Ongelmana se, että tunnen usein ihmisten olevan ilkeitä ja haluavan pahaa
Vaikka järjellä ymmärrän, ettei se monesti niin ole. Olen ihmisten inhoaja enkä edes yritä päästä siitä eroon. Eläimet ovat minun juttuni. Kyllä se silti harmittaa, kun niin monesti tulee katkeruutta ihmisiä kohtaan ja koen, että minusta yritetään hyötyä, käyttää hyväksi yms. Mistä niistäkään tietää että milloin se on oikeasti niin ja milloin pelkkä tunne tai väärinkäsitys. On se silti rankkaa.
Kommentit (5)
No kun olet oikeassa. Osa hakee itselleen hyötyä "ammattilaisena" kuin vampyyri tai muuten. Aidon ihmisen pitäisi olla fiksu ja kiva. Että kaikille jotain.
Lika barn leka bäst.
Ole tekemisissä sellaisten ihmisten kanssa, joilla on mahdollisimman samanlainen tausta kuin itselläsi. Silloin ei tule yhtä helposti näitä hyötymisjuttuja, ja on helpompaa ymmärtää toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
No kun olet oikeassa. Osa hakee itselleen hyötyä "ammattilaisena" kuin vampyyri tai muuten. Aidon ihmisen pitäisi olla fiksu ja kiva. Että kaikille jotain.
Niin... Itse en ole sellainen että kehtaisin olla tylyn jyrkkä, paitsi jos toinen aloittaa ensin. Silloin uskallan kyllä jatkaa. Tulee vain sellainen tosi ristiriitainen fiilis, kun en tiedä että miten kannattaisi toimia. En halua että minua muistellaan kovin negatiivisestikaan.
Vierailija kirjoitti:
Lika barn leka bäst.
Ole tekemisissä sellaisten ihmisten kanssa, joilla on mahdollisimman samanlainen tausta kuin itselläsi. Silloin ei tule yhtä helposti näitä hyötymisjuttuja, ja on helpompaa ymmärtää toisiaan.
No aivan kuin kaikki ihmissuhteet voisi itse valita, haloo🙄 ap
Tällä hetkellä olen esimerkiksi katkera yhdelle henkilölle, joka vaikutti koko ajan yrittävän hyötyä ja kikkailla kustannuksellani. Ei kaveri eikä ystävä, sen enempää en kerro. Hän on juuri sellainen tyyppi, jonka voin hyvin kuvitella palstalle. Osa minusta toivoo, että olisin ollut kamalan tiukka ja vetänyt tiukat rajat, mutta toisaalta osa minusta ymmärtää, että harvempi erityisesti pitää tiukoista ihmisistä, ja yleisesti haluan olla ihan pidetty.