Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairausloma ja töihin paluu

Vierailija
25.02.2025 |

Olen ollut pitkään poissa työelämästä(n. 1,5 vuotta). Tätä ennen pystyin sairauksistani huolimatta tekemään osa-aikatyötä matalapalkka-alalla. Edelleen olen toipilas, mutta pakko vaan yrittää takaisin työelämään.

Onko taas vain tyydyttävä siihen mitä saa vai realistisesti onko mahdollista päästä ylemmäksi. Olen aika hukassa.

Kertokaa omia tarinoita jos olette päässeet "ylöspäin" vastaavassa tilanteessa :)

Pottuilua en kaipaa jo vaikeassa tilanteessa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt siis haluat?

Vierailija
2/7 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nyt siis haluat?

Työn, joka ei vaadi monen vuoden koulutusta, jolla pystyy itsensä ja lapsensa elättämään,niin ettei ihan köyhyydessäkään tarvitse elää. Työn mikä ei kuormittaisi valtavasti jo rajallisia voimavaroja. Työn jota voisi tehdä suht itsenäisesti ja missä ei väliä sukupuolella juurikaan.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkat siitä mihin jäit ja ajan kanssa näkee yleneekö siitä.

Vierailija
4/7 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa kannattaisi varmaan yrittää olla realistinen ja aloittaa siitä että hankit työn. Sitten kun olet ollut siinä työssä ensin vaikka vuoden verran, niin sen jälkeen alat olla työnantajille huomattavasti kiinnostavampi että sua kannattaisi ehkä palkata parempaan työhön.

Tai vaihtoehtoisesti että työn sijaan lähdet opiskelemaan itsellesi uuden ammatin, ja yrität sitä kautta päästä parempaan työhön.

Mutta ihan turha uneksia että sua pitkän sairasloman jälkeen otettaisiin heti mihinkään parempiin hommiin kun missä sä olit ennen sairaslomaa, enemmänkin päinvastoin, tuollaisen jälkeen ekaksi työksi pitää olla valmis ottamaan vähän huonompi.

Vierailija
5/7 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kun vielä on kauhean huono työtilannekin, niin taitaa olla lähinnä että on otettava mitä saa, ja olla tyytyväinen, jos jotain edes saa.

Vierailija
6/7 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/7 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtilanne on valitettavasti erittäin huono. Itse olen yrittänyt vaihtaa työpaikkaa puolisen vuotta. Jokaiseen hakemaani työhön ollut tuhansia hakijoita, miljoonien videoiden jälkeen päässyt kasvotusten yhteen haastatteluun. Olen hakenut vastaavia töitä tai alempia rooleja, haluaisin päivätyön lähempää kotia tai edes lähempää kotia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän