^^LOKAkuut torstai^^
Kommentit (29)
Täällä pinossahan on säpinää, joten ajatelin liittyä joukkoonne. Tosin en kovin tiiviisti aina ehdi käydä koneella...
Tässä hieman taustoja, olen kotosalla kahden lapseni kanssa. Pojat ovat 3v 1kk ja 1v 4kk ja nyt sitten olisi sintillä viikkoja kasassa 7+5. Varhaisultra takana ja siellä sitä sydän hienosti jyskytti. Toki vielä voi käydä mitä vaan, mutta hyvillä mielin tässä mennään.
Aika monella tuntuu olevan väsymystä ja sitä piisaa täälläkin...ja närästystä ja METALLINMAKUA suussa? !? tämä on uutta minulle :)
Jaaha termiitit työstää pitää mennä :) Mukavaa päivää kaikille!!!
MR +sintti 7+5
ai joo ja la olis alustavasti 20.10
Taidan yrittää vielä tuon ruiskun kanssa saada menemään koko päivän määrän iltaan esim. 19 mennessä väkisin taistellen, jos siitä näyttäis olevan apua niin sitten odottelen vielä huomiseen.
Vaikka on itse hoitaja niin oman lapsen kohdalla tunnun olevan kyllä aina äärimmäisen avuton ja kaikki tieto mitä on, on turhaa siinä kohtaa, tuntuu ettei ole kuin haittaa tiedosta, kun kuvittelee sitten jo kaikki mahdolliset. Taidan olla ylihysteerinen äiti aina silloin kun lapsi on sairaana...
Tuo avuttomuus siis.
Toivottavasti onnistuu. Mä taisin mielessä jakaa annokset käytettävissä oleville tunneille. 20 minsan välein käytiin ottamassa niin ja niin monta ruiskullista. Paitsi jos toinen nukkui. Siltikin jäätiin tahdissa jälkeen ja meni vähän yliajalle.
-Ja_me
SAPA: hienoa, että oot saanu turovtusta alas. Mäkin vetelin eilen tuoretta anasta ja mansikoita (jäisinä of course) ja pissalla käytiin sitten PALJON.
Mulla on nyt hieman sellainen olo, että mun kuvotus on rauhottunut INKIVÄÄRILLÄ. Joku siitä puhu ja ostin ihan luontaistuotekaupasta inkivääritabuja. Ja kas, tänään eka päivä kun ei kuvota. Olen syöny niitä vissiin 4 pv....olisko todella näin???
JOSKULI: vatsan päältä on aika mahdoton noilla viikoilla nähdä mitään. NP ultrakin tehdään vielä vaginaalisesti...joten no worries..tädit eivät ehkä ole olleet oikein ajantasalla. Tsemppiä iltaan!!
OIKEIN HYVÄÄ NAISTENPÄIVÄÄ muuten. Me lähdetään tutustumaan paikaliseen kiinalaiseen.
Vointeja till alla!
Katarina 8+2
Hello kaikki...ma en hirveen useesti tanne kirjottele..mut luen aina miten kaikki voi....:)
nyt aattelin kyl jakaa kans noit samoi " pelkoja" ...ma oon 9+ 2 ja mul ei koko tana aikana juuri ole ollu MITAA oireita..vasymysta vaa..ja ihan vahan etomista mut sekin meni pois ku soi... mut nyt ei niiku enaa sillai vasynytkaan eika MITAA ...ni kans kay mieles et onkohan tuol masus ees mitaa...ens tiistaina meen ultraan ni sit selviaa..rukoilen vaa et kaikki hyvin!!!
myos mun maha on kasvanu JO...voiko siis olla mahdollista?? siis varsinki ku syon ni turpoo HERVOTTOMAX...mut siis sit ku laskeutuu ni ei mee enaa IHAN alas..vaa jaa vahan pompottaa tohon!! mut ku vasta 9+ 2 ni ihmettelen et voiko kasvaa jo nain..vai meneeko mielikuvitus vaa sataa ja kymmenta..??!!
no oli pakko vuodattaa..:):):)
HYVIA VOINTEJA
Mulla on viime päivinä ollut ihan hyvä vointi, kun olen muistanut syödä vähän väliä. Väsymys on kova varsinkin iltaisin...kun ei ehdi nukkumaan mitään päiväunia, niin alkaa silmä painaa jo puol kasilta. Mä oon ihan kärsinyt huonoa omaatuntoa, kun en jaksa tehdä mitään. Mies on ollut tosi kultainen ja antanut mun lepäillä iltaisin.
Nyt on alkuraskauden ultrassakin käyty. Siellä pienen sydän sykki kovasti. Tuntuu, että nyt vasta uskaltaa iloita tästä. Sikiö vastasi viikkojakin, mutta onhan tässä vielä matkaa.
Ollaan viikonlopuksi lähdössä reissuun, joten mukavaa viikonloppua kaikille!
Milmanen 7+1
On vähän aikaa ollu kone jumissa, en oo päässy kirjottelemaan tänne. Täytyy paikata ja lueskella vanhat jutut :)
ULTRAkuulumisia: käytiin tänään alkuraskauden ultrassa ja oli kyllä ihanaa kuulla, että kaikki on hyvin. Massussa on yksi natiainen ja sydän lyö vahvasti. Kyllä ihan kyyneleet tuli silmiin, kun oon monta viikkoa pelännyt että tämä on tuulimuna. Pituutta hänellä on mahtavat 9,1mm =D ja vastaa täysin raskausviikkoja.
Mun mielestä oli vielä halpa ultra, 61¿ kelan jälkeen.
PIZZAsta: mulla tuli taas rasvasesta pizzasta vuosisadan pahaolo ;) ei tehny seuraavana aamuna mieli nousta sängystä ollenkaan :)
Muuten mä kyllä syön ku pieni hevonen päivän aikana menee todella paljon sapuskaa, mutta onneks enimmäkseen hedelmiä, marjoja tms. terveellistä :)
OIREISTA: ei oo oikeestaan mitään. Yökötykset menny ohi, liekö syynä tuo terveellinen rehuruokavalio ;). Turvotusta löytyy kyllä senkin edestä, illalla ei mitään epäilystä raskaana olemisesta sen verran hieno raskausmaha nousee, onneks päivällä vielä pysyy vaatteiden alla. Palelu on ihan hirveeta, töissä pitää istua toppatakki päällä sisällä. Janottaa ja sen takia sitten pissattaa, muutenkin ku juon monta litraa päivässä niin nyt menee tuplamäärät. Niin ja väsyttää ei millään pysy töissä hereillä mut se voi tosin johtua siitäkin että on tottunu nukkumaan päiväunet tiettyyn aikaan :)
En muista oliko kertomisesta jotain juttua ollut, mutta meillä ei tiedä kun mun sisko ja muutama kaveri. Tosin maha kasvaa niin hyvin, että en varmaan sinne np-ultraan saakka saa pidettyä salassa ainakaan porukoilta. Joku pähkäili mahan kasvua, kyllä vaan voi kasvaa, mulla esikoisen aikaa jo rv11 ulkopuoliset tuli onnittelemaan perheenlisäyksestä (oltiin tosin ulkomailla, ei suomalaiset noin rohkeita olis ollu ;) ). Saas nähdä pääsenkö tämän kanssa niinkään pitkälle...
Jonskuli samaa sanon ku edelliset, sisäkautta tehtiin munkin ultra ja silti joutu vähän etsimään pikkusta, joten vatsanpäältä aika mahdoton nähdä mitään noilla viikoilla. Tsemppiä :)
Kaikille oikein mukavaa odotusta ja voimia pahoinvoinnista kärsiville.
ja HYVÄÄ NAISTENPÄIVÄÄ
B-E + panda rv 7+1
Liityn tänne myös meillä menossa 9.viikko,ensiviikon neuvolaa odotellessa.Ensimmäistä tässä ootellaan saa nähä miten nuo miehen omat kaksi lasta ottavat vauvan vastaan.
Ovat itsekkin vielä pieniä 2 ja 3 v.
Tekevätkö ne jo ekassa neuvolassa ultran..jännittää onko kaikki kunnossa.Jännä että vasta 6 viikolla vasta tiesin olevani raskaana,viiden vuoden yrittämisen jälkeen.Olo oli kuin puulla päähän lyöty.Olimme jo valmistautuneet lähtemään lapsettomuus tutkimuksiin onneksi niitä ei nyt sitte tarvittu.
Olo on ihan loistava,hieman ruokahaluttomuutta,päänsärkyä sekä väsymys on ihan käsittämätöntä..
Joo, ei se meilläkään helpolla alas mennyt, väkisin ruiskulla annoin, toinen paini sylissä vastaan minkä jaksoi. Jossain vaiheessa se kyllä sitten tuntui alkavan maistua. Liekö makuhermot jo turtuneet tai taisteluvoimat loppuneet. Mutta jos tuntuu, että vointi vaan huononee, niin kyllä menisin tänään jo jossakin käymään. Vaikka olisikin " turhaa" , niin kyllä se oma mielenrauhakin tärkeää on.
-Ja_me