Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suorat ehdottelut Tinderissä

Vierailija
25.02.2025 |

En ollut ns. markkinoilla yli vuosikymmeneen, mutta kun tilanne on muuttunut, niin liityin ihan vähän aikaa sitten Tinderiin. En oikein tiedä miten suhtautua suoriin seksijuttuihin, joita moni mies näköjään lähettelee.

Jutut yleensä eivät ällötä tai pelota minua, enhän olisi mätsännyt sellaisen kanssa, jonka profiilia pitäisin vastenmielisenä. Monet ovat erittäin kiihottaviakin. Liityin Tinderiin nimenomaan hauskanpitomielessä.

Mutta toisaalta sitten mietin, että kannattaako tuollaista käytöstä rohkaista, kun se voi olla jollekulle ahdistavaa, eikä sitä voi etukäteen tietää. Ja onko hyypiötutkassani jotain pielessä eli pelkään, että tyyppi on sitten livenäkin asiaton. Ja totuus on että jos tuollaista viestiä tulisi muualla somessa, niin pitäisin inhottavana ahdisteluna.

En ole vielä ehtinyt tavata ketään.

Mitä ajatuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/6 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole hyvä jos kertoo suoraan että seksiä vain haluaa jos muuta ei ole vailla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuoden verran tinderissä ennen uuden kumppanin löytymistä. Suurimman osan aikaa olin siellä ihan hupimielessä. 99% miehistä osasi kysyä suostumuksen tuhmien puhumiseen. Näin ollen olettaisin, että osaisivat olla asiallisesti myös muiden naisten kanssa. Parille sanoin suoraan, että nyt oli asiaton lähestymistapa tähän teemaan. Nämäkin miehet kiittivät palautteesta ja sen jälkeen häipyivät. 

Kaikki tapaamani miehet olivat livenäkin ihan sitä mitä pitikin. Tuli kivoja kokemuksia. Ikähaitaria oli 30-50 v. 

Vierailija
4/6 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin vuoden verran tinderissä ennen uuden kumppanin löytymistä. Suurimman osan aikaa olin siellä ihan hupimielessä. 99% miehistä osasi kysyä suostumuksen tuhmien puhumiseen. Näin ollen olettaisin, että osaisivat olla asiallisesti myös muiden naisten kanssa. Parille sanoin suoraan, että nyt oli asiaton lähestymistapa tähän teemaan. Nämäkin miehet kiittivät palautteesta ja sen jälkeen häipyivät. 

Kaikki tapaamani miehet olivat livenäkin ihan sitä mitä pitikin. Tuli kivoja kokemuksia. Ikähaitaria oli 30-50 v. 

Saitko munaa?

-epätietoinen

Vierailija
5/6 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saitko munaa?

-epätietoinen

Kyllä sain. Hyvät hoidot sainkin. Sattumalta löytyi vielä valioyksilö parisuhteeseen. 

Vierailija
6/6 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan asiaan vaan. Ei naiset halua kuulla mitään liirun laarumia miten ihana olet ja miten voitas mennä kunnon treffeille koska ei naiset kuitenkaan halua mitään parisuhdetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi