Apua! Ikää 30 ja nyt se on tapahtunut!
Pissaamisen jälkeen vessa haisee aina jotenkin ihan kamalalle, siis en osaa sitä hajua eritellä, mutta jotenkin vanhan naisen pimpsaodööreille. MISTÄ se voi johtua?? Siis kyseessä EI ole virtsan haju, vaan joku tuheron katku :(
Kommentit (20)
Kun lapsena kävin vessassa äidin jälkeen, niin äidiltä oli jäänyt "sellainen" haju. Nyt se jää itseltäni ja ikää on 34v. Ei minulla ainakaan pitäisi olla mitään tulehduksia.
Sanokaas nyt naiset, onko normaalia että 30v pimppa haisee niin pahalle, että vessanpönttöön pitää pissan jälkeen lorauttaa käsisaippuaa, kansi tökätä kiinni, ilmaa täytyy huiskutella kaksin käsin ja kaksi kertaa vielä varmuudeksi vetää vessa. Ja jos mahdollista, luikkia vessasta niin nopeasti kuin suinkin pois ja vielä jättää ovi sepposen selälleen lähtönsä jälkeen hajun minimoimiseksi.
Ja mä oon tosissani!
Terv. törkytuhero ap
Kyllä sun on varmaan parasta viedä värkit tarkistettaviksi. Kai niillä nyt on pidempi käyttöikä kuin 30 vuotta?
Kyllä sun on varmaan parasta viedä värkit tarkistettaviksi. Kai niillä nyt on pidempi käyttöikä kuin 30 vuotta?
Mutta joo, asiaan. Mene gynelle, sulla on joku bakteeriepätasapaino vaginassa. Sen saa helposti hoidettua!
jos ei pidä hygieniastaan huolta.
52 ja hajuton tuhero
Tuheroni on vuosimallia 69, ei väljyyttä eikä falskaa tiivisteistään.
ei kai vanhan naisen pimpsaodööritkään sentään noin tartu pönttöön, että saippuaa pitää holvata, ja kahteen kertaan vetää.
Vai kuinka antaumuksella se ap on mahtanut pimpulillaan pönttöä (ja vieläpä sisäpuolta?) hieroa?
Mahtaa melkoiset norsunkorvat olla..
Ap:llä on vain yhtäkkiä parantunut hajuaisti. Ei enää mitään teininenää vaan aikuisen naisen aistit römpsineen ja virtsoineen.
Sori, mille se haisee?
t: 39 v hajuton tuhero
pesen pimpsaloorani aamuin illoin, eikä kyllä haise.
Mites ap, kuinka usein vehkeesi peset? Tiedän kyllä sen hajun. Voiko mitään kuvottavampaa olla, kun menee yleiseen wc:een ja siellä haisee likainen vehje-- yök
terv. hajuton 36v
Jotain hormonijuttua? Mä en käytä hormonaalista ehkäisyä, koska olen niin hormoniherkkä, ja kierron aikana hormonivaihtelut vaikuttavat selkeästi sekä fyysisesti että psyykkisesti. Jossain vaiheessa kiertoa virtsa haisee selkeästi erilaiselta, ja jossain vaiheessa alapäässä on taas hyvin voimakas haju. Ei hygieniaongelmia tai tulehduksia.
Sori, mille se haisee?
t: 39 v hajuton tuhero