Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sekoo joka asiasta, en jaksa.

Vierailija
01.03.2025 |

Halusi tietyn paistinlastan, muttei löytänyt sekunnissa. Kauhea kiroaminen ja laatikoiden avaaminen ja paiskominen ennen aamukahdeksaa. Sanoin, että katso kuivauskaapista. Hirveä valitus, kun on siellä jotenkin väärin.

Välttäkää näitä agressiivisia valittajamiehiä, menetätte vaan terveytenne.

Ja kyllä, olen eroamassa, valittakoot seinille.

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei raivoaja, mutta mies nillittää jokaisesta pikku asiasta. Jos katan pöydän, lasit on väärässä paikassa tai keittiöpyyhe on väärän värinen. Ulkonakin sataa vettä. Ihan kuin voisin asialle jotain tehdä.

Joo pöydän kattaminen on tunnetusti miesten sydäntä lähellä 🤣😂

Vierailija
22/90 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollainen isä. Ei tule mulle samanlaista miestä! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta pullukka-ongelmaa nyt

Vierailija
24/90 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei raivoaja, mutta mies nillittää jokaisesta pikku asiasta. Jos katan pöydän, lasit on väärässä paikassa tai keittiöpyyhe on väärän värinen. Ulkonakin sataa vettä. Ihan kuin voisin asialle jotain tehdä.

Voi kun tuntisit tämän tapauksen! Veikkaan että saattaa olla kirjolla.

Vierailija
25/90 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaat tehneesi viisaan ratkaisun, kun heräät jonakin aamuna omassa kivassa kodissasi, jossa ei kukaan riehu.

Oma kiva koti = 12 m2 Itä-Pasilassa. 

Kuule, on parempi kävellä vaikka siellä telkänpöntössä jalat tukevasti omalla lattialla kuin palatsissa kananmunankuorilla.

Tilastollisesti suomalaiselle naiselle on turvallisempaa asua yksin Kontulassa kuin miehen kanssa saman katon alla. Sori siitä, faktat ovat faktoja vaikka kuinka sarjapeukuttaisit omia kommenttejasi ja vaikka kuinka paljon faktat sinua kiukuttaisivat :D

Vierailija
26/90 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju vasta alussa ja jo nyt järkyttää teidän joidenkin kumppanit ja kotiolot

Melko vallatonta tuollainen vallan anto toisen krooniselle karsealle käytökselle.

Vierailija
27/90 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikana on toisenlaisia ongelmia mutta ero ei ole läheskään usein oikea ratkaisu.

Vierailija
28/90 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi erota komeasta mehestä.

Vierailija
29/90 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan koko ikäni ihmetellyt, kuinka naiset uskaltavat asettua asumaan ja kotia leikkimään vaarallisen tai kiukkuisen miehen kanssa. Meillä oli lapsuudenkodissa äkäiset miehet ja siitä kyllä opin etten ole tekemisissä sellaisten kanssa.

Vierailija
30/90 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te olette käyttäytyneet hormonihöyryissänne? Veikkaan että monta kertaa mennyt yli....

Vierailija
31/90 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi tollasta tarinaa että nuorena kelpuutetaan joku urpo eikä sitten myöhemminkään erota, kun ei osaa arvella parempaa itselleen. Ymmärrän että jossain uskovaisissa porukoissa aivopestään tossuiksi, mutta eihän normi aikuisen tarvii kestää huonoja käytöksiä vuodesta toiseen.

Vierailija
32/90 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi erota komeasta mehestä.

Ei ole komea, eikä pitkä, poikkeuksellisen lyhyt suomalaiseksi mieheksu. Mene sinä sen kanssa yhteen, jos kerran on niin komea mielestäsi ja näkemättä.

Ap

Vierailija
33/90 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku paikka, niin koti pitää olla se paikka maailmassa, joka on rauhan tyyssija. Jossa lempeä ja turvallinen olla.

Vierailija
34/90 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne nuorena ole urpoja. Vasta parin lapsen jälkeen totuus paljastuu. 

Vierailija
35/90 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko toi tollasta tarinaa että nuorena kelpuutetaan joku urpo eikä sitten myöhemminkään erota, kun ei osaa arvella parempaa itselleen. Ymmärrän että jossain uskovaisissa porukoissa aivopestään tossuiksi, mutta eihän normi aikuisen tarvii kestää huonoja käytöksiä vuodesta toiseen.

Hyvin lähelle tätä. Lapsuuden lähipiirini ei uskovaisia, mutta muuten ongelmaisia.

Ap

Vierailija
36/90 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Ei sitä jaksa. Tai määräänsä enempää. Jos on tilanne päällä koko ajan. Ei tule harmoninen tunnelma, paitsi erillään. Miehillä liikaa paineita elämässä, pari drinksua ja pitäisi rauhoittua.

Miehillä liikaa paineita? Voi vttu nyt taas.

Vierailija
37/90 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku paikka, niin koti pitää olla se paikka maailmassa, joka on rauhan tyyssija. Jossa lempeä ja turvallinen olla.

Tätä minä olen yrittänyt selittää.  Että koko ajan ei voi olla sellainen tilanne että pitää varoa jokaista sanaa ja tekoa ja tavaroiden paikkaa, ettei alkaisi raivo. 

Vierailija
38/90 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai onko tuollainen tavallistakin, meinaan ei ole tullut tuollaista miestä mulle vastaan. Ilmeisesti mulla on sitten hyvä tuuri.

Vierailija
39/90 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä minä olen yrittänyt selittää.  Että koko ajan ei voi olla sellainen tilanne että pitää varoa jokaista sanaa ja tekoa ja tavaroiden paikkaa, ettei alkaisi raivo.

Ei se mies selittämällä miksikään muutu.

Vierailija
40/90 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun nämä ei ole aina edes johdonmukaisia, vaan levittelevät omia kamojaan miten sattuu ja syyttävät muita niiden siirtämisestä ja hukkaamisesta. Minulle, pyykinpesijälle valitettiin puoli vuotta uimahousujen hukkaamisesta. Kunnes kaveri toi ne kotoaan jonne oli ne jättänyt. Ja sitten vaan hihiteltiin hupaisaa juttua. Joka viikko ellei päivä jotain on hukattu.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän