Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivoojat saavat varmaan 20 sentin korotuksen kuukausipalkkaan

Vierailija
28.02.2025 |

Olettaisin että mäin hulppea korotus on tulossa.

Mun mielestä työntekijät voivat siivota itse. Esim toimistotyössä ehtii viedä roskat ja pyyhkiä pölyt ja lattia 10 minuutissa. 

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivousmoppiin tulee 20 sentin jatkopala, siinä kaikki.

Vierailija
42/48 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toimistotyöntekijät siivoaa itse ei ole tarvetta siivoojalle ja sitten siivooja on työtön 

Kun ei sitä työtä arvosteta niin voi tehdä työn itse. Ja siivoojista on pula.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala kuule laitoshuoltajaksi sairaalaan. Siellä tienaa vuorolisillä ja mahdollisilla ylitöillä. Mulla on palkka jo yli 15e tunti ja kahden kuun brutto yli 8500e ylityökorvauksineen ja muine lisineen. Suosittelen. Jos kestää siivota paljon eritteitä ja erilaisia bakteeri/virustauteja,noroa jne. Yksivuorotyöllä ei niin pääse hyville liksoille.

Sun palkkaa ei sitten tarvitse nostaa?

Vierailija
44/48 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala kuule laitoshuoltajaksi sairaalaan. Siellä tienaa vuorolisillä ja mahdollisilla ylitöillä. Mulla on palkka jo yli 15e tunti ja kahden kuun brutto yli 8500e ylityökorvauksineen ja muine lisineen. Suosittelen. Jos kestää siivota paljon eritteitä ja erilaisia bakteeri/virustauteja,noroa jne. Yksivuorotyöllä ei niin pääse hyville liksoille.

Sotella on kyllä törkeän hyvät lisät. Mä en enää viitsi tehdä kokopäivätyötä, koska ei ole pakko, ja puolikkaana kävin tänään heittämässä 500 euron päivän, 12 tuntia. Mun peruspalkka ei edes ole tuota viittätoista, mutta kokemuslisät, henksut, iltalisät, hälytysrahat. vuoronjatkokorvaus ja koko ajalta ylityöt, kyllähän sitä kertyy. T: kollega

Vierailija
45/48 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole enää alalla. Tuo 0.20 e korotus palkkaan olisi vienyt yöunet! 

Vierailija
46/48 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toimistotyöntekijät siivoaa itse ei ole tarvetta siivoojalle ja sitten siivooja on työtön 

Tämä on aivan totta, mutta pölyallergisena siivoan itse, jos siivoojat eivät pölyjä pyyhi.

Vierailija
47/48 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimistotyössä olleena tosiaan itse sai siivota pölyt ja lakaista lattiat, koska siivojat kävivät tyhjentämässä vain roskikset, jossa nyt sattui olemaan 1-2 post it lappua.

Ette sitten saaneet suutanne auki siivousfirman vastaavalle, miksi näin? 

En tiedä kuka on siivousfirman vastaava. Kerroin vain omalle esimiehelleni, että meillä tyhjennetään vain roskikset. Hän tilasi suursiivouksen. 

Vierailija
48/48 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sotella on kyllä törkeän hyvät lisät. Mä en enää viitsi tehdä kokopäivätyötä, koska ei ole pakko, ja puolikkaana kävin tänään heittämässä 500 euron päivän, 12 tuntia. Mun peruspalkka ei edes ole tuota viittätoista, mutta kokemuslisät, henksut, iltalisät, hälytysrahat. vuoronjatkokorvaus ja koko ajalta ylityöt, kyllähän sitä kertyy. T: kollega

Ilmankos Soteen uppoo kuntien rahat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi