Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurimmat rakkauden tunnustukset pillulle

Vierailija
01.03.2025 |

Onko teillä muilla että saatte pillullenne suurimmat rakkaudentunnustukset? Meillä miehen nuollessa minua toki kehuu miten ihana olen ja miten hyvältä maistun, ja perus rakastan sinua -tyyppiset tulevat, mutta sen lisäksi herkistyy ollaanhan yhdessä ikuisesti, oothan aina mun, oon sun ikuisesti oot mun ikioma eihän ikinä erota.. ja kyllä muutenkin puhuu kauniita mutta nämä ikuisesti -hommat on kyllä nimenomaan pimpin ja suun yhdistelmän aiheuttamaa romantiikkaa. Joskus toki pannessakin (rakastellessa) ylihempeilee, mutta silloin yleensä enemmän raaka kiima päällä. Onko muilla miehillä näin että pimpin nuoleminen saa miehen herkistymään ja vannomaan ikuisuutta :)? 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa silloin kun mies on rakastunut pilluun ja pillu mieheen ja miehen tekemisiin. Rakastanut vaimon aktiiista ja halukasta pillua koko ikäni.

Vierailija
2/2 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillun nuoleminen, varsinkin orgasmiin asti, on jo eräänlainen rakkaudentunnustus. Rakastajatartani nuollessa olen joskus tunnustanut, miten kova ikävä minulla on ollut, tai vaikka että se on kaunein kohtaamani pillu. Tilannehan on hyvin intiimi ja herkkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme