Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hiuslakka pois silmälaseista? APUA

Vierailija
08.03.2007 |

silmälasien pinnassa hiuslakkaa. Miten sen saa pois? Olen yrittänyt tiskinpesuainetta ja ikkunanpesuainetta. HELPPIÄ!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysäsen toki optikkoliikkeestä kun sinne pääsen, mutta kun nyt olen töissä ja lasit himmeenä. Ajattelin, että yleensä av:lta löytyy vastaus kaikkeen.

Vierailija
2/5 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin lähtee ainakin meikäläisen laseista. Tosin tätä käsittelyä ei kannata ihan joka toinen päivä tehdä, mutta silloin tällöin voi käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesin, että täältä löytyy vastaus.

Vierailija
4/5 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin tutkimuslabrassa töissä, oli kätsää, kun sillä oli suihkepullossa 75% etanolia pintojen desinfinointiin. Sillä lähti kaikki mähnä hyvin laseista. Ja voin tämän ihan tunnustaa, että " varastin" kaksi suihkausta viikossa etanolia työpaikalta, nille jotka paheksuvat.

Ei varmaan kannata pinnoitetuille linseille kovin usein tehdä, mutta silloin tällöin.

Sinolihan on etanolia, vai olenko väärässä?

Joskus olen pyyhkinyt kotona klähmääntyneitä CD-levyjä neo-amiseptillä (isopropanolia) ja kasvopyyhkeellä, kun ei nyt muutakaan rasvaa liuottavaa ollut. Rillit ehkä saattaisivat kestää sitä, koska sitä suositellaan myös pintojen desinfiointiin.

Optikkohan ei näitä ratkaisuja varmaan suosittele.

Vierailija
5/5 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vaikka sellainen yksittäispakattu Lasol-pyyhe, jotka on tarkoitettu pyyhkimensulkiin. =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi