Tatuoitu: kaduttiko siinä vaiheessa, kun tajusit, että olisit voinut tehdä tatuoinnit hennalla?
Ja nyt voisit vain pestä ne pois. Sen sijaan joudut kallista laseria käyttämään. Kaduttaako?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän ainoasta tatuoinnista joka minulla on. Sillä on itselle suuri merkitys. En haluaisi sitä koskaan pois
Mitähän typerää siinäkin on.
Kuolleen lapsen syntynätiedot
Etkö muuten muista sitä?
Jos se tatuointiväri on mennyt näillä tatuoiduilla aivoihin, niin ne ei muista mitään. Puhelimessakin olisi se NOTE sovellus. Voisivat laittaa siihen muistiin, niin ei tartte piirtää ihoon.
Olisi kaduttanut jos olisin ottanut tatuointini hennalla. Kaikki tatuointini olen harkinnut eikä yhtäkään ole eikä tule tarvetta poistaa tai peittää.
En ole ottanut tatuointeja, enkä tule ottamaankaan koskaan. Minulla on 10 läheistä ihmistä eikä heilläkään ole tatuointeja. Tämä on minusta tosi hyvä juttu.
Minä yritän vain olla katsomatta muiden tatuointeja, niin ei ne sen enempää häiritse kuin jotkut palovammat tai pahaa maitorupea, atopiaa, aknea tai sporia sairastavien iho.
Täytyy vain olla niin kuin ei huomaisikaan. 😒
Hennatatuoinnin ottaminen voi myöhemmin hius- ja kulmavärien kanssa aiheuttaa allergisen reaktion.
Tatuointien tutkimustuloksia ei ole pahemmin julkaistu. Jotkut ovat niistäkin saaneet pahoja reaktioita. Puolueetonta tietoa olisi hyvä saada.
Menisikö siitä tatuoijilta leipä? Enpä usko. Ne, jotka ottavat tatuointeja eivät ole muutenkaan terveystietoisia. Samalle sakille maistuu viina, tupakka, huumeet, päihdyttävät lääkkeet ja roskaruoka.
Etkö muuten muista sitä?