Miksi ihmiset laitattaa kalliita kynsijatkeita eikä vaan kasvata omia kynsiä?
Kommentit (56)
Pitkät kynnet, olipa ne joko itse kasvatetut tai tekokynnet ovat ihan turhakkeet ja lisäksi vielä vaaralliset. Olisipa kiva nähdä miten miehet pärjäisivät pitkien kynsien kanssa arkipäivässä, työssä ja perhe-elämässä. Lisäksi pitkät kynnet ovat epähygieeniset. Miten ihmiset voivat laittaa rahaa moiseen turhuuteen ja sitten ruikuttaa että ei ola rahaa ruokaan ym. välttämättömään?
Vierailija kirjoitti:
Esim. ohuet, katkeiluherkät kynnet. Ne ovat vähän kuin hiukset; toisilla paksut jotka kasvavat kuin huomaamatta, toisilla ohuet ja hyvä kun kasvavat edes.
Niinpä, minulla on hyvin ohuet ja lyhyet kynnet, hiukset ja ripset. Niihin ei auta mikään ruokavalio, kollageenit, vitamiinit.. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä ohuemmaksi ne muuttuvat. Nyt nelikymppisenä hiuksia ei voi kasvattaa edes polkkapituisiksi, kun niistä näkyy läpi.
Minulta 0 kynsiniksiä tai 'tuotemainosta'.
Nyt lyhyet luomut. Joskus pidin pitkiä omia + French manicure lakkaus neliökärjin.
Rakennekynsiä ja geelilakkauksia (salongissa/studiolla laitatin) on joitakin kertoja ollut.
E
Tuttavalla on rakennekynnet, pitkät sellaiset. 65-vuotias joka kulkee rollaattorilla. Jotenkin ei sovi ne kynnet yhtään muuhun ulkonäköön.
Tämänkin kyselijä laittoi listan aineista, joilla omat kynnet saa kasvamaan, ja listan päätteeksi oli vielä "jne."...! Eiköhän pitkien kynsien ihailija pääsee helpommalla ja paremmin tuloksin kun vaan laitattaa ne tekokynnet vs syö ties mitä lisiä hanskat öljytyissä käsissä. Ja vielä tuo jne tuon yhdeksän kohdan listan perään.
Vierailija kirjoitti:
Kynnet katkeilee
Juu mutta itsellä noiden kynsihoidot huononsi vielä enemmän, käyttävät jotain poraa ja minun kynnet ei sitä kestä yhtään, nyt oon vihdoin saanut omani kuntoon näiden jäljiltä. Hiusvitamiineilla jopa kasvaa, tiskatessa hanskat käteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kynnet katkeilee
Eikö kannattaisi laittaa ne rahat tän ongelman korjaamiseen?
Ap
Kerro toki, miten se korjataan. Kiitos.
Googlaapa kitaristien vinkkejä kynsien hoidosta. Ovat asiantuntijoita sillä alueella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kynnet katkeilee
Juu mutta itsellä noiden kynsihoidot huononsi vielä enemmän, käyttävät jotain poraa ja minun kynnet ei sitä kestä yhtään, nyt oon vihdoin saanut omani kuntoon näiden jäljiltä. Hiusvitamiineilla jopa kasvaa, tiskatessa hanskat käteen.
Tämäpä se justiinsa on. Jos lähtee tekokynsien tielle niin ne omat väistämättä kärsivät. Kitaristina olen kokeillut kaikenlaista mutta parhaaksi olen todennut sen että pidetään ne omat kaikin mahdollisin keinoin kunnossa. Joskus tietysti, kun esim. joku haaveri murtaa kynnen, pitää hätätilassa turvautua silkkiin ja pikaliimaan tms.
Vaikka kommentoisit miten neutraalisti hyvänsä, on pômminvarmastiti plus 80-kiloinen menopaussissa kykkivä tummelimamma kiukuttelemassa kiusapeukuin.
E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kynnet katkeilee
Ap
Kynnet katkeilee, kun ne on kuivat. Ongelma korjataan terveellisellä ruokavaliolla, nesteyttämisellä, omega-7-rasvahapolla, kollageenilisällä, sulfaatittomalla käsisaippualla, käsivoiteella, kynsiöljyllä, hanskojen käytöllä, hoitolakalla jne.
Ap
Kaikki kokeiltu. Ei auta.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät kynnet, olipa ne joko itse kasvatetut tai tekokynnet ovat ihan turhakkeet ja lisäksi vielä vaaralliset. Olisipa kiva nähdä miten miehet pärjäisivät pitkien kynsien kanssa arkipäivässä, työssä ja perhe-elämässä. Lisäksi pitkät kynnet ovat epähygieeniset. Miten ihmiset voivat laittaa rahaa moiseen turhuuteen ja sitten ruikuttaa että ei ola rahaa ruokaan ym. välttämättömään?
Totta mitä kirjoitat mutta sinä et voi ohjailla muiden elämää.
yök mitä bakteeripesiä noi tekojatkeet. tutkittu mitä alta löytyy. täälläkin joku sanoi- huomasi aamulla lähtiessä, että ulkotakkiin oli kaulukseen tullut ulostetta. noilla ruuantekoa, lasten hoitoa. vaikeus tehdä kotitöitä ja hassun näköistä kirjoittaminenkin.
maltillinen pituus, hiukan yli sormen pään pikku kärki, aluslakka ja himmeä esin. balettotossun sävyinen värilakka ja siihen päällyslakka. ihan ilman läkkaa olevat kynnet ei niin huolitellun näköisiä kuin vaikka edes kynnenkovettaja vain. joku kiilto tekee sen tip top.
onhan noita tulehduksiakin esiintynyt.
ripsiistukkeet ajan myötä syä omaa ripsenkasvua ja tulee kaljuja kohtia, myös tulehduksia esiintyy liimoista.
kasvattavat ripsiseerumit voivat aiheuttaa kaihia.
hitsatut hiusjatkeet venyttää karvatuppea ja ne voivat aiheuttaa kaljuja kohtia.
ja hiusjatkeissa rumia ne saumakohdat, siis todella rumia. tuuli pölläyttää hiuksia tai jos hiukset nostettu ylös, saumat näkyy- onko kiva näyttää - tää on tekotukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kynnet katkeilee
Ap
Kynnet katkeilee, kun ne on kuivat. Ongelma korjataan terveellisellä ruokavaliolla, nesteyttämisellä, omega-7-rasvahapolla, kollageenilisällä, sulfaatittomalla käsisaippualla, käsivoiteella, kynsiöljyllä, hanskojen käytöllä, hoitolakalla jne.
Ap
Et voi ilmaista asiaa noin koska ei nuo keinot aina auta. Vähän sama kuin se laihtumisenkin vaikeus. Kun se keho toimii niin siitä seuraa asioita väkisin jotka on mentävä läpi. Vitamiinitkaan siis eivät aina auta, ihan jo vanha juttu.
En pidä siitä että pakotet
kollageenilisät eivät imeydy jauheista-pillereistä vatsalaukku- suolisto.... markkinakalastusta tuo.
sinkki ja muut vitamiinit auttaa, mutta pitää muistaa ettei tule päällekkäisyyksiä, kumoavat toisensa , jopa haittaa.
kahvin kera ei mitään, jopa 2h kahvista taukoa.
aina erikseen- eri aterioilla kasvikset, hedelmät, marjat- niillä eri funktio ja ei kaffetta lähitienoillakaan.
Kynnet pitää itsellä olla mahdollisimman lyhyet, koska näppistä on epämiellyttävää käyttää vähänkin pitemmillä kynsillä. T: Kaiket päivät koneella työssä
53 tai muutkaan mielipiteet ja 'neuvot' ei minulta. Aivan se ja sama. Kuin myös kenenkään silarit, botoxit tai hiusjatkeet. En ole tässä naisten kilpavarustelussa mukana ollenkaan.
Anosomessa on se todella ikävä puoli, ettemme voi estää sàdistikiusaajia, joihin perässäsi mahd. juoksevat koprofiilit ja mt-sairaat (tod.näk. varhaiseläkeläisiä, elämäänsä katkeroituneita, siksi vihàisia) kuuluvat. Siinä on vähän sama sävy kuin jos joku tietty sama tuntematon kaupassa kävijä tulisi tönimään sinua joka ikinen kerta törmätessämme S-marketin tiloissa > tunkisi väkisin reviirillesi lääppimään ja tuuppimaan. IRL tönäisy on vähän sama kuin kiusakateuspeukku: väkisin kumminkin täytyy päästä koskemaan.. 😬 Tästä en pidä.
Huom.
En missään nimessä halveksi sairaseläkkeen saajia/työkyvyttömyyttä yleensä, mutta ei sen pitäisi olla syy kàdehtia, kiusàta eikä kàtkeroitua siinä määrin, että kiukuttelee päivät pitkät tuntemattomille..
E
Ei kait töissä pitkiä rakennekynsiä tarvita?!