Miksi jotkut miehet vastustavat kohteliaita tapoja naisia kohtaan?
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain kauniille ollaan kohteliaita, rumille ei tarvitse olla
Ja tällä taktiikalla et saa edes kauniita naisia.
Miksi minun pitäisi haluta vi tullinen päänsärky?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminismi sai mitä ansaitsi.
Miten feminismi liittyy kohteliaisuuteen? Ajatteletko, että ainoastaan alistamallesi naiselle olisit kohtelias?
En ole kohtelias vihaideologian aivopesemille ihmishirviöille jotka pitävät minua vihollisenaan sukupuoleni johdosta. Feministit tarttuivat vihaan ja siihen heidät hukutetaan.
Aukokaa itse ovenne.
Niin, että ainoastaan, jos saa alistaa naista, voi olla kohtelias. Ensin avataan ovi, sitten vedetään naista turpaan ja rai s k a taan.
Tässä kommentissa näkee kuinka ideologia on pesiytynyt syvälle. Tässä näette mitä keskiverto naiselle tulee ensimmäisenä mi
Feministien aivopesulla tulee olemaan aivan hirvittävät seuraukset ihan lajin selviämisenkin kannalta.
Naiset älkää koskeko sormenpäälläkään tällaisiin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä tasa-arvoa! Ei ole sukupuolia, on vain henkilöitä. Sitä te naiset halusitte ja saitte. Miksei kelpaa?
sisäsiittoisuus ja tyhmyys haisee kauas
sen sijaan että kohtelisit kaikkia hyvin kohtelet kaikkia huonosti ja sitten itket kun et saa sitä pildeä
Sen päivän kun näkisi että teillä olisi jotain muutakin annettavaa kuin se ainainen limainen reikä.
Onkin parempi että pidättäydyt kaikesta seksuaalisesta kanssakäymisestä naisten kanssa. Kaikki naiset kiittävät.
Yleistä on, että tällaiset miehet ovat homoromanttisia. Nainen on seksiä ja kotihuoltoa varten, ehkä myös lapsien kasvatusta varten, mutta kaikki hauskimmat ja parhaimmat hetket näille miehille ovat toistensa kanssa. Niiden miesten kanssa halutaan matkalla, harrastaa, puhua syntyjä syviä, mennä tapahtumiin ja viettää kaikki vapaa-aika. Siis just niitä asioita, joita normaalit miehet haluavat tehdä sen naisensa (ja perheensä) kanssa.
Näiden miesten mielestä maailman parasta seuraa ovat toiset miehet. Seuraa ja sielujen yhteyttä, johon nainen ei voi koskaan yltää.
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi sitten osui silmiin lehtijuttu, jossa nuorimies sanoi että "hyvät tavathan on teeskentelyä".
Näin moni oikeasti uskoo. Minulle on tuttu mies tullut sanomaan, että huijaan naisia, kun esitän normaaleja hyviä tapoja. Myös täällä palstalla normaalia käytöstä pidetään esityksenä. Enkä puhu nyt vain sosiaalisissa tilanteissa toimimisesta, vaan vaikka asunnon pitämisestä siistinä, lukemisesta, ruoanlaitosta tai siisteistä vaatteista. Täältä opin, että jopa vessaroskis on naisten huijaamista.
Kaveripiirissä olevien naisten ei oleteta olevan kavereita (jota ovat), vaan tulevia seksikumppaneita ja jos epäviehättäviä perinteisessä mielessä, niin sitten ainakin taas osa tätä huijausta. Eli jos olen normaalin ystävällinen ja kohtelias naiselle, olen joidenkin miesten mielestä olen huijari. Eivät vaan voi ymmärtää, että osa miehistä ihan vaan on kohteliaita, eivätkä ajattele saavansa siitä seksiä palkkioksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi sitten osui silmiin lehtijuttu, jossa nuorimies sanoi että "hyvät tavathan on teeskentelyä".
Näin moni oikeasti uskoo. Minulle on tuttu mies tullut sanomaan, että huijaan naisia, kun esitän normaaleja hyviä tapoja. Myös täällä palstalla normaalia käytöstä pidetään esityksenä. Enkä puhu nyt vain sosiaalisissa tilanteissa toimimisesta, vaan vaikka asunnon pitämisestä siistinä, lukemisesta, ruoanlaitosta tai siisteistä vaatteista. Täältä opin, että jopa vessaroskis on naisten huijaamista.
Kaveripiirissä olevien naisten ei oleteta olevan kavereita (jota ovat), vaan tulevia seksikumppaneita ja jos epäviehättäviä perinteisessä mielessä, niin sitten ainakin taas osa tätä huijausta. Eli jos olen normaalin ystävällinen ja kohtelias naiselle, olen joidenkin miesten mielestä olen huijari. Eivät vaan voi ymmärtää, että osa miehistä ihan vaan on kohteliaita, eivätkä ajattele saavansa siitä seksiä palkkioksi.
Elämän tarkoitus on tehdä jälkeläisiä ja jatkaa elmää. Eli käytännössä kaikki mitä ihminen tekee, on tehty seksin saamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveripiirissä olevien naisten ei oleteta olevan kavereita (jota ovat), vaan tulevia seksikumppaneita ja jos epäviehättäviä perinteisessä mielessä, niin sitten ainakin taas osa tätä huijausta. Eli jos olen normaalin ystävällinen ja kohtelias naiselle, olen joidenkin miesten mielestä olen huijari. Eivät vaan voi ymmärtää, että osa miehistä ihan vaan on kohteliaita, eivätkä ajattele saavansa siitä seksiä palkkioksi.Elämän tarkoitus on tehdä jälkeläisiä ja jatkaa elmää. Eli käytännössä kaikki mitä ihminen tekee, on tehty seksin saamiseksi.
Se on sinun elämäsi tarkoitus ja ilmeisesti motivaatio kaikelle, mitä sinä teet. Kiitos tiedonannosta.
Keskustelupalstojen rikkaus on, että näkee erilaisia ihmisiä ja näkökulmia heidän elämäänsä, kuten juuri tein. 😁
- Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet lokeroi kaikki naiset feministeiksi.
-siis sellaiset joista sinulla on havaintoa. muistahan et mitenkään voisi tietää.
että vakka kantensa...
Sanoin KAIKKI naiset. Opettele lukemaan.
vastaus oli kohtaan "miehet lokeroi" -opettele ajattelemaan!
naisen katsominenkin on nykyään rikos. ei siinä paljon voi olla kohtelias.
DJ
Heidän isänsä on opettanut heille, miten ollaan juntti.
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset ovat vasureita.
Kaksi mielipuolisuuden tyyppiä, vassareiden epäinhimillistäminen tai persujen epäinhimillistäminen. Vassariudella/persuudella perustellaan se että toista ei tarvitse kohdella kunnioittavasti ja kiltisti.
Lopettakaa tälläinen typeryys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveripiirissä olevien naisten ei oleteta olevan kavereita (jota ovat), vaan tulevia seksikumppaneita ja jos epäviehättäviä perinteisessä mielessä, niin sitten ainakin taas osa tätä huijausta. Eli jos olen normaalin ystävällinen ja kohtelias naiselle, olen joidenkin miesten mielestä olen huijari. Eivät vaan voi ymmärtää, että osa miehistä ihan vaan on kohteliaita, eivätkä ajattele saavansa siitä seksiä palkkioksi.Elämän tarkoitus on tehdä jälkeläisiä ja jatkaa elmää. Eli käytännössä kaikki mitä ihminen tekee, on tehty seksin saamiseksi.
Jälkeläisistä pitäs pitää myös huoli... Kaikki ympärilläsi olevat ihmiset ovat jonkun jälkeläisiä.
Ja se että sinä ruikit siementä ympäriinsä mutta oletat että joku muu hoitaa sen elävän ihmisen niin se ei ole kovin hyvä strategia yhteisön kannalta. Olet vähän kuin käki, munitaan kyllä mutta jätetään loput naisen ja yhteiskunnan kontolle.
