Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sekoo joka asiasta, en jaksa.

Vierailija
01.03.2025 |

Halusi tietyn paistinlastan, muttei löytänyt sekunnissa. Kauhea kiroaminen ja laatikoiden avaaminen ja paiskominen ennen aamukahdeksaa. Sanoin, että katso kuivauskaapista. Hirveä valitus, kun on siellä jotenkin väärin.

Välttäkää näitä agressiivisia valittajamiehiä, menetätte vaan terveytenne.

Ja kyllä, olen eroamassa, valittakoot seinille.

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaat tehneesi viisaan ratkaisun, kun heräät jonakin aamuna omassa kivassa kodissasi, jossa ei kukaan riehu.

Kuka nuolee v*tun?

Vierailija
62/90 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei raivoaja, mutta mies nillittää jokaisesta pikku asiasta. Jos katan pöydän, lasit on väärässä paikassa tai keittiöpyyhe on väärän värinen. Ulkonakin sataa vettä. Ihan kuin voisin asialle jotain tehdä.

Joo pöydän kattaminen on tunnetusti miesten sydäntä lähellä 🤣😂

No, kyllä niitäkin miehiä on. Oma eksä pilkkasi siitä, kuinka kävelin, join vettä, miten pukeuduin, miten laitoin hiukset, kuinka tiskasin, miten laitoin ruokaa, kuinka söin, miten lihava olin (BMI 16, koska en saanut syödä), mitä ohjelmia katsoin, miten ylipäätään olin olemassa. Aivan kauhea ihminen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksin asuminen on parasta 😍 saa tehä ja olla niinku haluu, ja laittaa paistinlastat minne lystää. 

Äläs nyt, mä en edes asu miesystävän kanssa yhdessä, mutta meninkin kysymään ajatuksia kotini ehostusta ajatellen. Ei mitään täysremonttia ollut kyllä tarkoitus, mutta tämähän löysi aivan järkyttävän määrän vikoja mun asunnosta ja esim. keittiön haluaisi vaihtaa kokonaan runkoineen jne. Siis ihan hirveä tykitys tuli sieltä. Huom! Asuntoni on n. 20v vanha, ettei mikään rähjä, mutta käytön jälkiä alkaa olla ja esim. kodinkoneet vaihtokunnossa.

Sitten kun sanoin, etten nyt ihan monen kymmenen tuhannen remonttia ajatellut kuitenkaan, hän sekosi ihan täysin ja alkoi huutaa, että hänellä on oikeus mielipiteisiinsä ja että hänestä ihan kaikki pitäisi laittaa uusiksi. Jäi siis ihan jumiin tuohon. Ja ei

Eikä se h*mo varmaan osaa edes rempata sun keittötä.

Vaihda luuseri tosimieheen.

Vierailija
64/90 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaat tehneesi viisaan ratkaisun, kun heräät jonakin aamuna omassa kivassa kodissasi, jossa ei kukaan riehu.

Kyllä se vaan on kivempaa herätä mukavan korston viekusta, siinä ehkä vähän aamuseisakkia katsellen ja sitten hypäten kyytiin. 

Vierailija
65/90 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaan on kivempaa herätä mukavan korston viekusta, siinä ehkä vähän aamuseisakkia katsellen ja sitten hypäten kyytiin. 

Kaikenlaisia harhakuvitelmia teillä siitä mulkustanne onkin.

Vierailija
66/90 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaisia harhakuvitelmia teillä siitä mulkustanne onkin.

Kyl se seisoo. 

Vierailija
67/90 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hyvät naiset kuunnelko tai sietäkö tuollaista paskaa. Minä ainakin suuttuisin oikein kunnolla. Olisin niin vttumainen, että jatkossa ukko muistaisi varmasti miten käyttäydytään.

