Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ok jos haluaisikin että mies löytäisi naisystävän

Vierailija
25.02.2025 |

Minulla (vuosikymmenet oltu yhdessä) on toive että mies löytäisi ystävän (siis naispuolisen) jonka kanssa tapailla ja välillä viihtyä. Tilanne meillä niin, että pitkä suhde on tullut oikein hyvään ja sopuisaan ystävyyteen, molempien osalta. Mies on oikein miellyttävä varmasti kaikista, niin myös minusta, mutta se kipinä puuttuu kokonaan. Ei olla eroamassa, enkä minä ole hyppäämässä kenenkään kainaloon, mitä ihmettä tässä pitäisi nyt tehdä tai keksiä??? Meillä yksi lapsi joka ko omillaan, ei toki tiedä tästä mitään

Onko kenelläkään kokemusta, onnistuuko tuollaanen vai onko jo ajatuksena ihan susi!

vaimo vm 76

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltäsi. Sovi ehdot.

Vierailija
2/4 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa mitään jos asia sinulle sopii. Mies voi hyvällä omallatunnolla etsiä ja ehkä löytää. Samoin sinä jos asiasta on puhuttu ja sovittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, aloitetaan nyt ensin siitä, että mitä sinä itse haluat? 

Yksikään nainen tässä maailmassa ei halua miehensä hyppäävän vieraaseen sänkyyn ilman taka-ajatuksia. Joten, minkälaisen rakastajan haluat? Nuoren, lihaksikkaan ja hyvin varustellun? Vai joko se on hankittuna ja tällä järjestelyllä haluat oikeutuksen omille menoillesi? 

Itse olen ikäisesi mies, samoin pitkässä kymmenien vuosien parisuhteessa. Omasta ikäluokastani en ole koskaan edes kuullut, että joku mies saisi tapailla edes satunnaisesti toista naista. Sen sijaan TIEDÄN, että muutamalla naisella on tällainen lupa. Sen lisäksi TIEDÄN, että pari rouvaa on antanut itselleen tämän luvan miehensä tietämättä. 

Vierailija
4/4 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole oikea tapa! Tuosta seuraa vain sotkua ja itkua! Tyhmää kuvitella, että kaikki yhteinen olisi jo ohi tuossa iässä.