Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hävittää patja?

Vierailija
01.03.2025 |

Kyseessä 80200  m patja. Maksaako se jotain, jos sen vie jäteasemalle? Voiko sen laittaa taloyhtiön sekajätteisiin?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on pieni patja mahtuu roskikseen käärittynä ja sidottuna. Jos on iso niin googlaa paikkakunnan nimi ja kaatopaikkakuljetus. Se tosin maksaa. Ellei tilaa uuden patjan ja samalla maksaa vanhan viennin pois. 

Vierailija
22/55 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähimmälle jäteasemalle. Taloyhtiön roskakatokseen älä sitä laita.

Maksaako jotain, jos vie jäteasemalle?

Jos sohvan vie jäteasemalle itse, hinta on kaikissa kaupungeissa noin 10 euroa. Roskat mielletään helposti arvottomiksi, eikä niiden viemisestä haluta maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvimmalla pääsee Sotkan patjanvaihtoviikoilla. Jos se on ylimääräinen, eikä voi vaihtaa, niin sitten jäteasemalle. Se menee kilojen mukaan. Vein 2 patjaa, ei ollut halpa homma.

Vierailija
24/55 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks nuo hetekat ole perinteisesti ihan vaan poltettu ja haudattu saunan taake.

Ei levitetä niitä luteita.

Et sit tiedä edes mikä on heteka?

Ei se ruostu, ellei polta pintakäsittelyjä pois. Eli et siis tiedä, miten jätteet hävitetään asianmukaisesti.

Vierailija
25/55 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä teitä jotka täytätte kaatopaikkarojuilla taloyhtiön roska-astioita. Luulisi teidän naapureita vituttavan. Onneksi asun okt:ssa eikä tarvitse maksaa muiden patjoja. 

Vierailija
26/55 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä purin muuttaessa suuren kahden hengen vanhan runkopatjan osiin. Kyllähän siinä pari tuntia menee.

No oli taas huumoria koko päiväksi ja jotkut ääliöt yläpeukuttaa. Onko lukutaito huono nykyään. 

Vierailija
27/55 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sohvan vie jäteasemalle itse, hinta on kaikissa kaupungeissa noin 10 euroa. Roskat mielletään helposti arvottomiksi, eikä niiden viemisestä haluta maksaa.

Niin no kuka hullu siitä haluaa vielä maksaakin? On se kummavettä ei voi viedä ilmaiseksi, ja vielä parempi olisi jos kotoa noudettaisiin...

Vierailija
28/55 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie metsään. Toiminut monta kertaa. En tasan ala mitään kaatopaikkamaksua noista maksamaan. Jätteet pitää voida hävittää ilmaiseksi.

Vierailija
29/55 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me on viety kaupan kierrätyspisteelle. Kyllä ne sieltä häviää. En tasan maksa 25 euroa kaatopaikkamaksua jostain patjasta.

Se on sinun jätteesi, joten tasan huolehdit itse sen hävittämisestä.

Vierailija
30/55 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

41 euroa on pienkuormamaksu meidän alueella ja se veloitetaan yhdestäkin patjasta, jos autolla vie. On kyllä kallista.

Vierailija
31/55 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me on viety kaupan kierrätyspisteelle. Kyllä ne sieltä häviää. En tasan maksa 25 euroa kaatopaikkamaksua jostain patjasta.

Se on sinun jätteesi, joten tasan huolehdit itse sen hävittämisestä.

Lällällällän lieeruu.

Vierailija
32/55 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaahtomuovipatjan leikkelet pieniin osiin veitsellä ja muutamissa osissa viet taloyhtiön roskiin. Viitseliäisyyttä vaatii, jos et mihinkään Sorttiin saa sitä. Tai sitten eläinsuojeluyhdistykseltä kannattaa kysyä.

Vierailija
33/55 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteka (Helsingin teräskaluste) - hetekassa ei luteet viihdy, eikä teräs kovin helposti pala.

Vierailija
34/55 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pieniä vaahtomuovin palasia voi laittaa kiinteistön sekajäteastiaan. Lajitteluasemilla vaahtomuoviset petaus- ja sijauspatjat lajitellaan energiajätteeseen".

https://salpakierto.fi/tuote/patja/

Vierailija
35/55 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vie metsään. Toiminut monta kertaa. En tasan ala mitään kaatopaikkamaksua noista maksamaan. Jätteet pitää voida hävittää ilmaiseksi.

Kuinka kävi Risu-miehelle?

Vierailija
36/55 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valelet bensalla tuikkaat tuleen ja heität parvekkeelta alas 

Vierailija
37/55 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli hyväkuntoinen patja joka kelpasi ilmaisena eteenpäin 

Vierailija
38/55 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä teitä jotka täytätte kaatopaikkarojuilla taloyhtiön roska-astioita. Luulisi teidän naapureita vituttavan. Onneksi asun okt:ssa eikä tarvitse maksaa muiden patjoja. 

Eiköhän me, jotka viedään omat kaatopaikkajätteet kaatopaikalle ja maksetaan omakotitaloissa sekajätemaksu, jouduta toisten kaatopaikkaromu, joka kärrätään yleisille jätepisteille maksamaan. Muut maksaa jossain muodossa vapaamatkustajien kulut. Meidän läheisellä sekajätepisteellä on keräysastioiden vieressä vaikka mitä roinaa lastenvaunuista ja hetekoista lähtien.

Vierailija
39/55 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyisi hävittää mielestäni nainen, joka paljastui mamupatjaksi. Tämä on ikävä kyllä totta. Satuin rakastumaan, mutta hän on edelleen kiinnostunut edellisestä hänen kaikesta pettämisestä ja toisesta suhteesta ym. huolimatta.

Vierailija
40/55 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meidän jäteasemalla on automaattinen mittaus, kun ajat sisään autosi painaa x kiloa ja kun ajat ulos, maksat sen painon mukaan, mitä autosi nyt painaa vähemmän. Patjat eivät ole kovin painavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme