Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaahan, mikä olisi paras paikka myydä käsin tehtyjä neuleita?

Vierailija
28.02.2025 |

Olen aika tuotteliasta sorttia neulojaksi, ja jos/kun ei ole tilattuja töitä tehtäväksi, niin kutimet on silti käsissä kyllä joka päivä jokusen tunnin.

Puoliso tuossa hymähti että joka paikka pursuaa neuleita.

Missä niitä kannattaisi myydä? Minulla ei ole koskaan ollut minkäänlaisia sometilejä tai -alustoja käytössä, nytkö niihin täytyisi sitten lähteä mukaan?

Vinkkejä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myyn paikallisella facekirppiksellä. Leskimäärin pari sataa euroa kuussa saan tienattua.

Vierailija
22/25 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että naurattaa nuo venäjätrollit jotka JOKAISEEN neuleketjuun tulee huutamaan ettei kukaan muka halua neulottuja sukkia. Niillä vissiin otti tosi koville se Ukrainalle järjestetty sukkakeräys palstalla.

Niin, minä en oikein ymmärrä tätä ilkeilyä tämän asian suhteen, harrastakoon kuka mitäkin haluaa, neulomista, lenkkeilyä, lukemista, tai vaikka niiden villasukkien temuttamista, jos parhaaksi katsoo..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että naurattaa nuo venäjätrollit jotka JOKAISEEN neuleketjuun tulee huutamaan ettei kukaan muka halua neulottuja sukkia. Niillä vissiin otti tosi koville se Ukrainalle järjestetty sukkakeräys palstalla.

Osallistuin siihen keräykseen kuudella sukkaparilla 😊

ap

Vierailija
24/25 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, minä en oikein ymmärrä tätä ilkeilyä tämän asian suhteen, harrastakoon kuka mitäkin haluaa, neulomista, lenkkeilyä, lukemista, tai vaikka niiden villasukkien temuttamista, jos parhaaksi katsoo..

Sen ymmärtää kun tajuaa: se on perus naisvihaa venäjältä. Joka joulun alla nuo alkaa huutaa miten "kukaan" ei halua itsetehtyjä joululahjoja eikä varsikaan sukkia. Venäjän trollille mikään ei ole niin pieni asia, etteikö sillä voisi yrittää dissata naisia "Lännessä". Tuo vihalaulu sai kunnon mittasuhteet siinä vaiheessa kun palstalla kerättiin villasukkia Ukrainan sotilaille. Nuo raukat yritti niin kovasti vakuutella että roskiin menee kaikki sukat.

Ilmianto ja unohtuu.

Vierailija
25/25 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy töissä. Monet kauppaavat lasten koulumatkatuotteita, esim. keksejä, kalentereita jne.

Ostin työkaverin äidin kutomat villasukat.

Tori.fi/Huutonet olen ostanut sukkia.