TEMUssa on paljon hyviäkin tuotteita!!!!
jotkut kengät on olleet lötsöt ja haisseet kemikaalilta (7e), mutta t-paidat on olleet kestäviä ja hyviä jos sattuu oikea koko. Farkut on olleet hyviä ja joustofarkkuja, hinta about 10 e ja leveälahkeisia farkkuja saa Temulta kun kaupassa niitä ei ole missään Suomessa. ja jotkut korvakorut maksaa 1 e pari, Suomessa sama 20 e. tänään tulee paketti, lippiksiä 3 e kpl, pipoja 3 e kpl, usa verhot 10 e, ja boxereita 10 kpl 5 e. Suomessa bokserit maksaa 5 e/1kpl. kalastusperhoja ja uistimia olen kans tilannut, muutama e ja iso paketti. 9 e paketin uistimia sain 28 kpl. ja nykyään paketit tulee 2 viikossa.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä sillä kaikella rojulla teet, mitä sieltä kiimoissas tilaat? Sulo Vilenit ostoksilla. Kun halavalla sain.
en mitään mulla on kai 20 kpl shortseja ja 20 kenkäparia, 15 farkkua ja 10 lippistä ja 10 pipoa. mutta ne on niin jänniä! tulee jännä olo kun on eri värejä ja kaikkea ja USA liput seinällä ja verhona!
tv mies
Ne alle 10e tuotteet on ihan krääsää, jos niiden käyttötarkoitus on jotain kuluttavaa. Pienelektroniikassa (USB johdot yms) tekee hyviä ostoksia. 10-20e hintaluokka on suurin kusetushintaluokka, jossa hinta ja laatu on vaikea saada kohtaamaan.
Mutta yllätys on suuri, kun mennään 50e ja yli tuotehintoihin niin laatu on yleensä todella hyvää. Verrattuna Suomi-kauppoihin, tässä hintaryhmässä Suomessa saa pulittaa 100-150e.
no tietty jos haluat tukea halapatuotantoa, lapsityötä ja muuta riistoa sekä myrkyttää itsesti vaarallisilla kemikaleilla sekä lisätä luonnon saastumista, niin mikä ettei! temuilemaan vaan.
Vierailija kirjoitti:
no tietty jos haluat tukea halapatuotantoa, lapsityötä ja muuta riistoa sekä myrkyttää itsesti vaarallisilla kemikaleilla sekä lisätä luonnon saastumista, niin mikä ettei! temuilemaan vaan.
ihan sama, en halua tukea suomalaista wokeyhteiskuntaakaan ja naispappeja ja lespohomoja, se on ihan sama
Ei taida kestää nuo vaatteet ku pitää koko ajan tilalla. Itse en ole ostanut vaatteita vuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Joo Tokmannilla kun käy ostamassa niin välttyy tältä kaikelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihan sama, en halua tukea suomalaista wokeyhteiskuntaakaan ja naispappeja ja lespohomoja, se on ihan sama
Ja ostat siksi arvotonta krääsää?
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin uutta kemikaalikoukkua matoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan aluksi. Minä en ole "temuttaja". Mutta täysin sitä samaa kiinakrääsää nämä suomalaiset kivijalka kaupatkin myyvät, tosin 5-20 kertaisella hinnalla. Että miten sen nyt sitten ottaa, kumpi ostotapa on moraalisesti oikein? Toki, suomessa on kaupassa myyjät, ja tavaran toimitus myös työllistää Suomessa, jos jotain positiivista koita etsiä.
Temu on köyhän paratiisi jos asiakasta ei kynitä putipuhtaaksi hinnoilla.
Temun 14 USB ladattava blender oli aika paska. yhden kerran sain survottua smoothien ja sekin oli aika heikkotehoista ja pysähteli koko ajan ja lopulta sammui en tiedä latautuuko edes. Täytyy olla paska vehe jos yhden smoothien saa tehtyä yhdellä latauksella.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida kestää nuo vaatteet ku pitää koko ajan tilalla. Itse en ole ostanut vaatteita vuosiin.
siltä varmaan näytätkin, suomalaiselta persejuntilta villapaita päällä ja pillifarkut
Kiva. Oon yrittänyt kyllä varoittaa kaikesta joka osuu iholle. Koska myyjiä siellä on erilaisia. Ja myyjien / firmojen (alihankkijat) tausta pitäisi tietää vähän ja missä tuote tehdään. Eli mikä paikka se on missä valmistus ja pakkaus. Ja ettei tule orjapajalta tai ns. myrkkytehdas. Taustatarkistuksia. Vaatteet hankkisin mahdollisimman luotettavasta lähteestä, jos on pakko ostaa.
Kyllä sitä vaan tuntee itsensä niin paljon paremmaksi ihmiseksi, kun ostaa täältä kaupoista niitä täsmälleen samoja tuotteita moninkertaisilla hinnoilla.
Itse olen löytänyt maailman parhaimmat alushousut Temusta. Nyt tilasin kokeeksi hupparin ja t paidan, saa nähdä osuiko koot oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan aluksi. Minä en ole "temuttaja". Mutta täysin sitä samaa kiinakrääsää nämä suomalaiset kivijalka kaupatkin myyvät, tosin 5-20 kertaisella hinnalla. Että miten sen nyt sitten ottaa, kumpi ostotapa on moraalisesti oikein? Toki, suomessa on kaupassa myyjät, ja tavaran toimitus myös työllistää Suomessa, jos jotain positiivista koita etsiä.
Miksi sun pitäisi saada ostaa tavaraa, jota et oikeasti tarvitse, yhtään mistään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä sillä kaikella rojulla teet, mitä sieltä kiimoissas tilaat? Sulo Vilenit ostoksilla. Kun halavalla sain.
en mitään mulla on kai 20 kpl shortseja ja 20 kenkäparia, 15 farkkua ja 10 lippistä ja 10 pipoa. mutta ne on niin jänniä! tulee jännä olo kun on eri värejä ja kaikkea ja USA liput seinällä ja verhona!
tv mies
Se "jännä olo" voi johtua myös elohopeasta ja muista myrkyistä, varsinkin kun ostat sieltä korvakorujakin. Saat raskasmetalleja kehoosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ostat siksi arvotonta krääsää?
Mitään arvotonta ei toistaiseksi tilauksissa ole ollut, sen sijaan päivän piristystä jota en edes löydä muualta. Kyllä Temua selanneet huomaa että siellä on valtavasti silmänruokaa ja mielenpiristettä. Huumoria! Omaan makuun iskee täysillä, siellä on piristävän häröjäkin juttuja kuten Vincent van Gogh-omakuva josta tehty wc-rullan ojentaja.