niillä rahoilla tekee ja harrastaa vaikka mitä. Vaikka olisi työtön.
Luuletko tosiaan että työttömällä on varaa tilata kaljoja ja hampurilaisia? Ei tosiaan ole! Korkeintaan Lidlistä euron kaljaa ja siihen kylkeen alle euron hotdog.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän useimmat ihmiset käy ulkona syömässä satunnaisesti, jolloin ei ole lihavuuden kannalta merkitystä miten ulkona syödessä syö.
Miksi syödä epämääräisissä paikoissa, kun voi valita myös laadukkaa paikan, jossa raaka-aineetkin ovat laadukkaita?