Eveliina Ojala haukkuu edesmennyttä isäänsä Matti Nykästä dokumentissa
Kehuisiko Eveliina nyt isäänsä jos olisi saanut ison perinnön?
Kommentit (166)
Ihmisiä ei ole pakko pitää isänä. Siitä voi luopuakin. Jos kokee ettei toimi, erittäin painavista syistä.
Kukapa lapsi tuollaista hyvällä muistaisi.
Alkoholisti on isänä rasite. Jatkuvia lupausten pettämisiä ja sitten ne oudot asiat mitä lapsen mieli ei kykene käsittämään. Niistä syntyy niitä traumoja.
Pitäskö juoppoja väkivaltarikoksista kehua?
Kuka olisi muuta odottanutkaan kun mäkikotkan elämää lööpeistä seurasi. Meitä kohtalotovereita on monia, itsellä virkamiesisä piti pitkään kulissit pystyssä mutta oli arvaamaton alkoholisti jolle pullo oli oli tärkein
Itse olen miettinyt, että miten tuollainen hento pojankroppainen kaveri käy ihmisten päälle
Vierailija kirjoitti:
Itse olen miettinyt, että miten tuollainen hento pojankroppainen kaveri käy ihmisten päälle
Kauna on helvetinmoinen huume.
On syytäkin haukkua,ei se pälli muuttunut pyhimykseksi kuolemalla.
Kyllä se Mattia haukkui. Vai eikö mulkuksi kutsuminen nykyään enää ole haukkumista?
Inhotti aina jo sen naama. En käsitä, mikä siinä naisia viehätti.
Ensimmäisen avioliiton lehtijutut viimeistään kertoi riittävästi myös siitä, mitä on tulossa.
Eiköhän tämäkin tytär ole saanut riittävästi kärsiä hiljaisuudessa. Hyvä, että saa nyt suunsa auki.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä ei ole pakko pitää isänä. Siitä voi luopuakin. Jos kokee ettei toimi, erittäin painavista syistä.
Nojaa. Eipä tuo käytännössä oikein toimi. Vai meinaatko että kun ihmiset kadulla toljottavat ja sanovat että tuossa menee Matti Nykäsen tytär Eveliina, niin hän jokaiselle vastaantulijalle sanoo että ei se ole minun isäni, ei ollenkaan, sattui vain siittämään minut?
Kymmenen käskyä vaatii ihmistä kunnioittamaan vanhempiaan. Jotain perää siinä on, vaikka se voi olla todella vaikeaa. Jotenkin jokaisen pitää ratkaista oma suhde vanhempiinsa, vaikka kuinka vaikeaa olisi.
Kyllä tuolla Eveliinalla on selvästi kokemuksia isästään, vaikka ei olekaan paljon hyvää. Ei sellaista voi vain pyyhkiä mielestään. Sen sijaan voi vaikka todeta, että ei ollut hyvä isä, vaan ihan kelvoton, ja aiheutti enemmän pahaa kuin hyvää. Isä hän silti oli.
Kaikkea hyvää Eveliinalle.
Vierailija kirjoitti:
Eihän Nykänen ollutkaan isä. Hän hylkäsi kaikki lapsensa.
Hän oli väkivaltainen, vastuuton juoppo ja tuomittu väkivaltarikollinen. Miksi lasten pitäisi häntä siitä ylistää vaikka toki olisikin PS:n ministeriainesta?
Tyhmä tyyppi hyppi pitkälle koska ei älynnyt pelätä kaatumista. Ei ollut hyvä ihminen eikä hyvä isä. Varmaan "kilttiksen" prototyyppi. Eli nahjuksen näköinen naisenhakkaaja.
Eipä sitä kaikista väkisin vastuullista vanhempaa tehdä. Onneksi ei mitään pahempaa sattunut.
Hyvä muistutus myös siitä, mitä parisuhdeväkivalta tekee lapselle, joka sitä joutuu seuraamaan. " Enhän mä lapsia lyö" aiheuttaa joka tapauksessa ikuiset traumat ja haavat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se Mattia haukkui. Vai eikö mulkuksi kutsuminen nykyään enää ole haukkumista?
Jos on mulkku niin sitten on, on vain totuus
Vierailija kirjoitti:
Inhotti aina jo sen naama. En käsitä, mikä siinä naisia viehätti.
Ensimmäisen avioliiton lehtijutut viimeistään kertoi riittävästi myös siitä, mitä on tulossa.
Kyllä, oli paitsi suuri urheilutähti myös väkivaltainen vaimonhakkaaja.
Ei hauku.
Käy rehellisesti läpi hyvät ja huonot puolet. Huonoja on vaan niin uitun paljon enemmän.