EN voi uskoa, että BB-Andreas ei lähde talosta tyttöystävänsä luo, joka
on raskaana!! En voi uskoa sitä todeksi! Minusta hän toimii 100% VÄÄRIN!
Kommentit (60)
Kuinka moni työssäkäyvä mies niihin muutenkaan pääsee mukaan?
Aika tossukka mieheksi, jos ei pysty työasioitaan sen vertaa järjestämään. Tai sitten ei raskaus vain kiinnosta, ja äijä häipyy ekan yövalvomisen jälkeen.
No just. Että näinkin yksinkertaisia naisia on olemassa ja niille annetaan lapsia?]
Yksinkertaista on minusta vähätellä isän roolia. Mutta jos ei av-mamma paremmasta tiedä, niin ei voi mitään...
On vain vähän avarampi näkemys elämästä kuin sinulla joten tajuamme, että on lukuisia hyviä isiä, jotka eivät ole minnekään häipyneet vaikkeivät olleet ultrissa mukana. Ei se oikeasti ole mitenkään välttämätöntä.
Mitenkähän ne isät ennen vanhaan pysyivät perheidensä luona ennen kuin ultria edes oli keksitty?
pelkää sua enemmän kuin kuolemaa?
Vastaus: Se käy istumassa joka jumalan neuvolakäynnit, onhan tärkeää ettei tulevan äidin tarvitse yksin ressautua virtsanäytteen annosta.
pelkää sua enemmän kuin kuolemaa?
Vastaus: Se käy istumassa joka jumalan neuvolakäynnit, onhan tärkeää ettei tulevan äidin tarvitse yksin ressautua virtsanäytteen annosta.
Ei tullut sitten pieneen mieleesi, että isä haluaa olla mukana? Kato, kun kaikkien ei tarvitse edes pyytää, vaan mies itse on kiinnostunut asiasta ja haluaa osallistua. Kiehu vain kateudessasi.
On vain vähän avarampi näkemys elämästä kuin sinulla joten tajuamme, että on lukuisia hyviä isiä, jotka eivät ole minnekään häipyneet vaikkeivät olleet ultrissa mukana. Ei se oikeasti ole mitenkään välttämätöntä.
Mitenkähän ne isät ennen vanhaan pysyivät perheidensä luona ennen kuin ultria edes oli keksitty?
Siinä olisikin nyky-av-mammalla ihmettelemistä, kun mies ei teekään omaa osuuttaa kotitöistä, vaikka lapsen hoitaminen kotona on ihan yhtä arvokasta kuin palkkatyökin... :D
Ei tullut sitten pieneen mieleesi, että isä haluaa olla mukana? Kato, kun kaikkien ei tarvitse edes pyytää, vaan mies itse on kiinnostunut asiasta ja haluaa osallistua. Kiehu vain kateudessasi.
Joo, se on äänensävystä taas kuullut milloin on syytä olla tosi, TOSI kiinnostunut. Niin aina.
[Joo, se on äänensävystä taas kuullut milloin on syytä olla tosi, TOSI kiinnostunut. Niin aina.
Taisi mies jättää odotusaikana.
Jotenkin ne kasvot on pakko säilyttää jos vaimona on Justiina
En tiedä, nauraako vai sääliäkö? Taidan nauraa :D
Ja toinenkin, joka on dumpattu raskausaikana, voi voi.
Mut siitä sä et tuskin paljoa tiedä..
neuvolaan ihan joka ikinen kerta. Ymmärrän kyllä että ultrat ja ehkä vielä senkin että pari kertaa. Mutta että joka neuvolaan?! Onko sellaista oikeasti? Kyllä mulle itselle tulisi mieleen että naisella on joku vakava läheisriippuvuus/takertuvuusongelma tai sitten mies kyttää ettei vaimo vaan pääse panemaan ketään neuvolareissullaan.
Ja toinenkin, joka on dumpattu raskausaikana, voi voi.
Mut siitä sä et tuskin paljoa tiedä..
neuvolaan ihan joka ikinen kerta. Ymmärrän kyllä että ultrat ja ehkä vielä senkin että pari kertaa. Mutta että joka neuvolaan?! Onko sellaista oikeasti? Kyllä mulle itselle tulisi mieleen että naisella on joku vakava läheisriippuvuus/takertuvuusongelma tai sitten mies kyttää ettei vaimo vaan pääse panemaan ketään neuvolareissullaan.
että isän olisi hyvä käydä joillakin kerroilla. Ei tarvitse kaikilla kerroilla, mutta olisi hyvä käydä muutamilla kerroilla.. Ainakin minun mieheni on ollut kiinnostunut käymään ja nostanut esille keskusteluun sellaisia asioita, mitä ei edes itse ole tullut ajatelleeksi. Ei sen neuvolassa käymisen tarvitse olla pelkkää purkkiin kusemista ja painon punnitsemista, vaan äitikin voi saada siitä enemmän irti, mutta sehän riippuu ihan itsestään...
jos joka kerta käy niin henk. koht en voi kuvitella sellaiseen ketään muuta kuin täydellisen ressukan.
Eiku nytmäkeksin. Hoitsufetissi! :D
Oikea summa on jotain noiden kahden väliltä... Lapsi kuluttaa keskimäärin ydinperheessä 500 euroa kuussa ja eroperhe 440.
Niin ja mitä tuohon Andreakseen tulee, niin yllättävän lungisti ottaa isyyden toisaalta vaikka uutisen kuultuaan taju meinas lähteä. Andreasta en kuitenkaan muodostaisi 3kk talossa olon perusteella, että minkälainen isä on. Sen sijaan Johania ei tunnu tuo isyys mietityttävän sitäkään vähää.
isyys tuli ilmi. Lisäksi halasivat Andreaksen kanssa moneen otteeseen tosi vakavina ja pitkään. Lisäksi kun kysyttiin mikä oli sunnuntai-illan "kovin" juttu, sanoi se että Andreaksesta tulee isä.
Oletus tuntuu olevan että Johan dumppasi odottavan äidin. Mistä sitä tietää mikä on totuus, siinäkin on aika monta vaihtoehtoa miten asiat on voinu mennä.
ei kuuluta sitä ensimmäisinä viikkoina Subin BB:ssä koko Suomelle..
fiksu ajattelutapa..
Mitäpä jos ei mentäisi kenenkään pään sisään ja jaettaisi tätä keksittyä tietoa mitä itse todetaan ainoaksi oikeaksi!
Uskon että Andreas on jutellut asian tyttöystävänsä kanssa selväksi ennen taloon astumistaan.
Ja en todella ymmärrä kun joku täällä meuhkaa ultrista. siellä voi käydä sen jälkeenkin kun tulee ulos talosta, neuvolassa ehtii käydä jne..
varmasti on aikaa kasvaa isyyteen jos joku nyt on sitä mieltä että talossa ei ajatukselle ole aikaa vaikka mielestäni siellä ei mitään muuta olekkaan.
. Sen sijaan Johania ei tunnu tuo isyys mietityttävän sitäkään vähää.
päässä myyttiset mittasuhteet tuolla talossa. En yhtään ihmettelis vaikka vauvan ja avokin ajattelu olis se tapa millä tsemppaa itseään tuolla vähän väliä.