Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Opiskelijoiden tapa ärsyttää monia kahviloissa näin nuoret naiset puolustautuvat

Vierailija
25.02.2025 |

Olen itse monesti käynyt kahvilassa, jossa se on aivan täynnä näitä opiskelijoita, jotka ostavat kahvin, vievät kaiken tilan ja istuskelevat kännyköillä ja tietokoneiden kanssa. Ei ollut viime käynnillä ollenkaan kivaa, kun olin suosikki kahvilassa syömässä lounasta, ja opiskelijat olivat vieneet kaikki ikkuna ja rauhalliset paikat, ja jäljellä oli vain yksi pöytä jäljellä ulko oven ja wc oven välissä. Samaan aikaan ne opiskelijat olivat ostaneet juuri sen yhden kahvin tai teen, ja vieneet kaiken tilan. Moni oli jopa kaksi tuntia, kun näin heidät mennessäni kahvilan ohi ulkopuolelta. Kahviloiden on ihan turha valittaa, että ei ole maksavia asiakkaita, kun kaikki opiskelijat vievät tilat. Itse ainakin lopetin käyntini omassa vakkari paikassani. 

Kommentit (723)

Vierailija
721/723 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan moni asiakas sitten samantien kääntyy kannoillaan jos kahvila vaikuttaa jo todella vallatulta?

Parempi kysymys: kuinka moni kahvila on muka täynnä niitä yhden kupin asiakkaita?

Vierailija
722/723 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hgin Keskuskadun täydessä Starbucksissa 2 nuorta naista pelasi korttia, yksi kahvikuppi kummallakin.  Ei sekään nyt ihan täysjärkisen toimintaa ole,

Huomasin saman. Vieressä pelasi kaksi vanhaa miestä shakki ilman mitään kahveja. Miksi unohdit mainita heidät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/723 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät pysty opiskelemaan niissä omissa pikku yksiöissään, minkä veronmaksajat heille kustantavat, joten joutuu valtaamaan läheiset kahvilat ja ostamaan 5 euron latteja, joihin jostain syystä on kuitenkin yllättävän hyvin varaa.

Yliopistoissa on kyllä omat viihtyisät kahviot ja lounasravintolat, joissa saa viettää vapaasti aikaa hyvin vähälläkin rahalla.

mikä menee kiinni klo 16.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme