Miksi jotkut miehet vastustavat kohteliaita tapoja naisia kohtaan?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminismi sai mitä ansaitsi.
Miten feminismi liittyy kohteliaisuuteen? Ajatteletko, että ainoastaan alistamallesi naiselle olisit kohtelias?
Sukupuoleen liittyvä "kohteliaisuus" on osa toksista maskuliinisuutta, patriarkaatin sortavia rakenteita ja seksismiä.
Siksi kohteliaisuus on loukkaus ja alistamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei naiset tykkää kohteliaistakaan miehistä, heistä tulee vaivaantunut olo. tää kilttimiesten itku perustuu osittain totuuteen
miehellä pitäs olla tilannetajua, tietää millon nainen haluaa huonoa käytöstä ja milloin hyvää
No, itse en halua kuin hyvää käytöstä. Mutta olen vielä pahempi kuin vasurifeministi: oikeistolainen nainen, jolla on omat rahat ja älyä.
Tämä ei ole nyt kovin kohteliaasti sanottu, mutta vastauksesi viimeinen lause ei kieli älystä.
Tuolla Karenilla voi olla älyä, mutta ei viisautta. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei naiset tykkää kohteliaistakaan miehistä, heistä tulee vaivaantunut olo. tää kilttimiesten itku perustuu osittain totuuteen
miehellä pitäs olla tilannetajua, tietää millon nainen haluaa huonoa käytöstä ja milloin hyvää
No, itse en halua kuin hyvää käytöstä. Mutta olen vielä pahempi kuin vasurifeministi: oikeistolainen nainen, jolla on omat rahat ja älyä.
Saamasi pitää! Vielä kun erottaisin kaltaisesi raivoavasta punikkifeminazilaumasta.
et sinä incel tuollaiselle kelpais
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi sitten osui silmiin lehtijuttu, jossa nuorimies sanoi että "hyvät tavathan on teeskentelyä".
Koko yhteiskunta rakentuu hyville tavoille. Ilman niitä olisimme vain apinalauma vaatteet päällä.
Ei suinkaan, mieti nyt vaikka hämäläisyyttä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi sitten osui silmiin lehtijuttu, jossa nuorimies sanoi että "hyvät tavathan on teeskentelyä".
Monet miehet ovat kohteliaita ainoastaan naisille joista viehättyvät. Sen takia ottavat kohteliaan käytöksen epäviehättäviltä naisilta verisenä loukkauksena.
...Olisinpa mies, olisi niin helppoa näyttää hyvältä verrattuna muihin miehiin 😌
Et kestäisi. Tätä on tutkittu.
ootko vähä-älynen?
Ilmeisesti olen kun oletin tiedon kelpaavan aktivistille. Anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole nyt kovin kohteliaasti sanottu, mutta vastauksesi viimeinen lause ei kieli älystä.
Huonokäytöksiset miehet eivät ole kovin korkealla urahierarkiassa, poislukien persoonallisuushäiriöiset. Siksi he törmäävät enemmän vihervasemmistofeministinaisiin ja haukkuvat heitä, mutta pitävät oikeasti kaltaisiani vielä pahempina, kun ollaan menestytty heitä paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet ovat kohteliaita ainoastaan naisille joista viehättyvät. Sen takia ottavat kohteliaan käytöksen epäviehättäviltä naisilta verisenä loukkauksena.
...Olisinpa mies, olisi niin helppoa näyttää hyvältä verrattuna muihin miehiin 😌
ootko vähä-älynen?
no hyvä että edes myönnät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten feminismi liittyy kohteliaisuuteen? Ajatteletko, että ainoastaan alistamallesi naiselle olisit kohtelias?
En ole kohtelias vihaideologian aivopesemille ihmishirviöille jotka pitävät minua vihollisenaan sukupuoleni johdosta. Feministit tarttuivat vihaan ja siihen heidät hukutetaan.
Aukokaa itse ovenne.
Niin, että ainoastaan, jos saa alistaa naista, voi olla kohtelias. Ensin avataan ovi, sitten vedetään naista turpaan ja rai s k a taan.
