Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vetuttaa jo nyt, sukulaiset tulee kylään ja kohta on puhelimessa taas vikaa jota pitää korjata

Vierailija
01.03.2025 |

Voisivatko vaan itse hoitaa ongelmansa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs vaivaa siitä on jos kerran osaat. Sinähän olet tärkeä ihminen jos muut eivät osaa.

Vierailija
2/11 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppakeskuksissa on puhelinkorjauspaikka. Tai muu neuvonta. Joskin jonotuksen takana. Loma-aikana sinne ei kannata mennä ruuhkaan ja tautiseen aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä siitä täällä palstalla valitat?

Vierailija
4/11 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä?

Vierailija
5/11 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ai sulla on tommoinen puhelin, en mä noista oikein mitään tiedä kun mulla on ittellä tämmöinen iPhone joka aina vaan toimii."

"Ai sä käytät Windowsia sun tietokoneessa, toltako se nykyään näyttää? Ittellä alkaa jo noi Windowsit unohtua kun mulla on ollut tämmöinen Ubuntu Linux jo 10 vuotta joka aina vaan toimii."

jne. jne.

Vierailija
6/11 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tyytyväinen, tulevat sentään itse paikan päälle puhelimineen. Monessa taloudessa se on niin päin, että pitää mennä heillä käymään kesken omien kiireiden. Toki monella tuo on tekosyy saada sukulaiset vierailulle, mutta kun ei iljetä kutsua kylään ilman syytä.

Vierailija
7/11 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteat ettei ole välineitä kotona, voit alkuviikosta verstaalla/töissä/missä välineet onkaan katsos. Tai kerrot missä lähin puhelinhuolto.

Vierailija
8/11 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan moniakin asioita, mm wifi-verkoista ym ja olen kohtalaisen hyvä fy/ke:ssa ja matikassa. Kuitenkin ihmettelen muiden mukana silmät teevadin kokoisina että kuinkas nyt on tuollekin laitteelle noin päässyt käymään. Pääsee helpommalla ja voi välttää ilmaisen työnteon heittäytymällä tolloksi. 

Vierailija
9/11 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et joudu sentään lähtemään loskaiseen maahan auton alle ryöminään, tätäkin tapahtuu, pääset siis vielä helpolla!

Vierailija
10/11 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iäkäs sukulainen just soitti ja valitti kun ei saa sähköpostia lähtemään ja aina vaan tulee virheilmoitus. Kiukutteli oikein kun toimimaton sähköpostiosoite annettu.

No ei se edes ollut sähköpostiosoite vaan nettisivun osoite, jonne voi jättää palautteen lomakkeella 🙄

Saisi olla senioreille enemmän jotain digitaitokursseja kun perusosaaminenkin on monilla niin heikkoa. 

Vierailija
11/11 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iäkäs sukulainen just soitti ja valitti kun ei saa sähköpostia lähtemään ja aina vaan tulee virheilmoitus. Kiukutteli oikein kun toimimaton sähköpostiosoite annettu.

No ei se edes ollut sähköpostiosoite vaan nettisivun osoite, jonne voi jättää palautteen lomakkeella 🙄

Saisi olla senioreille enemmän jotain digitaitokursseja kun perusosaaminenkin on monilla niin heikkoa. 

Äläpä nyt sentään. Hän sentään yritti. Meillä aikoinaan muori ei osannut edes lukea vanhoja tekstiviestejä, luki ne vain niiden heti tultua. Myöhemmin ihmetteli, kun kirjekuoren kuva ei häviä mihinkään eli vähän väliä pyysi käymään ja tutkimaan puhelimensa vikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme