Vasemmistoliiton kuntavaaliehdokas Alma Tuuva on työstäkieltäytyjä ja vaatii ilmaista joukkoliikennettä kaikille
Hän on tullut tutuksi myös Sinkut paljaana -realityohjelmasta. Kertoo täydellisesti miksi en ikinä äänestäisi Vasemmistoliittoa ja olen huolissani, että joku oikeasti äänestää tämmöisiä tyyppejä. En tiedä onko kyse tietämättömyydestä vai puhtaasta laiskuudesta sekä ahneudesta.
Kommentit (34)
Tuohan on kieltämättä lopulta aika hyvä strategia välttyä kaikilta mahdollisilta työtarjouksilta, kun saa kasvonsa esille mediassa ja sitten ei tarvitse enää kuin täytellä pakollisia työhakemuksia varustettuna mitä eriskummallisilla liitteillä. Tehokkaampaa varmasti kuin räikeät eripariset sukat ja homssuinen ulkoasu työhaastatteluissa, kun ei tarvitse edes paikalle vaivautua.
Alman transhoidot taitavat sentään olla maksuttomia hänelle.
Vierailija kirjoitti:
En ole sosialisti, mutta SDP sentään puhuu työn puolesta. Tää Vasemmistoliitto on täysin lusmujen puolue ja sen äänestäjät haluavat vain elellä muiden rahoilla. En ymmärrä ihmistä joka tämmöistä puoluetta äänestää.
Yhteiskunnassa on paljon ihmisiä jotka menevät sieltä missä aita on matalin ja luottavat siihen että muut maksaa kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Onko sukua Sven Tuuvalle?
Svenillä ei ollut lapsia. Ei ainakaan avioliitossa syntyneitä tai tunnustettuja: siis sellaisia, jotka kantaisivat hänen nimeään. En itse asiassa usko, että Sven ehti lyhyen elämänsä aikana paljon naisten kanssa pelehtiä, hän oli aika ujo.
Tunsin Svenin aikanaan melko hyvin. Palvelimme samassa joukko-osastossa ja hän oli jo koulutusvaiheessa tupakaverini. Sodan sytyttyä meidät sijoitettiin samaan joukkueeseen ja olin todistamassa, kuinka hän kaatui Porrasaalmella.
Sven oli urhoollinen soturi ja työteliäs ja auttavainen mies, vaikka ei ollutkaan terävimmästä päästä. Me sotatoverit kaipasimme Sveniä kovasti.
Svenistä minulle tulee jostain syystä aina mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.
Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.
Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.
Vierailija kirjoitti:
Mihin edes tarvitaan ilmaista joukkoliikennettä kun parta-Mauri lupasi euron pensaa???
Eihän Helsingin köyhillä ole autoa.
Yäk! Tuo alastomana. Onko nainen, mies vai joku muu?
Vierailija kirjoitti:
Yäk! Tuo alastomana. Onko nainen, mies vai joku muu?
Mies joka leikkii naista, katkera wokefeministi jolle duuni ei maistu.
Aikoinaan vasemmisto oli nimenomaan työväen puolue, ne puolustivat ja ajoivat työtätekevien oikeuksia. Työttömyysturva oli yksi niistä asioista, mutta sen oli tarkoitus olla apuna, jos jää työttömäksi, ei sitä varten jos ei huvita tehdä työtä.
Saahan sitä kieltäytyä tekemästä työtä, mutta miksi muiden pitää maksaa että tämä voi meemitaiteilla? Monet tekee työtä vaikka ei yhtään huvita ja mielummin jäisi kotiin kaivamaan nenää, mutta kun ei nenänkaivuulla elä, eikä pitäisikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Svenillä ei ollut lapsia. Ei ainakaan avioliitossa syntyneitä tai tunnustettuja: siis sellaisia, jotka kantaisivat hänen nimeään. En itse asiassa usko, että Sven ehti lyhyen elämänsä aikana paljon naisten kanssa pelehtiä, hän oli aika ujo.Tunsin Svenin aikanaan melko hyvin. Palvelimme samassa joukko-osastossa ja hän oli jo koulutusvaiheessa tupakaverini. Sodan sytyttyä meidät sijoitettiin samaan joukkueeseen ja olin todistamassa, kuinka hän kaatui Porrasaalmella.
Sven oli urhoollinen soturi ja työteliäs ja auttavainen mies, vaikka ei ollutkaan terävimmästä päästä. Me sotatoverit kaipasimme Sveniä kovasti.
Svenistä minulle tulee jostain syystä aina mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lap
Oletko tosiaan vielä elossa ja Svenin sotatovereita. En ole kohdannut ketään vuosikymmeniin. Olen vanha Spelt, kuormarenki vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Svenillä ei ollut lapsia. Ei ainakaan avioliitossa syntyneitä tai tunnustettuja: siis sellaisia, jotka kantaisivat hänen nimeään. En itse asiassa usko, että Sven ehti lyhyen elämänsä aikana paljon naisten kanssa pelehtiä, hän oli aika ujo.Tunsin Svenin aikanaan melko hyvin. Palvelimme samassa joukko-osastossa ja hän oli jo koulutusvaiheessa tupakaverini. Sodan sytyttyä meidät sijoitettiin samaan joukkueeseen ja olin todistamassa, kuinka hän kaatui Porrasaalmella.
Mummon lapsuudenkodin lähistöl
Minä olen numero 15 Stolt. Mummosikin on minulle tuttu. Sano terveisiä.Pitäisiköhän meidän yrittää järjestää veteraanitapaaminen Porrassalmen vuosipäivänä?
Lastenkoskettelijan ja -nuuhkijan jälkeen tuli sitten tuommoinen.
Eikö isosta valtiosta löydy enää yhtään normaalia ihmistä?