Tähtiarpa
Menin helppoon, soitin 3 puhelua,,eikä arpa Onni suosinut minua vaikka minulla on kaikki 5 kaupunkia kirjoitettuna.
Olin tarkoituksella sinisilmäinen , koska olen hyvä ratkomaan tällaisia juttuja....mutta,että arpaonni ei osunut kohdalle
..näinkö ne kerää rahaa. 🤣
Kommentit (1604)
Helevetti. Ei kai tuo luettele koko taulun nimiä. Kestää vissiin kaks tuntia ja lopussa elukka joka ei oo tuttu. Sama meno kuin automerkin ollessa kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Helevetti. Ei kai tuo luettele koko taulun nimiä. Kestää vissiin kaks tuntia ja lopussa elukka joka ei oo tuttu. Sama meno kuin automerkin ollessa kyseessä.
Nytkö vasta hoksasit, että sama meno? Nuo soittajat ovat innostuneita lahjoittamaan rahaa hyväntekeväisyyteen ja se on heidän asiansa, onneksi olkoon. Tuo taululla olevien eläinten luettelu moneen kertaan on kyllä lapsellisen tyhmää. Ketä se palvelee? No saapa jotakin tekemistä, aikansa tulee varmaan pitkäksi. Hyvä vastaus! :-)
Vierailija kirjoitti:
Miksi juontaja toistaa sanaa " tänään"? Eihän se voi olla eilen tai huomenna. Jokainen varmaan ymmärtää, että peliä pelataan tänään.
Älä takerru pikkuseikkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi juontaja toistaa sanaa " tänään"? Eihän se voi olla eilen tai huomenna. Jokainen varmaan ymmärtää, että peliä pelataan tänään.
Älä takerru pikkuseikkoihin.
En viitsinyt katsoa tuota loppuun asti, katsoin ennen vanhaa Suomi-filmiä. Kiinnostaa kuitenkin tietää, mikä öhkömönkiäinen oli kuoressa?
Miksi kaikki tämän päivän kommentit on poistettu?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki tämän päivän kommentit on poistettu?
No niimpä onkin , joku kiusaa tahallaan. Millähän perusteella saa poistettua , kysyn vaan ?
Miksi katoaa jatkuvasti viestejä, miten voi viestit häiritä jotka ovat ihan tavallisia.?
Olen jo jonkin aikaa seurannut, että viestit poistuvat. En ymmärrä miksi, viestit olleet asiallisia.
Taas kommentteja poistettu. Tämäkin varmaan poistetaan. 3.11 kommentti on minun, vaikkakin olin sen lähettänyt ihan toisena päivänä.
No niin, tietysti kommentit poistettu. Kyseenalainen tuotanto, joka tekee omavaltaisesti poistoja. Onkohan se sivuston vastaista?
Tämä kuva on helppo, joka kerta sama, ylähyllyllä punainen esine eri paikassa, keltainen piste siinä myös, nro 2.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kuva on helppo, joka kerta sama, ylähyllyllä punainen esine eri paikassa, keltainen piste siinä myös, nro 2.
Eivät keksi muita kilpailuja,samat kilpailut päivästä toiseen,puoli sokeakin tietää vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä kirjoiteltu sairaanhoitajaa taululle aiemmin väärin vastattuna. Että silleen.
Niin, olisivat valinneet jonkun toisen loppuun.
Siinä näkee minkälainen huijaus ohjelma on kyseessä,miten rikotaan arpajais lakia.
Kuulinko jossain kohtaa oikein. Juontaja käski ottaa karttakirjat esiin? Pitää ihmisiä ääliöinä. Täysin.
Kierroksen vaikein = kierroksen helpoin.
Miksiköhän ihmiset soittaa lähetykseen ja sulkee tvn.? Kattosivat loppuun .
Taas joku oli ihan pihalla kun soittanut mutta tv kiinni, hohhoijaa, pöljiä on.