Tähtiarpa
Menin helppoon, soitin 3 puhelua,,eikä arpa Onni suosinut minua vaikka minulla on kaikki 5 kaupunkia kirjoitettuna.
Olin tarkoituksella sinisilmäinen , koska olen hyvä ratkomaan tällaisia juttuja....mutta,että arpaonni ei osunut kohdalle
..näinkö ne kerää rahaa. 🤣
Kommentit (1678)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari tuntia kansan höplään vetämistä. Kun lopussa paljastetaan automerkki josta kukaan ei ole kuullut. Saati nähnyt.
Huijaaminen kestää 2tuntia,potti jaetaan tänään tuotannon,juontajan kesken,onneksi vakio soittajat ei osllistu kilpailuun,tietävät millainen huijaus kilpailu on kyseessä.
Eikä jaeta. Älä puhu palturia ja näytä tyhmyyttäsi. Tuotanto ei jaa mitään lahjakorttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari tuntia kansan höplään vetämistä. Kun lopussa paljastetaan automerkki josta kukaan ei ole kuullut. Saati nähnyt.
Huijaaminen kestää 2tuntia,potti jaetaan tänään tuotannon,juontajan kesken,onneksi vakio soittajat ei osllistu kilpailuun,tietävät millainen huijaus kilpailu on kyseessä.
Eikä jaeta. Älä puhu palturia ja näytä tyhmyyttäsi. Tuotanto ei jaa mitään lahjakorttia.
Juu tuotanto tai Katrie eivät takuulla tarvitse mitään lahjakorttia tästä ohjelmasta.
Potti vaan viiteen tonniin, ei kukaan kuitenkaan tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Uskotko ite 🤣🤣🤣🤣koko ajan luulet että täällä ihan tosissaan"spämmätään" innoissaan mokomasta ns.ohjelmasta😅😅 aina tosiaan osuu,uppoo ,voi mitä tahansa lätistä, sieltä tulee kommenttia Niin fiksulta tyypiltä😂😂😂
Ei ole meidän vika, ettet pysy enää perässä. Joka kerta todistat lisää miten helppo sua on vedättää. Yritä nyt edes.
Alkaako kirjaimella L vai N vai M. Voi alkaa muullakin mut M ja L tainnu olla useimmiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpötellään ,availlaan, kirjoitellaan jne😆
Nauha jäänyt päälle,höpetellään,kyllä kiinnostaa aina voittaja,mistäpäin soittele,mutta koskaan kerrota mihin meni 20000€ lahjakortti,siinä nähdään minkälainen huijaus kilpailu on kyseessä.
Onhan se kerrottu. Sen voitti yksi vanha mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauha jäänyt päälle,höpetellään,kyllä kiinnostaa aina voittaja,mistäpäin soittele,mutta koskaan kerrota mihin meni 20000€ lahjakortti,siinä nähdään minkälainen huijaus kilpailu on kyseessä.
Joo niin voitti. Mä näin sen haastattelun tvssä. Tuo haluaa vaan valittaa ilman mitään syytä. Ei edes tiedä mistä valittaa enää.
Ei ole Dacia. Vaan joku outo, kuten aina.
Vierailija kirjoitti:
Dagsa.
Yup. Melko varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Dagsa.
Kertaakaan ei ole automerkkikilpailuissa voitettu isompaa summaa, koska aina joku harvinainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo niin voitti. Mä näin sen haastattelun tvssä. Tuo haluaa vaan valittaa ilman mitään syytä. Ei edes tiedä mistä valittaa enää.
Minäkin näin sen haastattelun. Se oli kyllä hienoa, että hän voitti sen pääpotin. Näytti, että meni oikeaan paikkaan eli ihmiselle joka tarvitsi sitä rahaa toden teolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dagsa.
Kertaakaan ei ole automerkkikilpailuissa voitettu isompaa summaa, koska aina joku harvinainen.
niin ja me kaikki tiedetään se jo. Tai no osa soittajista ei näköjään tiedä, mutta jos pysyvät vakio soittajina, niin sitten kohta tietävät hekin. Johan siellä on alettu arvuuttelemaan vähän erikoisempiakin merkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin näin sen haastattelun. Se oli kyllä hienoa, että hän voitti sen pääpotin. Näytti, että meni oikeaan paikkaan eli ihmiselle joka tarvitsi sitä rahaa toden teolla.
Ei se ole rahaa puhtaana käteen, vaan lahjakortti, joka käy vain tiettyihin kauppoihin.
Dagsa-automerkkiä valmistettiin vuonna 1956 50 kpl, jonka jälkeen se lopetettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin ja sen lahjakortin voi käyttää hyvään tarpeeseen se joka oikeasti tarvitsee joitain tavaroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin näin sen haastattelun. Se oli kyllä hienoa, että hän voitti sen pääpotin. Näytti, että meni oikeaan paikkaan eli ihmis
Juu. Jos mie voittaisin 20 000 euron lahjakortin, en valittaisi että se on lahjakortti. Kympin tai 20 euron lahjakorttia en niin kaipaa. Kyllä 20 000 euron lahjakortti moni olisi iloinen jos sen voittaisi. Turhaa vähätellä tässä tapauksessa että on vain lahjakortti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksesta.
Me naurettiin myös meidän työkokouksessa.