Miksi jotkut miehet vastustavat kohteliaita tapoja naisia kohtaan?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi sitten osui silmiin lehtijuttu, jossa nuorimies sanoi että "hyvät tavathan on teeskentelyä".
Koko yhteiskunta rakentuu hyville tavoille. Ilman niitä olisimme vain apinalauma vaatteet päällä.
Eihän se suomalainen tosimies ketään pokkuroi. Muunmaalaisten touhua tuollainen mokoma hienostelu. Eihän meillä missään enää opeteta lapsillekaan hyviä tapoja, kun eivät niitä aikuisetkaan hallitse, niin miten ne miesressukat voisivat niitä osata.
Kohteliaat tavat toisia ihmisiä kohtaan alkavat olla harvinaisuuksia kaikkien sukupuolten välillä. Kauniit tavat eivät maksa mitään, mutta tekevät elämästä niin paljon mukavampaa. Muita ihmisiä huomioivasti kohteleva mies käyttäytyy myös naisia kohtaan hyvin, ilman sen kummempaa korostamista. Ja aina, jos mies osaa luontevasti ne pikkujutut, o la laa.
Vierailija kirjoitti:
ei naiset tykkää kohteliaistakaan miehistä, heistä tulee vaivaantunut olo. tää kilttimiesten itku perustuu osittain totuuteen
miehellä pitäs olla tilannetajua, tietää millon nainen haluaa huonoa käytöstä ja milloin hyvää
Tuskin kukaan koskaan haluaa huonoa käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei naiset tykkää kohteliaistakaan miehistä, heistä tulee vaivaantunut olo. tää kilttimiesten itku perustuu osittain totuuteen
miehellä pitäs olla tilannetajua, tietää millon nainen haluaa huonoa käytöstä ja milloin hyvää
juupajuu
Sinä jo itse vastasit kysymykseesi, eli tuollaiset miehet ovat moukkia ja ääliöitä ja extra-tyhmiä. Sitten osa kuvittelee olevansa oikein näppärä, kun vetoaa feminismiin - huoh.
Itse ainakin olen peruskohtelias siihen asti kun minua kohtaan ollaan. Mitä tarkoitat "vastustamisella"? Kuulostaa enemmänkin että yrität pakottaa hänet olemaan kohtelias. Sitä ei koskaan tiedä mitä muut on kokeneet naisten toimesta ja siitä johtuu se vihamielisyys. Nytkin kun lukee näitä nälviviä kommentteja vailla ymmärrystä niin en ihmettele miksi.
Ihmisiä kohdellaan asianmukaisesti, ei siis töykeästi, ei kohteliaasti, vaan sosiaalisen tilanteen vaatimalla tavalla. Sellainen jolla on sosiaalisia taitoja pärjää lähes kaikissa tilanteissa. Ei niitä taitoja ole jaettu miehille ja naisille erikseen, vaan nämä taidot tulevat sosiaalisiin tilanteisiin osallistumalla.
-Mies1976
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin sanovat aina ettei tolleen pidä tehdä mutta kuitenkin kikattelevat iloissansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminismi sai mitä ansaitsi.
Miten feminismi liittyy kohteliaisuuteen? Ajatteletko, että ainoastaan alistamallesi naiselle olisit kohtelias?
En ole kohtelias vihaideologian aivopesemille ihmishirviöille jotka pitävät minua vihollisenaan sukupuoleni johdosta. Feministit tarttuivat vihaan ja siihen heidät hukutetaan.
Aukokaa itse ovenne.
Niin, että ainoastaan, jos saa alistaa naista, voi olla kohtelias. Ensin avataan ovi, sitten vedetään naista turpaan ja rai s k a taan.
Tässä kommentissa näkee kuinka ideologia on pesiytynyt syvälle. Tässä näette mitä keskiverto naiselle tulee ensimmäisenä mieleen miehestä. Aika pelottavaa eikö?
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi sitten osui silmiin lehtijuttu, jossa nuorimies sanoi että "hyvät tavathan on teeskentelyä".
Monet miehet ovat kohteliaita ainoastaan naisille joista viehättyvät. Sen takia ottavat kohteliaan käytöksen epäviehättäviltä naisilta verisenä loukkauksena.
...Olisinpa mies, olisi niin helppoa näyttää hyvältä verrattuna muihin miehiin 😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet ovat kohteliaita ainoastaan naisille joista viehättyvät. Sen takia ottavat kohteliaan käytöksen epäviehättäviltä naisilta verisenä loukkauksena.
...Olisinpa mies, olisi niin helppoa näyttää hyvältä verrattuna muihin miehiin 😌
ootko lesbo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kestäisi. Tätä on tutkittu.
Nyt kyl tulee mieleen että mitä ap tarkoittaa hyvillä tavoilla?
Pyrin oleen kohtelias kaikille ja toimin tilanteissa yleensä maalaisjärjen mukaan. Joskus se tarkoittaa sitä että menen ovesta ensin enkä kohtele naista kuin jotain etuoikeutettua prinsessaa.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kestäisi. Tätä on tutkittu.
ootko vähä-älynen?
Hyvät tavat naisia kohtaan ovat suurimmaksi osaksi samoja, kuin ketä tahansa muitakin kanssaihmisiä kohtaan. Mutta niitäkään ei meillä hallita. Sellainen sulava, luonnollinen hyvä käytös, missä toinen ihminen asetetaan itsensä edelle, on tosi harvinaista nykyään. Eikä asenne, jos hyviä tapoja pidetään hienosteluna, taida paljonkaan auttaa.
Vierailija kirjoitti:
No, itse en halua kuin hyvää käytöstä. Mutta olen vielä pahempi kuin vasurifeministi: oikeistolainen nainen, jolla on omat rahat ja älyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, itse en halua kuin hyvää käytöstä. Mutta olen vielä pahempi kuin vasurifeministi: oikeistolainen nainen, jolla on omat rahat ja älyä.
vaikutat olevan niin itteäs täynnä ettei ihme ettet saa munaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saamasi pitää! Vielä kun erottaisin kaltaisesi raivoavasta punikkifeminazilaumasta.
Monen suomalaisen käytöstavat ovat huonot. Niin miesten kuin naisten.
Nämä, jotka eivät ole kohteliaita naisille, eivät ole sitä miehillekään. Huonosti kasvatettuja.
Tähän joku vastaa varmaan, että naisten kasvattamia. Ehkä tai sitten ei. Todennäköisesti jatkavat vain samalla linjalla kuin lähipiiri riippumatta siitä, onko siihen kuulunut naisia vai miehiä vai molempia. Eivät osaa muuta eivätkä ymmärrä miten moukkia ovat. Ei olisi mitään mahdollisuuksia menestyä kansainvälisissä tehtävissä tai Suomessakaan yritysmaailmassa pikkuyritysten ulkopuolella.