Vierailija
68/90 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää hyvät naiset kuunnelko tai sietäkö tuollaista paskaa. Minä ainakin suuttuisin oikein kunnolla. Olisin niin vttumainen, että jatkossa ukko muistaisi varmasti miten käyttäydytään.

Saisiko silti seksiä?

Vierailija
69/90 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
70/90 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä miestä vielä ikävä tulee, exää tai jotain potentiaalista uutta. Itketään kohta somessa kuinka ei löydy ketään ja on yksinäinen olo. Että miettikää nyt naiset vielä, että kannattaako se mies jättää vaan koska välillä keuhkoaa?

Vierailija
71/90 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te jaksatte noita 4-vuotiaan tasolle jääneitä "miehiä"? Ihan uhmaikäisiä taaperoita aikuisen miehen ruumiissa, joille saa olla äitinä.

Hirveän romanttista ja seksikästäkin.

Vierailija
72/90 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä miestä vielä ikävä tulee, exää tai jotain potentiaalista uutta. Itketään kohta somessa kuinka ei löydy ketään ja on yksinäinen olo. Että miettikää nyt naiset vielä, että kannattaako se mies jättää vaan koska välillä keuhkoaa?

Minä haluan rinnalleni miehen, en pikkuasioista räyhäävää taaperoa.

Jos haluan lapsia, hankin niitä. Miestä en tarvitse lapsen rooliin riehumaan.

Vierailija
73/90 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon mieluummin yksin ja onnellisesti omassa kodissa kuin räyhäävän "miehen" kainalossa. Mitä minä siitä räyhäämisestä saan? Pahan mielen? Mitä teen suhteella, josta tulee vain paha mieli ja miksi olisin sellaisessa tilanteessa vapaaehtoisesti?

Vierailija
74/90 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan rinnalleni miehen, en pikkuasioista räyhäävää taaperoa.

Jos haluan lapsia, hankin niitä. Miestä en tarvitse lapsen rooliin riehumaan.

Vaikutat itsekin aika aggressiiviselta. Miksi te naiset sitten saatte keuhkota, valittaa, huutaa ja marmattaa? Mies jos tekee tuota, on muka lapsellinen?

Vierailija
75/90 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se vetää?

Vierailija
76/90 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä Räyhä-Jormat eivät itse kestä yhtään sitä, että nainen räyhää tai puolustautuu. Pitää vaan saada itse riehua kuin vähäjärkinen.

Vierailija
77/90 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kannattanut pariutua kiltin miehen kanssa.

Vierailija
78/90 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekste tajua, teidän ukoilla on vaihdevuodet,,,,, ja ne kestää kauan.

Vierailija
79/90 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisiko silti seksiä?

Aika suurella todennäköisyydellä aika helpostikin. Ei parisuhteissakaan välttämättä ole seksiä edes viikottain (ainakaan jos toinen on tuollainen valittaja-räyhääjä, ja tunnelma näin ollen useimmiten varmasti kaikkea muuta kuin romanttinen tai seksiä tihkuva), ja monesti parisuhteissa se seksi jämähtää tappavan tylsäksi rutiinisuoritukseksi (jolloin omakin käsi on varmasti parempi mielikuvituksineen).

Tinderiin vaan. On siellä vanhempaakin väkeä ja paljon niitä, ketkä ei etsi mitään naimisiinmeno- tai yhteenmuuttojuttuja, vaan ihan vaan mukavaa ja nautinnollista seuraa.

Vierailija
80/90 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on yksinäinen vain, koska suunnittelee kaikki tekemiset miehensä kanssa. Esim. loma- ja viikonloppureissut. Miehestä ei välttämättä ole kuitenkaan todellista seuraa, vaan mies vaan valittaa kokoajan omiaan.

Kun miestä ei ole, nainen soittelee kavereilleen, ja kavereiden kanssa on reissussa todennäköisemmin oikein mukavia naurun siivittämiä keskusteluja.

Eron jälkeen tyypillisesti mies on yksinäinen, ja nainen ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän