Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TEMUssa on paljon hyviäkin tuotteita!!!!

Vierailija
28.02.2025 |

jotkut kengät on olleet lötsöt ja haisseet kemikaalilta (7e), mutta t-paidat on olleet kestäviä ja hyviä jos sattuu oikea koko. Farkut on olleet hyviä ja joustofarkkuja, hinta about 10 e ja leveälahkeisia farkkuja saa Temulta kun kaupassa niitä ei ole missään Suomessa.  ja jotkut korvakorut maksaa 1 e pari, Suomessa sama 20 e. tänään tulee paketti, lippiksiä 3 e kpl, pipoja 3 e kpl, usa verhot 10 e, ja boxereita 10 kpl 5 e. Suomessa bokserit maksaa 5 e/1kpl. kalastusperhoja ja uistimia olen kans tilannut, muutama e ja iso paketti. 9 e paketin uistimia sain 28 kpl. ja nykyään paketit tulee 2 viikossa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ostanut temusta askartelutarvikkeita. Ja olen tyytyväinen.

Ja aion jatkaa ostoksia. 

Ostin viimeksi kotimaisia T-paitoja 2 kpl yhteensä 100 e ja kiitos riitti. Lähinnä itse köyhdyin. Ostan Suomessa vain tarjouksia ja löysin hyvän tarjouksen 4 kpl teepaitoja 10 e.  Ihan hyviä. Miksi maksaa kotimaisesta 50 e kpl kun ok tuotteen saa 2.50 e?

Hallitus on vain kurjistanut ihmisten elämää. 

Säästän nykyään ja ainoa isompi meno on ruoka. Koska teinit syö paljon. 

Temu ostokset jatkuu hyvällä omalla tunnolla. Suosittelen.

Vierailija
22/30 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut on olleet laadukkaita ja hyviä. Lisäksi hiustenpidennykset - sekä synteettinen, että remy-aitohius. En käy enää kampaajalla, joten säästyy 400€/kk. Seksilelut on olleet laadukkaita ja oikein tyydyttäviä myös. 

Temu myy muuten samoja aurinkolaseja, jotka Tokmannissa maksaa 20, Temussa 2,90€. Yhtä hyviä molemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temua vastustetaan enimmäkseen siksi, että se myy halvemmalla kuin muut yrittäjät Suomessa. Suomalaiset yritykset menettävät asiakkaita sinne. Ja Temulla on myös ilmainen kuljetus, mitä ei tarjoa mikään suomalainen verkkokauppa, paitsi jos ostat yli 100 eurolla.

Temussa myydään joitakin täsmälleen samanlaisia tuotteita kuin täällä kaupoissa, hinnat ovat vain 3 kertaa halvempia. Tuleehan monet suomalaistenkin verkkokauppojen ja kivijalkakappojen tuotteet ulkomailta, ehkä samoilta valmistajilta jopa. 

Mikä siinä kuluttaa ympäristöä enemmän, että tilaa itse suoraan Temulta, kuin ostaa suomalaiselta liikkeeltä vastaavan tuotteen, joka sekin on tuotu lentokoneella ulkomailta? Maalaisjärjellä ajateltuna ehkä se, että liikkeet ostavat suurempia eriä kerralla kuin yksittäinen kuluttaja. Mutta toisaalta, voihan Temun tilaajillekin tulla suuria eriä samalla lentokoneella, mutta tuotteet jakaantuvat täällä eri asiakkaille suoraan, eikä kaupan kautta.

Uutislehdet puoltavat suomalaista yrittämistä (ei suomalaisia tuotteita), siksi Temua haukutaan tämän tästä. Temun mainontaa sanotaan uutisissa 'aggressiiviseksi', mikä luo kielteisen mielikuvan lukijalle. Jonkun suomalaisyrityksen vastaavaa mainontaa sanottasiin 'tehokkaaksi', koska se luo myönteisen ja menestyneen mielikuvan yrityksestä.

Tietysti Temun pitäisi parantaa tuotteiden valvontaa ja testaamista, ettei niissä olisi myrkyllisiä aineita. Temussa myydään niin suuri määrä erilaisia tuotteita, että ei varmaan kukaan tiedä, mikä on se todellinen prosentti, jossa jotain haitallista on. Onko se esim. 10 % tuotteista, vai enemmän, vai vähemmän? 

Kannattaa harkita mitä tilaa, jos tilaa. Itse en ostaisi sieltä vaatteita, meikkejä, sähkölaitteita, lemmikkien ruokia ja tarvikkeita, tai lasten leluja. Kodintekstiilit, askartelutarvikkeet, muistikirjat ja koriste-esineet ovat vähemmän riskialttiita.

Vierailija
24/30 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/30 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin Temusta neulelankoja ja pakko myöntää, että laatu oli  parempaa kuin 7 veikan kohdalla. Hinta puolet 7 veikkasta. 

Tilaan jatkossakin Temulta.

Vierailija
26/30 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä krääsää. Mitä nää jotkut kirjoittaa ditä ja tätä tulee. Mä oon tehnyt liikaa työtä siihen, että koti näyttää kodilta. Joskus nuorempana näytti kirpputorilta.

Jos ostat muovista krääsää, sunkin näyttää kohta.

Et tarvi noita

Vierailija
27/30 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on iloisia värejä verhoissa, tekstiileissä, kauniita vintage-julisteita, taideprinttejä esim kauppakasseissa. Sukkahousuissa hienoja sävyjä, pikkarit ihan huippuhyviä. Fleecehuppuja, huiveja.

Että kyllä olen löytänyt jo vaikka mitä.

Riippuu varmaan mausta mutta tuolta löytää pikkulahjatavaraa helposti vaikka lasta ilahduttamaan.

Vierailija
28/30 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on iloisia värejä verhoissa, tekstiileissä, kauniita vintage-julisteita, taideprinttejä esim kauppakasseissa. Sukkahousuissa hienoja sävyjä, pikkarit ihan huippuhyviä. Fleecehuppuja, huiveja.

Että kyllä olen löytänyt jo vaikka mitä.

Riippuu varmaan mausta mutta tuolta löytää pikkulahjatavaraa helposti vaikka lasta ilahduttamaan.

Oi helevetti! 

Vierailija
29/30 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen tuli 30 e nahkatakki, oikea koko ja siisti

https://ibb.co/gbzg8VZs

ja tänään leveälahkeiset stretch nappilahjefarkut, ei noita saa prismasta

maksoi joku 10-15 e

https://ibb.co/n8CjpmZp

Vierailija
30/30 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin miesten boxerit parempia kuin Lidlin vastaavat jotka usein yön jälkeen löytyy nilkoista . Myö led näytöllä oleva paristokäyttöinen herätyskello joka näyttää ajan kun esim yskäisee ihan hyvä yöpöydällä