Tässä kommentissa näkee kuinka ideologia on pesiytynyt syvälle. Tässä näette mitä keskiverto naiselle tulee ensimmäisenä mi
Feministien aivopesulla tulee olemaan aivan hirvittävät seuraukset ihan lajin selviämisenkin kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko yhteiskunta rakentuu hyville tavoille. Ilman niitä olisimme vain apinalauma vaatteet päällä.
Ei suinkaan, mieti nyt vaikka hämäläisyyttä...
Voitko hieman tarkentaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kohtelias vihaideologian aivopesemille ihmishirviöille jotka pitävät minua vihollisenaan sukupuoleni johdosta. Feministit tarttuivat vihaan ja siihen heidät hukutetaan.
Aukokaa itse ovenne.
Niin, että ainoastaan, jos saa alistaa naista, voi olla kohtelias. Ensin avataan ovi, sitten vedetään naista turpaan ja rai s k a taan.
Tässä kommentissa näkee kuinka ideologia on pesiytynyt syvälle. Tässä näet
Feministien aivopesulla tulee olemaan aivan hirvittävät seuraukset ihan lajin selviämisenkin kannalta.
incel itkee lajin selviämisestä hahahahaha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ootko vähä-älynen?
Älä koskaan pyydä anteeksi naiselta. Edes anonyymissä nettikeskustelussa.
Se on sitä tasa-arvoa! Ei ole sukupuolia, on vain henkilöitä. Sitä te naiset halusitte ja saitte. Miksei kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyl tulee mieleen että mitä ap tarkoittaa hyvillä tavoilla?
Pyrin oleen kohtelias kaikille ja toimin tilanteissa yleensä maalaisjärjen mukaan. Joskus se tarkoittaa sitä että menen ovesta ensin enkä kohtele naista kuin jotain etuoikeutettua prinsessaa.
M
Tuossa oli asenne aika hyvin kiteytetty. On olevinaan kohtelias, mutta ei avaa ovea naiselle ettei hän vaan olisi etuoikeutettu prinsessa. Jos olisi vain sanonut, että joskus menee ovesta ennen naista, niin ok, mutta tuo lisäys etuoikeutetusta prinsessasta kertoo aika paljon omasta "kohteliaasta" asenteesta. Mies minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ootko vähä-älynen?
Älä koskaan pyydä anteeksi naiselta. Edes
Älä huoli, anteeksipyytö ei ollut vilpitön ja aktivistikin sen tiesi.
Hyvät tavat eivät yksinkertaisesti kuulu suomalaiseen junttikulttuuriin. Toisin kuin Ruotsissa, missä osataan käyttäytyä.
Koska ovat epäkohteliaita - ja ihan samanlaisia löytyy naisista. Kohteliaat on kohteliaita kaikille, sukupuolesta riippuumatta. Käytöstapoja joko on tai sitten ei. Ja osa vanhoista kohteliaisuuksista onkin vähän hölmöjä joita ei enää tarvitakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukupuoleen liittyvä "kohteliaisuus" on osa toksista maskuliinisuutta, patriarkaatin sortavia rakenteita ja seksismiä.
Siksi kohteliaisuus on loukkaus ja alistamista.
Näin taitaa olla, eikös tuo oven avaaminen ole ennen ollut miehen antama lupa naisen poistua talosta, nainen ei saanut poistua kotoa ilman miehen lupaa turpaan tuli jos koski ovenkahvaan.
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli, anteeksipyytö ei ollut vilpitön ja aktivistikin sen tiesi.
voisit vähän useamminkin myöntää vähä-älyisyytes ja pyytää sitä anteeksi niin saattaisit olla jotenkin siedettävä. omien rajotteiden tajuaminen on viisauden alku
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä tasa-arvoa! Ei ole sukupuolia, on vain henkilöitä. Sitä te naiset halusitte ja saitte. Miksei kelpaa?
sisäsiittoisuus ja tyhmyys haisee kauas
sen sijaan että kohtelisit kaikkia hyvin kohtelet kaikkia huonosti ja sitten itket kun et saa sitä pildeä