Mihin näistä paikoista muuttaisit ja miksi?
Ohessa listattu muutamia kaupunkeja. Mihin niistä mieluiten muuttaisit ja miksi? Kerro myös mitä tekisit siellä (mitä töitä, miten viettäisit aikaa)?
Kommentit (82)
"Cafe Merenneito, Bembölen kahvitupa noin muutamia mainitakseni on kivempia kuin Stadin kahvilat. Ja kauppakeskukset on Espoossa parempia, koska ne on viihtyisämpiä."
Makuasia, sanoi koira kun pallejaan nuoli vai miten ne vanhat ihmiset sanoivat... Yks tykkää äidistä, toinen tyttärestä... Itse käyn Itiksessä, jos pakko mennä vaate- tms ostoksille, mielestäni hyvä valikoima ja lähimpänä itseä. Ruokaostokset onneksi pystyy tekemään kävellen tosta vielä lähempää, mikään ei olisi turhempaa kuin lähteä täältä Espooseen shoppailemaan Ainoaan, Isoon Omenaan tai Lippulaivaan, kun metro menee monen kauppakeskuksen ohi, Selloon tai Entresseen päästäkseen joutuisi vaihtamaan junaan ...
Vierailija kirjoitti:
Mariehamn.
Vaar ikke po listan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mariehamn.
Vaar ikke po listan.
Sant, men jag skulle inte vilja tillbaka till Finland för någon peng. Hela listan är helt nounou. Mariehamn är minst dålig.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mihinkään. Ainoa paikka, jonne suostun Helsingistä muuttamaan on Suomen rajojen ulkopuolella.
Kai nyt Westendiin sentään? Kumminkin haluat vähän Espooseen.
No kukaan ei halua Westendiin, jos ei jo asu siellä. Ehkä vielä paskempi hinta-laatusuhde kuin Stadin kantakaupungin alueella.
Vierailija kirjoitti:
En mihinkään. Ainoa paikka, jonne suostun Helsingistä muuttamaan on Suomen rajojen ulkopuolella.
Sama. En muuttaisi mihinkään noista, vaan ulkomaille. Valitsin kuitenkin Rovaniemi, koska voisin sinne jonkin kakkosasunnon joskus laittaa.
Maaseudulle johonkin sopivan matkan päähän kaupungista.
Vierailija kirjoitti:
Lahteen. Ehkä Kemikin kävisi
Miksi ihmeessä Kemi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. En muuttaisi mihinkään noista, vaan ulkomaille. Valitsin kuitenkin Rovaniemi, koska voisin sinne jonkin kakkosasunnon joskus laittaa.
Då har du aldrig besökt Rovaniemi centrum.
Kuopio. Olen asunut siellä aiemmin ja viihdyin hyvin. Tampere on mennyt huonoon suuntaan ja Rovaniemellä oli liian pimeää minulle. Nuo muut ei kiinnosta ollenkaan.
Miks kaupunkeja?tämä muuttaa maalle kotiin takaisin.Betoniviidakkoon mua ei saa millään.Koirankoppi, mitä elämää se on? asunut Hkin likellä maalla,17v.ikäisestä,en enää haluu.Nähnyt liikaa kaikkee tylsää, tyhmää.Mirä järkee.Ei ihmisen pitäisi kotoa lähteä ei vaikka asuisi synkinmässä korvessa.Elämä on oma valinta.Helpppous ei riitä hyvinvointiin.Turvattomuus jne määrittää asumista.Eikä se susilauma ole pelote etelässäkin ne pyörii ..
Rovaniemeltä muuttaisin pois! Pikkukylä täynnä turisteja. Ihan ala-arvoinen yliopisto, jossa sikahuono kirjasto sekä asuntopula nykyään. Tuttuja siellä päin.
Rovaniemi on matkailukaupunki. Hyvässä ja pahassa. Ei vanhaa Rovaniemeä enää ole olemassa.
Rovaniemi jäi äänestyksen viimeiseksi. Ansaitusti. Nyt on aivan tappava pääkallokeli. Talvenkin on pilattu.
Tampere, mutta en taitaisi kestää kuunnella sitä murretta. Espooseen eikä Turkuun ikinä, pysyn Helsinki-Vantaa linjalla. Listalta puuttui Hämeenlinna, sitä voisin harkita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain Tampere ja Turku tulisivat noista kyseeseen.
Mutta miksi juuri ne?
En ole vastaaja mutta molemmissa paljon (ala)kulttuuria ja taidetta, Turussa loistavat pyörätiet ja merenrantaa, Tampereella klubeja ja keikkoja.
Kuopioon, koska olen kotoisin sieltä. Tai mielellään muuttaisin kaupunkialueen ulkopuolelle. Vapaa-aikaani viettäisin metsässä lenkkeillen, kaupungissa voisin käydä salilla/joogassa/uimassa ja joskus teatterissa. Tapaisin kavereita jossain kahvilassa tai siellä metsälenkillä. Kysille varmaan työllistyisin.