Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten naiset suhtautuvat, jos tietävät jonkun tuttavapiirin miehen olevan erityisen hyvinvarusteltu? Jännittääkö?

Vierailija
24.02.2025 |

Meidän kaveripiirissä on yleisesti tiedossa, että yhdellä kaverin puolisolla on erittäin iso ja aina olen miettinyt, miten naiset tuohon tietoon suhtautuvat? Onko se aina mielessä, kun tätä miestä näkee? Vai kiinnostaako tuo lopulta naisia niin paljon kuin miehet luulevat?

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina mielessä ja täytyyhän sitä päästä testaamaan 😉

Vierailija
2/75 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin yliopistossa yhdellä luennolla eräs nainen huomasi seisokkini housujen läpi ja tiesi samalla että minulla on kookas. Vielä saman päivän aikana hän osoitti kiinnostusta minuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä vastaus on ettei mitenkään, naisilla ei ole yleensä tärkeintä parittelukumppanin valinnassa peniksen koko, vaan jotku muut ominaisuudet. 

Vierailija
4/75 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni on, että kun kaverini mehellä on valtava kalu, me kaikki haluttiin kokeilla sitä ja hänhän pani meitä kaikkia salaa omalta puolisoltaan. Ainakin minulla on huono omatunto omasta käytökestäni.

Vierailija
5/75 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemukseni on, että kun kaverini mehellä on valtava kalu, me kaikki haluttiin kokeilla sitä ja hänhän pani meitä kaikkia salaa omalta puolisoltaan. Ainakin minulla on huono omatunto omasta käytökestäni.

Mitä kondomia käytitte?

Vierailija
6/75 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kiehtoo kaunottaria, ei niinkään enää ylijäämänaisia tai sitä wanhempia.

Vierailija
7/75 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kaveripiiristä kaksi miestä, joilla on todella kookas. Saunassa olen molemmat nähnyt, eikä mitenkään jännittänyt tai herättänyt mitään muitakaan tuntemuksia. Juotiin kaljaa ja juteltiin. Yhden tiedän kaveripiiristäni, jolla on poikkeuksellisen pieni, naiset kyllä juoruaa miesten peniksien koosta. Sen haluaisin päästä näkemään, että voiko olla totta. Mutta ei sekään herätä mittään sen kummempia tuntemuksia, haluaisin vain tietää kuinka pieni voi olla. Hän ei koskaan käy saunassa alasti tai pissaa puskaan telttailessa niin, että kukaan pääsisi sitä näkemään.

N30

Vierailija
8/75 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on totta, että naiset juoruaa miehen koosta. Ainakin silloin kun olin 20-25. Känniset naiset puhuivat usein siitä, kenellä on iso tai kuka ei laukea helposti jne. Yksi nainen oli mitannut kaverini patukan ja kertoi sitten sen mitan minulle ja parille muulle miespuoliselle kaverilleni. Tuli alemmuuskompleksi, koska naisen ilmoittama lukema oli 21cm. Välttelin näiden tiettyjen naisten iskuyrityksiä, koska en halunnut, että kertoisivat jälkikäteen kaikille, että minulla vain normimittainen, 17cm.

Vierailija
9/75 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedossa on parikin, joilla on kuulemma tosi iso, mutta ei vois kyllä vähempää kiinnostaa kuin oman mieheni kalu (joka on peruskokoluokkaa ja oikein hyvä).

Enemmän tuntui miehiä kiinnostavan, kun seurustelin aikoinaan yhden kanssa, jolla oli tälläinen isompi. Moni mies oli nähnyt saunassa jne ja kyseli sitten minulta siitä. Hohhoijaa..

Vierailija
10/75 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten tuttavapiiriimme kuului mies, jolla oli tunnetusti iso kalu. Me, jotka halusimme, saimme sitä ainakin kerran kokeilla, jotkut useammankin kerran. 

Vierailija
11/75 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sama asia jos tiedät porukassanne olevan joku jolla on erityisen tiukat paikat? Mulle seksi on sitä että ollaan sopivat toisillemme, enkä viehäty ääripäistä. Penis on vain yksi osa kokonaisuutta ja suora14-17cm on paras. N42

Vierailija
12/75 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kaveripiiristä kaksi miestä, joilla on todella kookas. Saunassa olen molemmat nähnyt, eikä mitenkään jännittänyt tai herättänyt mitään muitakaan tuntemuksia. Juotiin kaljaa ja juteltiin. Yhden tiedän kaveripiiristäni, jolla on poikkeuksellisen pieni, naiset kyllä juoruaa miesten peniksien koosta. Sen haluaisin päästä näkemään, että voiko olla totta. Mutta ei sekään herätä mittään sen kummempia tuntemuksia, haluaisin vain tietää kuinka pieni voi olla. Hän ei koskaan käy saunassa alasti tai pissaa puskaan telttailessa niin, että kukaan pääsisi sitä näkemään.

N30

Haluaisitko päästä sitten mielessäsi nauramaan miehen penikselle ja maadoittumaan ja voimaantumaan?

Vierailija
13/75 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisen kannattaisi paljastaa miehensä iso kulli muille tutuille naisille. Eihän siinä ole mitään järkeä. Vaimo oli hoitoalalla töissä ja iso tuttavapiiri ja liki kaikki naiset  lähialueella tunsivat hänet. En usko että kertoi kullistani kellekään, kun kukaan ei yrittänyt iskeä, eikä katsonit sillä silmällä haaroihini. Ennemmin sai piilotella ja käyttää väljempiä housuja. Toista se oli silloin kun tavattiin, tiukat ohuet mustat farkkuni oli kuulemma härskit, kun paljasti kullini koon. Mutta eihän sitä nyt muille voi näyttää. 

Vierailija
14/75 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on varmaa ettei meitä kiinnosta niin paljon kuin miehet luulevat. Ja miten niin "jännittääkö"? Miksi jännittäisi? Ei minun sitä tarvitse sovittaa.

Vierailija
15/75 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tuli joitakin kertoja saunottua kaveriporukalla, sekasaunoja juhannuksena yms. Onnistuin pitämään vehkeeni ilman seisokkia, se on varsin normaali ellei jopa pienehkö levossa. Kuitenkin myöhemmin sain tietää että naisten keskuuteen oli puhetta syntynyt ja vaimoni (silloinen tyttöystävä) oli sanonut että "olisko ollut järvivesi kylmää"- tyyppisesti antanut ymmärtää että kokoa kuitenkin löytyy. Kerran sitten juhlissa aamun puolella yksi naisista kysyi suoraan että "onko sulla iso?" Oli sopivasti ollut erotiikkaa ja koskettelua vaimon kanssa, puoliheijarin sitten näytin kaikille läsnäolijoille ja totesin että "tässäpä tämä, arvatkaa loput". Sen enempää ei kukaan ole osoittanut kiinnostusta sitä päästä kokeilemaan, mutta vaikutuksen oli puolikkaani tehnyt, olen kuullut pariinkin kertaan jälkeen päin.

Vierailija
16/75 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin kiihottaa kovasti ison peniksen näkeminen livenä. En yleensä tee asialle mitään, mutta turha sitä on kieltää etteikö moinen olisi silmänruokaa parhaimmillaan. Hikinen keho ja iso kalu saa himot liikkeelle ja jos olen kuullut tai tiedän, että porukassa jollain on iso, pyrin kyllä menemään saunaan, uimaan tai paljuun samaan aikaan, että saisin nauttia silmäkarkista! N29

Vierailija
17/75 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt varsinaisesti jännitä, mutta sen verran harvinaisia minun tuttavapiirissä on hyvin varustellut miehet, että kyllä sitä innolla odottaa näkevänsä jos on jotain huhuja tms kuullut. Onneksi ystävättäreni uudehkolla miehellä on lepotilassakin erittäin vaikuttava penis ja olen sitä nyt muutaman kerran päässyt ihailemaan ja vaikea sitä on saada mielestä vaikka nähtäisiinkin ihan vaatteet päällä. Katse hakeutuu etumukselle ja halatessa tunnen sen usein myös.

36v Naikkonen

Vierailija
18/75 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli mieleeni kokemus muutaman vuoden takaa kun olin vielä sinkku. Hyvä ystäväni hekutteli onnessaan uutta miestään ja heidän ihanaa seksiään. Myöhemmin kertoi myös miehen valtavasta peniksestä ja kuinka tämä oli avannut täysin uuden tason seksuallisessa nautinnossa. "Nyt ymmärrän vasta, että koolla on väliä!" hän kertoi.

Pääsin tämän ison elimen kerran näkemäänkin mökillä, kun tämä mies tuli toisen miehen kanssa minua vastaan uimarannalle mennessä kun olin tulossa rannalta takaisin saunalle päin ystäväni kanssa ja oli näiden kahden vehkeissä kyllä aikamoinen kokoero. "Ohhoh!" pääsi ystäväni suusta ja kahdestaan saunassa puhuttin kuinka se oli n. puolet paksumpi ja ehkä n.7cm pidempi kuin toisen miehen kalu.

Vuosi tästä tapahtumasta niin tälle ystävälle ja jättikullille tuli ero kun nainen ei suostunut miehen toiveeseen avoimesta suhteesta. Noin kuukausi tästä törmäsin ystävääni jonka kanssa saunassa olitiin tämän miehen penistä ihailtu ja kävi ilmi, että minä, hän sekä tuttavapiiristämme ainakin 7 naista oli käynyt tätä miestä panemassa tai imemässä. Varattuja ja sinkkuja molempia. Kyllä se iso kalu naisia näköjään kiinnostaa enemmän kuin olin itsekään tajunnut. Ja olihan se mahtavaa seksiä, parasta mitä olen koskaan saanut.

Itse panin miehen kanssa n.9kk ajan säännöllisesti, mutta sitten kaipasin jotain pysyvämpää. Noin vuoteen en mieheen törmännyt, mutta reilu viikko sitten näin hänet ravintolassa ja himot veivät minut imemään tuota herkkukalua invavessaan, jossa sain vielä maistaa tuota ihanaa lemmen nektaria vielä kerran.

Vierailija
19/75 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N30

Jos olette nähneet ne kalut vain lepotilassa niin ette tiedä minkä on oikeasti isoin. Pienin löysänä voi olla isoin erektiossa jos mennään ääripäihin shower ja grower kulleissa. T: m 26 v

Vierailija
20/75 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on varmaa ettei meitä kiinnosta niin paljon kuin miehet luulevat. Ja miten niin "jännittääkö"? Miksi jännittäisi? Ei minun sitä tarvitse sovittaa.

Samaa mietin? Minkä tuossa pitäisi jännittää? Ap on ehkä mies? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä