Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko paranoidi?

Vierailija
08.03.2007 |

Siis mä rupesin ihan rehellisesti pohtimaan, että onko mussa paranoideja piirteitä? Esim täällä vauvapalstalla usein luulen, että musta kirjoitellaan. Sitten kuvittelen, että valvojat tutkii näitä ip-osoitteita ja jäljittää mut niistä osoitteista. Töissä usein kuvittelen, että muut kuuntelee mut ja saattaa saada mut kiinni juoruamisesta yhden työkaverin kanssa (juorutaan oikeasti ja seinät on paperia, mutta työkaveri nauro ja sano mua paranoidiksi kun pyysin häntä puhumaan hiljempaa). Pelkään, että mieheni pettää mua.

Normaalia, vai oonko paranoidi? Mun isäni on paranoidinen, ihan oikeasti, mutta vanhempani ovat eronneet mun ollessani vasta esimurrosikäinen enkä ole ollut paljon tekemisissä hänen kanssaan sen jälkeen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta itsestäni tuntuu, että mun pelot on täysin aiheellisia. Täältä saa lukea pettämisistä ja mua on petetty - siispä liian varovainen ei näissä asioissa voi olla. Töissä itse olen kuullut seinien läpi muiden juoruilun, joten miksei mun juoruilu kuuluisi? Täällä voi vallan hyvin olla mun tuttuja. Itsestä tuntuu, että olen pelkästään realisti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla