Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies unohti, että olin leikkauksessa

Vierailija
25.02.2025 |

Olin päiväkirurgisessa toimenpiteessä, jota olen stressannut viimeiset viikot. Eilen viimeksi puhuttiin asiasta ja hän tiesi minun menevän sinne tänään. Emme siis asu yhdessä, hän soitti töiden jälkeen ja ei kysellyt vointiani tai muutakaan. Oli unohtanut koko asian. Loukkaannuin ettei hän osoittanut mitään empatiaa asiaa kohtaan, olenko ylireagoiva? Mietin kauhulla jos sairastuisin vakavammin, häneltä ei varmaan saisi mitään tukea. 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin sama juttu. Mies ei muistanut päiväkirurgista toimenpidettäni, eikä hän tunnu muistavan koko perussairauttani. Kerran kävi ilmi, ettei hän tiennyt, missä sairaalassa (pk-seudulla on monta) sairauttani hoidetaan ja käyn hoidossa sentään vähintään kerran kuukaudessa.

Vierailija
2/23 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten kannattanut muistuttaa samana päivänä siitä viimeistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska sä siitä muistutit miehellesi?

Vierailija
4/23 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuminen, se on melko tärkeää.

Varsinkin suhteessa, kumpikin tietää missä mennään 

Odottiko että kerrot mitä tapahtunut.

Vierailija
5/23 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on just tommosia. Mutta annas olla kun itse ovat kipeinä tai leikattuja niin ne on ihan avuttomia ja sen kyllä kuulee ja näkee.

Vierailija
6/23 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari tappavan vakavaa allergiaa, mies ei ole kahdeksassa vuodessa vielä oppinut niitä muistamaan. Raivostuttavaa ja myös pelottavaa.

Vierailija
7/23 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuimme asiasta eilen joten oletin että hän muistaisi, ainakin itse olisin muistanut ja ollut jopa huolissani. Nyt kun sanoin olevani loukkaantunut, hän suuttui..

ap

Vierailija
8/23 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä mies. Olen pahoillani. Selvästi ei vaan välitä?

Vierailija
9/23 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pelottavaa. Onko äiti tukena tai sukulaisia. Joku. Pitääkö erota ja ottaa joku huolehtivampi luonne. Vai mikä on miehen syy tähän toimintaan, aika kylmää? Kylmisten kanssa ei oikein mikään toimi.

Vierailija
10/23 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mieheni tietää tautini ja vie hoitoon. Älkää nyt taas yleistäkö.

Vierailija
11/23 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia miehiä tekin siedätte. Oma mieheni tietää tasan tarkkaan sairauteni ja hoitojen aikataulut. Hän kuskaa ja kyselee vointia, varautuu hoitopäiviin varaamalla jääkaappiin tiettyjä ruokia jne. Huonona päivänä tuo jopa kahvin sänkyyn, kun on jäänyt itse etätöihin. Kaikki miehet eivät ole tuollaisia! Ei pidä tyytyä huonoon mieheen, parempi olla yksin. 

Vierailija
12/23 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kävin leikkauksessa. Poistivat luomen, eikä yhtään saanut kotona empatiaa, kyllä minä niin mieleni pahoitin.

Vierailija
13/23 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuimme asiasta eilen joten oletin että hän muistaisi, ainakin itse olisin muistanut ja ollut jopa huolissani. Nyt kun sanoin olevani loukkaantunut, hän suuttui..

ap

Miksi olet hänen kanssa?

Vierailija
14/23 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, minkä ikäinen mies on?

Vierailija
15/23 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on keskittynyt lukemaan tai katsomaan jotain, niin sille osoitettu viesti ei mene täysin perille sinne korvien väliin. Niin monta kertaa on tuo mies jäänyt kiinni siitä että kuulee pari ekaa sanaa, mutta loput valuvat toisesta korvasta ulos. Olen jo vähän oppinut milloin tuo on siinä tilassa että viesti ei mene perille.

Vierailija
16/23 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama  homma, implantin juuren laitto oli,   ei ollu kotona vastaanottokomiteaa,ei hornettien ylilentoa tms.

Vierailija
17/23 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No koska sä siitä muistutit miehellesi?

Edellisenä päivänä jos luit aloituksen niin huomasit.

Vierailija
18/23 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia paskiaisia sitä maa päällään kantaa.

Vierailija
19/23 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä muuta yhteen äläkä tee lapsia tuon kanssa. Ei se muutu paremmaksi.

Vierailija
20/23 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille on ihan hyväksyttyä että naisen asiat kiinnostaa kuin kasa paskaa, varsinkin jos kyse on jostain vakavammasta... Jos sairastut vakavasti niin tuo ukko hylkää sillä sekunnilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä