Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi maksat hampurilaisateriasta yli 20€?

Vierailija
01.03.2025 |

Etkö ymmärrä että sinua huijataan?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi en maksaisi? En pidä suurena summana.

Koska aterian arvo on 7,50, ja sinä olet yksinkertainen.

Ei mulle ole väliä onko sen arvo 1€ vai 100€. Ostan mitä haluan.

Tai minkä ikäinen se on, ostan kenet haluan. T koska mä voin

Vierailija
22/64 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi maksaa 20 € ateriasta, jonka pihvi voi sisältää antibiootteja, hormoneja tai mitä tahansa muuta epämääräistä? Kate tehdään raaka-aineilla ja raaka-aineiden laatu on harvoin vain 20 € ateriassa hyvä (mm. pihvit tehty valmiiksi ulkomailla).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ymmärrän, että siitä 13 euron voitosta yrittäjän pitää maksaa tilan vuokra, sähkö, kokin Palkka, tarjoilijan palkka, oma palkka, oma eläke jne

Vierailija
24/64 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ymmärrän, että siitä 13 euron voitosta yrittäjän pitää maksaa tilan vuokra, sähkö, kokin Palkka, tarjoilijan palkka, oma palkka, oma eläke jne

Hyvin ne maksettiin 7,50 hinnallakin.

Vierailija
25/64 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei artesaaniburgerit maksa oikeassa ravintolassa ateriana kuin 17,90. Autokaistaravintoloissa enemmän kun otat dipit ja lisukkeet tai muokkaat hampurilaista, mutta laatu on sata kertaa huonompi. Meillä tehdään itse, on mukavaa yhdessä tekemistä vaikka lauantai-illaksi.

Vierailija
26/64 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei artesaaniburgerit maksa oikeassa ravintolassa ateriana kuin 17,90. Autokaistaravintoloissa enemmän kun otat dipit ja lisukkeet tai muokkaat hampurilaista, mutta laatu on sata kertaa huonompi. Meillä tehdään itse, on mukavaa yhdessä tekemistä vaikka lauantai-illaksi.

Esimerkiksi Amarillossa maksaa kaikki burgerit ilman juomia yli 20€ paitsi kasvis 19,90, kallein 24,90. En kutsuisi noita artesaaniburgereiksi.

Vierailija
27/64 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos palvelu pelaa niin maksan mielelläni ja poikkean toistekin.

Vierailija
28/64 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi en maksaisi? En pidä suurena summana.

Koska aterian arvo on 7,50, ja sinä olet yksinkertainen.

Te reppanat olette niitä jotka kyttäävät halpoja hampurilaisia ja pitsoja ja vingutte joka asiasta. En pidä kalliina tuota mutta ei niitä joka päivä tarvitse syödä. Katsos se piirtää kenellä on liitua.

Vierailija
29/64 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitähän nämä vinkujat eivät tajua.

Vierailija
30/64 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitähän nämä vinkujat eivät tajua.

Ainoa täällä olet sinä joka et tajua että sua on kusetettu:D

Vierailija
31/64 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi Amarillossa maksaa kaikki burgerit ilman juomia yli 20€ paitsi kasvis 19,90, kallein 24,90. En kutsuisi noita artesaaniburgereiksi.

En syö amarillossa koskaan muuta kuin lohta, mutta ei ne sitäkään osaa valmistaa. 

Vierailija
32/64 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksa hampurilaisesta, kun enhän niistä tykkää. Syön oikeaa ruokaa. Minulla on hyvä makuaisti.

Vierailija
33/64 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huijata. Ihan selkeästi kerrotaan, mitä saan sillä rahalla. Ostan, koska mä voin. 

Vierailija
34/64 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi maksaa 20 € ateriasta, jonka pihvi voi sisältää antibiootteja, hormoneja tai mitä tahansa muuta epämääräistä? Kate tehdään raaka-aineilla ja raaka-aineiden laatu on harvoin vain 20 € ateriassa hyvä (mm. pihvit tehty valmiiksi ulkomailla).

Miksi välittää siitä, mitä joku muu ostaa sen sijaan, että keskittyisi vain omaan elämäänsä?

Vierailija
35/64 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei huijata. Ihan selkeästi kerrotaan, mitä saan sillä rahalla. Ostan, koska mä voin. 

Paskaa koko rahalla. Ostat koska olet tyhmä.

Vierailija
36/64 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, aikana jolloin kulut olivat huomattavasti matalammat kuin nykyisin. Missä pusikossa olet asunut, kun hintojen nousu ihan kaikessa tulee sinulle yllätyksenä?

Vierailija
37/64 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskaa koko rahalla. Ostat koska olet tyhmä.

Ihan ruokaa se on. Turha kiukutella siitä, ettet osaa erottaa sämpylää ja paskaa toisistaan. Ymmärrän toki, että sinua harmittaa, kun et pysty tt-tuella ostamaan hampurialisia silloin kuin haluat. Kannattaa mennä töihin niin ei tarvitse olla kateellinen jostain parin kympin burgerista. 

Vierailija
38/64 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun söimme venäläisen kaunottaren kanssa Koben härästä paistettuja pihvejä niin lasku oli noin 300 euroa. Pidin laskua hieman hintavana mutta olihan se maailman paras pihvi. Mutta oli myös maailman kaunein nainen.

Että 20 euron setelit on lähinnä pepun pyyhkimiseen.

Se ajatus Koben pihvistä voikin lämmittää, kun palelee korsussa Ukrainassa. Ja oma maatuskakin tuntuu siinä tilanteessa maailman kauneimmalta, kun pelkää pääsevän droonien avulla taivaalle jo seuraavan aamun rynnäkössä.

Vierailija
39/64 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pidän hyvästä burgerista eikä 20€ ole minulle mitenkään iso raha. Syön burgereita ehkä 2-3 kertaa vuodessa, joten vuositasollakaan ei talouteni siihen kaadu. 

Vierailija
40/64 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, 20 vuotta sitten taisi tuon hintatason pitseriat joutui verottajan syyniin. Olisikohan tuo riittänyt 30 vuotta sitten?