Mitä ihmettä lähtisin opiskelemaan?
Mulla on maisterinpaperit 20 vuoden takaa ja pitkä työkokemus viestintäalalta, viime vuosina esimieshommia. Ikää muutaman vuoden päästä 50.
Olen nykyään totaalisen leipiintynyt työhöni. Organisaatiossa on tehty huonoja muutoksia ja koen muutenkin, ettei tämä ala enää puhuttele millään lailla.
Olen itse kiinnostunut yhä enemmän ihmisen hyvinvoinnista ja työssä jaksamisesta, koen että mulla olisi annettavaa tällaiseen tsemppaamiseen, valmentamiseen, ehkä jopa terapiaan. Taide kiinnostaa. Olen hyvä kirjoittaja. Olen hyvä kuuntelija ja keskustelija.
Mitä minun kannattaisi näillä spekseillä lähteä opiskelemaan? Opiskelut täytyisi hoitaa työn ohessa ja ne mieluusti olisivat sellaisia opintoja, joissa olisi jonkinlaisia työllistymisnäkymiä eli ihan mitään parin viikonlopun diipadaapa-hengitysvalmennusta en haluaisi opiskella. Yliopistojen täydennyskoulutuksia olen selannut, ei löydy mitään mikä puhuttelisi.
Kirjoita oman työn ohessa. Leipätyö on sitten vain leipää varten, kirjoittaminen on se mihin panostat.