Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkimus: valtaosa tatuoinnin ottaneista katuu tatuointiaan muttei kehtaa myöntää sitä muille

Vierailija
26.02.2025 |

Uskottelevat, että tatuointi on oikeasti kiva, hyvä päätös ja se ilmentää heidän persoonallisuuttaan.

🤭

https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC10043702/

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuointibuumi alkoi mustista urheilijoista 1990-luvulla. Se on ilmiönä kuin rock-musiikki, mikä on lähtöisin Afrikasta. Lopulta olemme kaikki samaa perhettä, tatuoidut ja tatuoimattomat.

No ei olla. 

Vierailija
42/80 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levän poistaminen on kalliimpaa ja tuskallisempaa kuin ottaminen !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuointi on pysyvä muistutus omasta tyhmyydestä.

Sinun toisten asioista niin kovasti huolen kantaminen muistuttaa varmaan päivittäin omasta tyhmyydestäsi. Ainakin jos vilkaisisit välillä peiliin.

Taisi kirpaista?

Vierailija
44/80 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on varmasti ketjun typerin kännissä kaverin tekemä tatuointi näkyvällä paikalla. En minä sitä kadu, se on osa nuoruusmuistojani. Ihmiset joita painaa muiden iho ovat niitä samoja jotka pahoittavat mielensä myös muiden pukeutumisesta. 

Väitteesi, ettet katuisi typerää tatuointiasi, kertoo siitä, että valehtelet itsesi lisäksi myös meille.

Missä sitä pitäisi hävetä? Enemmän hävettäisi käyttää elonsa muiden valinnoista itkemiseen. Ei ole vaikuttanut työelämääni eikä yhtään mihinkään. Vai luuletko että iän myötä muutuin niin paljon että olen ero ihminen? Väärin meni. 

Vierailija
45/80 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit on niin wt

Hanki elämääsi muuta sisältöä siis. On se kumma miten te persnasut kiihotutte muiden ihosta, ulkonäöstä, vaatteista, elämäntavasta. 

Teillä ei vissiin itsellä muuta ole kuin koppi, kone, kalja ja wolt. 

Vierailija
46/80 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjä elämä ----> räävitään muiden elämää.

Olematon itsetunto ----> lytätään muita.

Pienet lihavat pojat, oman elämänsä Trumpit. Ilman rahaa, valtaa, kavereita, naista, jälkeläisiä. Matkalla sossun maksamaan hautaan. 

Vierailija
47/80 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa, että mikä niissä tatuoinneissa ärsyttää tiettyä kansanosaa? Itselläni ei ole yhtään tatuointia, mutta eihän muiden tatuoinnit mulle kuulu, eivätkä vaikuta minun elämääni mitenkään. 

Vierailija
48/80 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuointi on pysyvä muistutus omasta tyhmyydestä.

Sinun toisten asioista niin kovasti huolen kantaminen muistuttaa varmaan päivittäin omasta tyhmyydestäsi. Ainakin jos vilkaisisit välillä peiliin.

Taisi kirpaista?

No ei. Mä olen sinut elämänvalintojeni kanssa toisin kuin te joita kiinnostaa enemmän toisten asiat kuin omat. Mutta niinhän se on aina ollut, että ne joilta puuttuu rohkeus elää sitä omaa elämää ja seisoa sen takana saavat kiksejä arvostelemalla muita. Mä lähdenkin tästä nauttimaan vapaudestani --->

Vierailija
49/80 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa, että mikä niissä tatuoinneissa ärsyttää tiettyä kansanosaa? Itselläni ei ole yhtään tatuointia, mutta eihän muiden tatuoinnit mulle kuulu, eivätkä vaikuta minun elämääni mitenkään. 

Kateus.

Vierailija
50/80 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateus.

Sinähän se vitsin murjaisit.

Vierailija
51/80 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen muutama ikäihmisiä joilla on tatuointeja runsaasti kehossa, ne ei näytä enää kivalta. Suorastaan luontaantyöntäviltä.

Vierailija
52/80 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit aiheuttavat sen, että kehon auran eteeristä osaa vuotaa ulos, sanoisi jooga-filosofia. Se on fyysisen kehon jälkeen seuraava energiakehon kerros. Heikentää ihmistä.

Vierailija
53/80 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt naisia joilla koko käsivarsi väritetty mustaksi. Ilmeisesti joku kukkaköynnys peitetty.  Jos tuo ei kaduta niin mikä sitten 😅

Vierailija
54/80 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen muutama ikäihmisiä joilla on tatuointeja runsaasti kehossa, ne ei näytä enää kivalta. Suorastaan luontaantyöntäviltä.

Kenenpä ikäihmisen iho muutenkaan näyttää enää kovin kutsuvalta :D

Vierailija
55/80 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä hyvännäköisiä tatuointeja nähnyt kenelläkään, vain rumia ja sitten suoranaisia amatööritöherryksiä. 

Iho on itsessään kaunis.

Vierailija
56/80 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh,käy laserin alla sitte .

Nykyaikaa.

Vierailija
57/80 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoidut naiset ovat seksikkäitä.

Vierailija
58/80 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt naisia joilla koko käsivarsi väritetty mustaksi. Ilmeisesti joku kukkaköynnys peitetty.  Jos tuo ei kaduta niin mikä sitten 😅

Ehkä haluaa olla varttinikke! 

Vierailija
59/80 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisten tatuoinneista vinkuminen on melkein yhtä junttimaista kuin tatuoinnin ottaminen.

Kyllä se puhuu siitä vinkujan elämänlaadusta ja mielenterveydestä ihan tarpeeksi, todellakin on juntimpaa.

Vierailija
60/80 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhjä elämä ----> räävitään muiden elämää.

Olematon itsetunto ----> lytätään muita.

Pienet lihavat pojat, oman elämänsä Trumpit. Ilman rahaa, valtaa, kavereita, naista, jälkeläisiä. Matkalla sossun maksamaan hautaan. 

Hyvin kiteytetty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi