Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako sen lentokoneen selkänojan kallistaa?

Vierailija
26.02.2025 |

Miten on?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Uusissa koneissa ei edes ole tuota mahdollisuutta.

Taidat lentää vain Ryanilla ja lyhyitä matkoja. Kaikissa kunnon lentoyhtiöiden kabiineissa on pitkillä ja useimmiten lyhyilläkin kallistusmahdollisuus.

Vierailija
22/31 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Uusissa koneissa ei edes ole tuota mahdollisuutta.

Taidat lentää vain Ryanilla ja lyhyitä matkoja. Kaikissa kunnon lentoyhtiöiden kabiineissa on pitkillä ja useimmiten lyhyilläkin kallistusmahdollisuus.

Jäi puuttumaan "matkoilla" tuosta "lyhyilläkin" jälkeen, ettei kenenkään tarvi n*ssia pilkkua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Jos haluat tilaa, buukkaat bisnesluokan.

Selkänojaa saa kallistaa, olet siis väärässä. 

Vierailija
24/31 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin ei.  Kyllä huomaa, ketkä on harvoin lennolla: joka nappula pitää räplätä, koska mä itse voin.

Joku 12 tunnin lento on eri asia, kun pitää nukkuakin. 

Vierailija
25/31 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin ei.  Kyllä huomaa, ketkä on harvoin lennolla: joka nappula pitää räplätä, koska mä itse voin.

Lennolla vähintään joka toinen kk ja kallistan aina jos matkustan econymyssä, ellei ole tunnin lento. Ei haittaa sinun harmi asiasta .

Vierailija
26/31 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lennolla vähintään joka toinen kk ja kallistan aina jos matkustan econymyssä, ellei ole tunnin lento. Ei haittaa sinun harmi asiasta .

Kerran yksi kallisti ja pitkin niin kauan polvillani, että tajusin nostaa ylös. 😅 Oli muuten vihainen kaveri 🤭

Vierailija
27/31 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran yksi kallisti ja pitkin niin kauan polvillani, että tajusin nostaa ylös. 😅 Oli muuten vihainen kaveri 🤭

En tajunnut tästä mitään. 

Vierailija
28/31 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkänojaa ei kallisteta kun on aterioiden aika. Kun ateriointi on ohitse, voit kysyä kohteliaasti takana istuvalta, että sopiiko sinulle jos kallistan penkkiä. Lentokoneessa on aina hyvä ottaa muut huomioon, siitä miten toimii.

Lentoemäntä 15-vuotta

Lennän n. 40 lentoa vuodessa eikä kukaan ole vielä tähän mennessä kysynyt saako kallistaa. Itse kallistan jos siltä tuntuu.

Vierailija
29/31 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuta et saanut auki mutta kuvittelit olevasi kovakin hemmo kun polvilla pitelit toisen tuolia ylhäällä?

Vierailija
30/31 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa kallistaa. Sain kerran melkein kahvit syliini kun edessä istunut teinipoika yllättäen kallisti selkänojaansa. Sanoin ikävästi, nosti selkänojansa ylös.

Vierailija
31/31 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko sen "kysy lupa takana istuvalta istuimen kallistamiseen" liittää lentoemäntien kuulutukseen ?