KAJ voittaa viisut. Ei Erika.
Ruotsin KAJ yhtye vie voiton viisuissa. Erika jää KAJ:n taakse.
Kommentit (721)
Vierailija kirjoitti:
Voi että mä toivon että Ruotsi valitsee Bara bada bastun! Se Månsin biisi kuulostaa ihan tekoälyn tekeleeltä. Tosi mitäänsanomaton, vaikka show on hieno. Olisi ihanaa jos Ruotsi vähän uudistaisi tyyliä. Just tommosta hyvällä maulla tehtyä huumorihumppaa haluan nähdä viisuissa.
Niin kuulostaa teköälybiisiltä. Kuulostaa myös häiritsevän tutulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitää järjestää kisastudio mellofinaaliin, kävi miten kävi. Kansainväliset raadit varmaan antavat ääniä Månsille, mutta ihan sama. KAJ on joka tapauksessa voittaja
Mistä sen voi katsoa? Suomesta käsin siis.
Mitä haluat katsoa?
Vierailija kirjoitti:
Kakarat tuota kuuntelee, tuohan on kuin joku Fröbelin palikat. Ruotsiksi.
Listan tuota vielä vähän jatkojalostaa melodisemmaksi. Siitä tulis varmaan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi että mä toivon että Ruotsi valitsee Bara bada bastun! Se Månsin biisi kuulostaa ihan tekoälyn tekeleeltä. Tosi mitäänsanomaton, vaikka show on hieno. Olisi ihanaa jos Ruotsi vähän uudistaisi tyyliä. Just tommosta hyvällä maulla tehtyä huumorihumppaa haluan nähdä viisuissa.
Eikö Bastuakin voisi tehdä tekoälyn avulla? Mukaan kaikki saunakliseet ja se on siinä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitää järjestää kisastudio mellofinaaliin, kävi miten kävi. Kansainväliset raadit varmaan antavat ääniä Månsille, mutta ihan sama. KAJ on joka tapauksessa voittaja
Toistaiseksi Kaj ei ole voittanut vielä yhtään mitään.
Päin vastoin, ovat jo voittaneet enemmän kuin arvasivatkaan.
Yritin kuunnella Månsin biisiä, mutta ei pystynyt vajaata minuuttia kauempaa. Ajattelin onko tuo biisi huonoa pilaa vai mitä?!? Aivan tajuttoman huono euroviisukliseekollaasi, joka ei edes naurata. Måns parka, miksi alentuu tuollaiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heroes väännetty ja muunneltu hiukan erilaiseen rytmitykseen ja melodiaan. Haukotus - pitkä haukotus.
Vierailija kirjoitti:
Ei voita. Karmea ralli joka uppoaa vain suomen ruotsalaisiin.
Youtubessa joku intialainen selitti, että heillä koko kylä lauloi kaksi tuntia tätä biisiä, kun joku oli laittanut sen kajareista soimaan.
(Sorry, jos tämä oli jo täällä. En jaksa lukea koko 15 sivun ketjua. Enkä voi tietenkään tarkistaa Youtube-kommentin aitoutta.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Bastuakin voisi tehdä tekoälyn avulla? Mukaan kaikki saunakliseet ja se on siinä!
Kyllä varmaankin. Itse en oikein tykkää tästä tekoälybuumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voita. Karmea ralli joka uppoaa vain suomen ruotsalaisiin.
Youtubessa joku intialainen selitti, että heillä koko kylä lauloi kaksi tuntia tätä biisiä, kun joku oli laittanut sen kajareista soimaan.
(Sorry, jos tämä oli jo täällä. En jaksa lukea koko 15 sivun ketjua. Enkä voi tietenkään tarkistaa Youtube-kommentin aitoutta.)
Tervetuloa saunomaan kanssamme intialaiset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bastussa on ihan liian heppoinen sanoitus. Kertosäe toki on tarttuva.
Joo. Noi muuthan onkin niiin ylevää ja korkeaa taiderunoutta.
Harva ymmärsi Ukrainan 2022 voittokappaleen sanoja ! Vaikka ei KAJ pääsisi Ruotsin edustajaksi, ovat tulleet ryminällä suureen julkisuuteen, Onnittelut !
Vierailija kirjoitti:
On ainakin paljon parempi tuo KAJ:n kappale kuin Erikan. Ja parempi myöskin kuin se Måns Zelmerlöwin kappale, joka on aluksi lupaava, mutta jankkaa lopulta samaa liian pitkään.
KAJ:n kappale osoittaa, että ei tarvitse olla härski huomiota saadakseen.
Nyt 777 000 katselukertaa !
Harmi että Kaj on Ruotsissa ehdokkaana. Olisi niin paljon parempi kappale kuin Suomen seksirenkutus
Ikinä en ole hypettänyt Ruotsia enemmän kuin Suomea. Jos Kaj pääsee Euroviisuihin niin ehdoton suosikkini on. Erikan suhteen en tunne minkäänlaista hypeä.
Ruotsinkieliset saunalaulut voidaan kai unohtaa nyt kun Tutta L'Italia on mahdollisesti tulossa San Marinon ehdokkaana kisaan mukaan. Taas paistaa aurinko!
Vierailija kirjoitti:
Ruotsinkieliset saunalaulut voidaan kai unohtaa nyt kun Tutta L'Italia on mahdollisesti tulossa San Marinon ehdokkaana kisaan mukaan. Taas paistaa aurinko!
On kyllä ihana.
Myös KAJ on ihana, edelleen.
Kuuntelin nyt vahingossa taustalla Månsin edustusbiisin Youtubesta, ja hyvä se on, vaikkei mitään superyllättävää, mutta parempi kuin ekalla kuuntelulla, kun en edes halunnut siitä silloin pitää. Ja tuo hyvyys on sääli, koska rakastuin siihen KAJn biisiin jo liikaa, voisi oikeasti sekin pärjätä viisuissa hyvin erilaisuudellaan ja iloisuudellaan. Monille täällä ehkä peruskauraa ja vanhanaikaista, mutta monelle kansainväliselle kuulijalle erilaista, ruotsinkielestä plussaa. Mutta jos Ruotsi lähettää Månsin tai Klaran viisuihin, voidaan varastaa Erikan voiton jälkeen tuo Bara Bada Bastu tänne meille voitonmusaksi, ihan Den Glider In tuli siitä mieleen fiiliksissä.
Älskar KAJ! <3 Oon nähnyt livenäkin joskus, hauskoja!
Mun KAJ suosikki:
Ymmärrän sanatkin koska olen länsirannikolta :D
Mutta varo ettet vain jää kiinni.