Miksi työkaveri ei puhu minulle?
Eli töissä on yks työkaveri jonka kanssa on jotenkin tosi kiusallista olla töissä kun hän ei puhu yhtään mitään mulle. Itse oon aika ujo mut oon yrittänyt edes vähän jotain puhua mut vastaukset tulee yhdellä sanalla😅 tuntuu että ei pidä musta vai miten te muut ajattelette?
Kommentit (39)
Kaikki ihmiset ei vaan ole puheliaita.
Toki voi olla myös niin että oletko suututtanut kyseisen ihmisen?
Saattaa olla jotain sosiaalisten tilanteiden pelkoa. Tai mutismia.
Onko ap näitä jotka työaikana näprää puhelinta ja työnteko on sivuseikka työaikana?
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko sun työt silti tehtyä?
MIKSI vastasit noin ilkeästi!
Mulla on myös ollut tommonen tollo työkaverina. En sitte senvertaa viitsinyt puhua, ei voi mitään.
Mutta ilkeydelle voi, opettele olemaan hyvä ihminen, aloita itsestäsi.
Miksi pitäisi puhua ylimääräistä työasioiden lisäksi? Vai puhuuko hän niistäkään enempää kuin yhdellä sanalla?
Kaks ujoa yhdessä on aika hiljaista 😅 Mä en edes yritä keksiä puhumista, jos toinen on hiljaa. On ihan fine vaa tehdä töitä yhdes sen ihmeempiä höpöttämättä 😎
Vierailija kirjoitti:
No mulla on kokemus siitä että oli kateellinen, siksi ei puhunut.
Oli hakenut samaa työpaikkaa, mä talon ulkopuolelta sain sen, siksi ei puhunut!
Minulla on työkaveri joka ei suostu puhumaan minulle, ja kulkee itkemässä, miten en puhu hänelle.
Aika kiva juoni savustaa ulos talosta.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Kaks ujoa yhdessä on aika hiljaista 😅 Mä en edes yritä keksiä puhumista, jos toinen on hiljaa. On ihan fine vaa tehdä töitä yhdes sen ihmeempiä höpöttämättä 😎
Hyvä lause, mutta alapeukku anglismista!
Puhuuko se muiden kanssa enemmän? Jos puhuu, vika sussa. Jos ei, niin sit ei vaan tykkää jutella eikä vika ole sussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on myös ollut tommonen tollo työkaverina. En sitte senvertaa viitsinyt puhua, ei voi mitään.
Haukut ihmisiä tolloksi ja saarnaat hyvänä ihmisenä olemisesta,,,huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minusta mitenkään ilkeästi kysytty. Ymmärsin tuon kysymyksen niin, että haittaako se puhumattomuus työntekoa. Eli saako kuitenkin sanottua ne asiat, joilla on merkitystä työnteon kannalta?
Mua ainakin hävettää mun töksäyttely ja tyly ilme (jännittynyt). Olen sit mahdollisimman hiljaa. Pelkään sosiaalisia tilanteita.
AP on todennäköisesti täys kuspää,kuka nyt semmoisen kanssa haluaisi puhua.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Tyypillistä hoitoalan lynkkausta. Sisäpiiri puhuu keskenään. Hiljenee, kun ulos savustettava tulee huoneeseen.
Sinänsä huvittavaa näiden petojen käsissä ovat filippiinit jotka eivät kieltä ymmärrä.