Koiravero takaisin jätösten vuoksi!! Saa olla 500 e per koira
Itselläkin 2 koiraa ja osaan noukkia jätökset. Mutta 80 % prosenttia ei nouki. Joten maksan mielelläni 1000 e jotta asia saadaan hoidettua.
Kommentit (70)
Minä taas lakkaan noukkimasta, jos omien paskojen noukkimisen lisäksi pitäisi jatkossa vielä maksaa niidenkin toilailu, jotka eivät viitsi kerätä. Kyllä sillä verolla pitäisi saada jotain muuta näkyvää hyötyä, jotta sitä kokisi oikeutetuksi maksaa eikä kokisi, että siinä rangaistaan itseä muiden toopeilusta.
Koiraveron vois muutenki laittaa. Tai itseasiassa joku lemmikkivero suoraan. Ärsyttää kun köyhät pitää eläimiä. Sitten otetaan eläin kun on varaa. Jos saat tukia niin ei mitään eläimiä!
Kannatan. Siitä kertyneet verotuotot voisi ohjata suoraan koirista johtuvien haittojen korjaamiseen, samalla luotaisiin uusia työpaikkoja.
Koiran pitäminen luvanvaraiseksi kaupungeissa niin, että menettää luvan jos ei kerää paskoja.
No sehän sopii. Tähän asti olen kerännyt mutta voin paskattaa koiraani kadulle jos siitä selviää 500€ vuosi. Ikävä kyllä koirani on rekisteröity joten en välttyisi tuolta verolta.
Vierailija kirjoitti:
No sehän sopii. Tähän asti olen kerännyt mutta voin paskattaa koiraani kadulle jos siitä selviää 500€ vuosi. Ikävä kyllä koirani on rekisteröity joten en välttyisi tuolta verolta.
Sulle 5000e
Vierailija kirjoitti:
Koiraveron vois muutenki laittaa. Tai itseasiassa joku lemmikkivero suoraan. Ärsyttää kun köyhät pitää eläimiä. Sitten otetaan eläin kun on varaa. Jos saat tukia niin ei mitään eläimiä!
Joo tosi ällöttävää että köyhillä on elämiä. Ällöttää muutenkin että köyhillä on mitään. Yök köyhät 😎
Mitä jos siivouspartiolle (2 hlö) antaisi rahaa 500e per laaki. Ja dna jätöksistä, niin voisi kysyä onko jätösten jättäjä raihnainen, kipeä vai miksi sotkee ulosteilla maata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle 5000e
Silloin muillekin koska tasa-arvoinen. Minulla olisi kyllä tuohon varaa.
Vero voisi olla alue/aikakohtainen. Puolueettomat tarkkailijat pitäisi kakkatilastoa. Jos jollain alueella ei juuri kakkaa ole, vero olisi matala. Kakkatiheillä alueilla olisi korkea vero. Vero voisi pysyä samana vaikka vuoden kerrallaan.
Aika hyvä ehdotus. Tee kansalaisaloite niin käyn kannattamassa
Se on selvästi kevät tullut, kun puheenaiheena on koiranpaska.
Laitetaanko työttömät keräämään niitä koiran paskoja? Voin maksaa tuon summan vuodessa ja jättää itse keräämättä paskat, jotka nyt kerään. Säästyypä itseltä kakkapussien kulut.
Vierailija kirjoitti:
Vero voisi olla alue/aikakohtainen. Puolueettomat tarkkailijat pitäisi kakkatilastoa. Jos jollain alueella ei juuri kakkaa ole, vero olisi matala. Kakkatiheillä alueilla olisi korkea vero. Vero voisi pysyä samana vaikka vuoden kerrallaan.
Juu joka kadunkulmaan ja suorille tarkkailija koppiinsa tarkkailemaan samalla kaikkea muutakin ja raportoimaan kakkatoimistoon. Henkilöllisyyden tarkistusoikeus ja käsiraudat. Isoille kakkaajille piikki heti ja 10 000€ lasku perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tosi ällöttävää että köyhillä on elämiä. Ällöttää muutenkin että köyhillä on mitään. Yök köyhät 😎
En oikeestaan sitä tarkoittanut vaan sitä että itketään kun rahat ei riitä mihinkään ja sitten on 2 kissaa, koira, hamsteri ja akvaariokalat...
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvä ehdotus. Tee kansalaisaloite niin käyn kannattamassa
Nimeksi "kakka-aloite"
Vierailija kirjoitti:
Laitetaanko työttömät keräämään niitä koiran paskoja? Voin maksaa tuon summan vuodessa ja jättää itse keräämättä paskat, jotka nyt kerään. Säästyypä itseltä kakkapussien kulut.
Jos jättää keräämättä, joku sakko olisi hyvä siinä tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikeestaan sitä tarkoittanut vaan sitä että itketään kun rahat ei riitä mihinkään ja sitten on 2 kissaa, koira, hamsteri ja akvaariokalat...
Yök köyhät, yök työttömät, yök sairaat, yök vammaiset, yök läskit...yökyökyök 😎 Tuohon sakkiin sinä kuulut. "arbeit macht frei" klaaniin ja leirittäjiin.
Luulisi, että tällaisessa kyttäysyhteiskunnassa olisi jo kamerat joka kadunkulmassa, niin sakkoja sitten kirjoittelemaan, jos ei poimi jätöksiä. Ei me muitakaan muiden ihmisten sakkoja makseta kollektiivisesti, kuten vaikka ylinopeussakkoja.
Tuskin ap:lla on yhtään koiraa. Provosoi täällä tahallaan
Koirat voisi kieltää kaupungeissa. Keväisin kun lumet sulaa, koirankakat pölisee muun hiekkapölyn mukana. Sitten ihmetellään huonoa ilmanlaatua ja bakteeripitoisuuksien nousua.