Jos evoluutiolla haluat selittää niin se olisi tärkeää että jälkeläisesi saa resursseja jotta hän voi menestyä ja näin lopulta lisääntyä itsekin, osallistumalla lapsen hoitoon varmistat että lapsesi saa paremmat lähtökohdat elämään. Ja ihminen on laumaeläin, tapasi ajatella ei ole menestysresepti. Jos aina vaan mietit itseäsi mutta et muita niin jäät lauman ulkopuolelle, vaikea silloin on lisääntyä.
Vierailija kirjoitti:
Vain kauniille ollaan kohteliaita, rumille ei tarvitse olla
Luuletko ettei kaunis huomaa, että olet limanuljake? Ehkä voisit saada jonkun ketä tykkää myös olla ilkea ja painaa "huonompiaan" alaspäin.
Niin se metsä vastaa kuin sinne huutaa. Olet minulle töykeä niin olen sinulle töykeä. Olet minulle kohtelias niin olen sinulle kohtelias. Yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten feminismi liittyy kohteliaisuuteen? Ajatteletko, että ainoastaan alistamallesi naiselle olisit kohtelias?
En ole kohtelias vihaideologian aivopesemille ihmishirviöille jotka pitävät minua vihollisenaan sukupuoleni johdosta. Feministit tarttuivat vihaan ja siihen heidät hukutetaan.
Aukokaa itse ovenne.
Mistä tunnistat vieraan naisen feministiksi? Kysytkö asiaa, ennen kuin avaat oven esim. jonnekin liikkeeseen?
Jep :D mitä jos kyseessä olikin ap:n unelmista oleva nöyrtyvä, perinteinen nainen, mutta sitten se tajusikin mitä kusipäitä miehet ovat ja muutti mielensä :D
Itse käyttäydyn erittäin hyvin ja huomaan että naiset kyllä tykkäävät, sehän on se avain saada naisia. Mutta ymmärrän jos tämän palstan kirjoitusten perusteella sen miksi niin monet miehet ovat ilkeitä, naisethan ovat aivan äärettömän ilkeitä, moni mies kokee että on ihan oikein pitää jokaista naista pelkkänä panona ja olla mahdollisimman hankala. Fiksuna miehenä en ole koskaan kohdannut naista joka olisi ensimmäisenä ollut ystävällinen miehelle, naiselle mies on aina si.ka kunnes toisin mainitaan. Aivan varmasti jokainen nainen on aina ajatellut ettei miehillä ole koskaan mikään muu kuin seksi mielessä ja sen että onkin aivan toisin saa mies ihan itse todistaa käytöksellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukupuoleen liittyvä "kohteliaisuus" on osa toksista maskuliinisuutta, patriarkaatin sortavia rakenteita ja seksismiä.
Siksi kohteliaisuus on loukkaus ja alistamista.
Mikään ei estä pitämästä ovea auki myös miehille.
Tuo vuosikymmeniä jatkunut tasa-arvon ja sittemmin femismin meneminen yhä sakeammaksi vaikuttaa.
Tässä edelleen odotetaan, että naiset alkavat kantaa vastuuta taloudesta ja muista asioista kotona ja yhteiskunnassa. Maanpuollustuksesta naiset ei kanna mitään vastuuta. Tuloksia ei näy. Näkyy vaan yhä heikompaa tekemistä ja käytöstä.
Itsellä vaikuttaa sekin, että esim työpaikalla kun on erehtynyt jotain naista auttamaan, niin ei sieltä juuri koskaan tule mitään takaisin. Avunpyyntöjä ja autettavia naisia tulee vain lisää. Tämän olen itse ja kaverit huomanneet työpaikalla. Auttamiset on sittemmin loppuneet, vastaus on ollut jo pitkään en tiedä, en osaa, ei kuulu minun työtehtäviin...
Sitä saa mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisia tulisi kohdella miehiin verrattuna eri tavalla?
N28
No kyllähän siinä pitää tuntea olevansa miehen kanssa eikä, että oltaisiin vaan kaksi naista.
Sanoin KAIKKI naiset. Opettele lukemaan.