Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita blondeja jotka tajunneet että tummemmat hiukset sopii paremmin

Vierailija
23.02.2025 |

Mistä johtuu? Oon nyt 47v ja oon koko iän melkein ollut blondi/raidoitettu. Mut nyt sävytettiin hiukset mun oman tyvikasvun mukaan ja siis älyttömän kivat. En mä brunette ole vaan tälläiset vaaleanruskeat hiukset. Sopii jotenkin kasvoihin todella hyvin. Oisko sit kasvonpiirteet paremmat tummemmilla hiuksilla

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalensin hiuksia yli 30 vuotiaaksi. Sitten värjäsin mustaksi. Lopetin ja annoin oman tummanruskean värin kasvaa. Tämä on upea. 

Vierailija
2/3 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kelle tulee yllätyksenä, että oma luonnollinen hiusväri on yleensä naamaan se paras. Tietty hyvä leikkaus täytyy olla ja pieni värin elävöittäminen eloisuutta tuovilla raidoilla voi olla tarpeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, kyllähän kaikki tietävät, että oma hiusteväri sopii kaikista parhaiten omiin kasvoihin ja omaan kasvonväriin. 

Siksipä en ole enää värjännyt hiuksiani yli 20 vuoteen (oon nyt yli nelikymppinen).

Kauhulla katson nuoruuteni kuvia, on tekoblondia, on tummanruskeaa ja kaikkea siltä väliltä, ei näytä hyvältä. Oisin näyttäny paljon paremmalta nuorena omalla värillä, mutta myöhästä enää katua.

Tää oma väri on paras ja se on kultakupari.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän