Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työnantajat pakottavat kertomaan työhakemuslomakkeissa iän?

Vierailija
27.02.2025 |

Sitähän ei saa oikeasti työnhakijalta udella esim. haastattelussa, eli miten voivat laillisesti tehdä lomakkeen, joka on täytettävä hakemusta varten, ja johon on pakko laittaa syntymäpäivä, jotta voi lähettää hakemuksen? Kuulostaa vähän laittomalta. Tosi monet touhuaa tätä.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kysyn aina iästä ja lapsista varsinkin naisilta. Iän myötä tehokkuus laksee todella paljon ja minä olisin vastuussa siittä eläkkeestä.

Eräskin vanhempi nainen kenet palkkasin töihin teki töitä saikkujen välissä yhteensä 2 kk ja vuoden päästä jäi eläkkeelle josta maksurasite tuli minulle vaikka se ei käytännössä tienannut edes omaa palkkaansa mitä sai.

Erään nuoremman naisen palkkasin töihin niin saikuttaminen oli viikottaista ja viiden kuukauden jälkeen ilmoitti jäävänsä äitiysvapaalle kahdeksi vuodeksi per lapsi ja aikoi tuon ensimmäisen jälkeen tehdä useampia. Kuuden vuoden jälkeen tuli takaisin ja ihmetteli miksi sai potkut kun kuudessa vuodessa teknologia kehittyi valtavasti mutta tämä nainen ei millään tavalla ylläpitänyt ammattitaitoaan niin se käytännössä tarkoitti että minun olisi pitänytnyt maksaa ammattilaisen palkka käytännössä harjoittelijalle jolle pitää kädestä pitäen opettaa ihan kaik

Et voi parin tapauksen perusteella yleistää koskemaan jokaista naista. Olet idiootti. Meillä palkkaan kaiken ikäisiä naisia, hyvin työnsä tekevätkin, paremmin kuin miehet.

Vierailija
82/82 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kysyn aina iästä ja lapsista varsinkin naisilta. Iän myötä tehokkuus laksee todella paljon ja minä olisin vastuussa siittä eläkkeestä.

Eräskin vanhempi nainen kenet palkkasin töihin teki töitä saikkujen välissä yhteensä 2 kk ja vuoden päästä jäi eläkkeelle josta maksurasite tuli minulle vaikka se ei käytännössä tienannut edes omaa palkkaansa mitä sai.

Erään nuoremman naisen palkkasin töihin niin saikuttaminen oli viikottaista ja viiden kuukauden jälkeen ilmoitti jäävänsä äitiysvapaalle kahdeksi vuodeksi per lapsi ja aikoi tuon ensimmäisen jälkeen tehdä useampia. Kuuden vuoden jälkeen tuli takaisin ja ihmetteli miksi sai potkut kun kuudessa vuodessa teknologia kehittyi valtavasti mutta tämä nainen ei millään tavalla ylläpitänyt ammattitaitoaan niin se käytännössä tarkoitti että minun olisi pitänytnyt maksaa ammattilaisen palkka käytännössä harjoittelijalle jolle pitää kädestä pitäen opettaa ihan kaik

Kuulostaapa vähän siltä, että sinua häiritsee se, että naisilla on kyky luoda elämää ja myös pistää rajat oman elämän ja työelämän välille, ja mielestäsi miehet on alistuvaisempia ja heikompia, helpommin manipuloitavissa tahtosi alle. Kysy itseltäsi, miksi kukaan haluaisi uhrautua sinun puolestasi? Olet narsisti, kuten porvarit yleensä. Onnittelut, onnistuit samalla laukkaamaan sekä naisia että miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi