Miten naiset suhtautuvat, jos tietävät jonkun tuttavapiirin miehen olevan erityisen hyvinvarusteltu? Jännittääkö?
Meidän kaveripiirissä on yleisesti tiedossa, että yhdellä kaverin puolisolla on erittäin iso ja aina olen miettinyt, miten naiset tuohon tietoon suhtautuvat? Onko se aina mielessä, kun tätä miestä näkee? Vai kiinnostaako tuo lopulta naisia niin paljon kuin miehet luulevat?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Teiniaikoina, lavoilla, bileissä, yms. -70 luvulla, kaunottarilla oli tapana antaa tiukka/tiivis "intiimihalaus" vähäisestäkin syystä, ja kertoivat että tekevät niin, muun muassa siksi, että saavat reisillään ja etumuksellaan hahmotettua koon/pituuden.
Nice story bro. Ihan itse keksit.
Riippuu miehestä. Jos on kaverin puoliso, niin ei voisi vähempää kiinnostaa, mutta kieltämättä vähän "kutkuttaa" muuten.
Parikymppisenä opiskelijana tuli oltua muutamassa eri bändissä soittajana. Toki joskus käytiin mehua nauttimassa ajan kuluksi porukalla. Toisinaan tyttöystäviä saattoi olla mukana matkassa. Jutut oli melko suorapuheisia jo ennen Jaffan nauttimista, saati sen jälkeen. Kyllähän sieltä ilmi tuli, että "Jonnen" kanssa oli yksi jos toinenkin neitonen halunnut käydä panemassa. Kuulemma syynä iso varustus.
Vierailija kirjoitti:
Parikymppisenä opiskelijana tuli oltua muutamassa eri bändissä soittajana. Toki joskus käytiin mehua nauttimassa ajan kuluksi porukalla. Toisinaan tyttöystäviä saattoi olla mukana matkassa. Jutut oli melko suorapuheisia jo ennen Jaffan nauttimista, saati sen jälkeen. Kyllähän sieltä ilmi tuli, että "Jonnen" kanssa oli yksi jos toinenkin neitonen halunnut käydä panemassa. Kuulemma syynä iso varustus.
Kaikkea sinä keksit.
Niin kyllähän vehkeen koosta on kiinnostuneet pääosin miehet, ei niinkään naiset.
Vierailija kirjoitti:
Niin kyllähän vehkeen koosta on kiinnostuneet pääosin miehet, ei niinkään naiset.
Varsinkin homomiehet.
Ei jännitä, mutta nautiskelen silmäkarkista kyllä täysin siemauksin. Kyllähän iso kalu on visuaalisesti kiihottava lepotilassakin ja saa mielikuvituksen liikkeelle 🔥 ikävän harvinaisia nämä vaan on.
N39v
Naisia ei kiinnosta, mutta miehiä kiinnostaa toisten miesten kalut todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Naisia ei kiinnosta, mutta miehiä kiinnostaa toisten miesten kalut todella paljon.
Väität vastoin parempaa tietoa. Heti jos jollakin julkimolla on puoliseisokki housuissa ja se näkyy jossain kuvassa niin kaikki naiset ja lehdetkin reagoi välittömästi ja kullin koko nousee puheenaiheeksi. Ja ei, ne ei ole miehiä jotka siitä kiinnostuvat.
Ystäväni seurusteli miehen kanssa, jolla tiesin olevan erittäin isokokoinen penis. Heidän eronsa jälkeen harrastin seksiä ko. miehen kanssa muutamia kertoja. Halu kokea kerran se iso houkutteli.
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni seurusteli miehen kanssa, jolla tiesin olevan erittäin isokokoinen penis. Heidän eronsa jälkeen harrastin seksiä ko. miehen kanssa muutamia kertoja. Halu kokea kerran se iso houkutteli.
No oliko se maata mullistava kokemus?
Peniksen kokokeskustelua! Jee jee!
jättikyrvät on kivuliaita ja estävät pyöräilyn.
Miehelläni on iso varustus, mutta en sano siitä mitään kenellekään, kuten en muutenkaan seksiasioistamme. Ne kuuluvat vain meille, eivätkä muiden tietoon. Tuollainen juoruilu on mulle ihan tuntematon käsite...Se kellä onni on, se onnen kätkeköön.
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni on iso varustus, mutta en sano siitä mitään kenellekään, kuten en muutenkaan seksiasioistamme. Ne kuuluvat vain meille, eivätkä muiden tietoon. Tuollainen juoruilu on mulle ihan tuntematon käsite...Se kellä onni on, se onnen kätkeköön.
Onko miehesi niin onnellinen että saa imeä esille työntyviä sisempiä häpyhuulia vai pitääkö hänen tyytyä viivapillun pintapuoliseen nuoleskeluun.
Ei vois vähempää kiinnostaa kaveriporukan miesten kikkeleitten koko. Aivan sama. Ihan idioottitouhua. Nainen 30v.
Vierailija kirjoitti:
Tästä tuli mieleeni kokemus muutaman vuoden takaa kun olin vielä sinkku. Hyvä ystäväni hekutteli onnessaan uutta miestään ja heidän ihanaa seksiään. Myöhemmin kertoi myös miehen valtavasta peniksestä ja kuinka tämä oli avannut täysin uuden tason seksuallisessa nautinnossa. "Nyt ymmärrän vasta, että koolla on väliä!" hän kertoi.
Pääsin tämän ison elimen kerran näkemäänkin mökillä, kun tämä mies tuli toisen miehen kanssa minua vastaan uimarannalle mennessä kun olin tulossa rannalta takaisin saunalle päin ystäväni kanssa ja oli näiden kahden vehkeissä kyllä aikamoinen kokoero. "Ohhoh!" pääsi ystäväni suusta ja kahdestaan saunassa puhuttin kuinka se oli n. puolet paksumpi ja ehkä n.7cm pidempi kuin toisen miehen kalu.
Vuosi tästä tapahtumasta niin tälle ystävälle ja jättikullille tuli ero kun nainen ei suostunut miehen toiveeseen avoimesta suhteesta. Noin kuukausi tästä törmäsin ystävääni jonka kanssa saunass
Ihan ok satu, pentti.
Meillä on tuttavapiirissä suurimunainen. Kun hän saapuu vaimonsa kanssa paikalle alkaa miesten parissa hihittely ja naisilla posket punoittaa. Ärsyttävä mauton vitsailu alkaa lähes välittömästi tyyliin sieltä se pitkä ja paksu saapuu enkä tarkoita vartaloa, kjäh kjäh. Ihan oikeasti!! Jos tarjolla on alkoholia tämän miehen vaimo alkaa märtsäämään ennemmin tai myöhemmin ja silloin yleensä joku muista naisista on jo livahtanut tämän munaukon kanssa panemaan. Luonnollisesti yksi miehistä on poistunut talosta ovet paukkuen, hohhoijaa. Kerran kävi niin että yksi nainen hirveän panemisen läiskeen jälkeen pyysi kyytiä terveyskeskukseen. Oli kuulemma ahteri ihan hellänä. Sinne se lopulta vietiin ja sinne vasta kuoli
Miten iso kikuli oli kaverilla? Jota naiset himoitsivat?
Vierailija kirjoitti:
Miten iso kikuli oli kaverilla? Jota naiset himoitsivat?
Sitä en ole koskaan nähnyt. En voi sietää sitä käppänää enkä sauno hänen kanssaan. Pituukka ei äijällä ole kuin 1.45m mutta kuulemma aivan valtava kalu.
Hyvin ne ainakin kiinnostuksensa sitten peittelevät, kun itse en ole koskaan saanut edes peiteltyä ehdotusta. Naiset kyllä katselevat etumusta aika estottomasti tai sitten eivät vaan huomaa jäävänsä tuijottamaan mietteliäänä, mutta se ei minua haittaa.