Merz tyrmäsi Afd:n ojentavan käden - he saavat ojentaa vapaasti
Merz tyrmäsi yhteistyön AfD:n kanssa - "He voivat ojentaa kättään niin paljon kuin haluavat"
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011051525.html?post=377460
Kommentit (14)
AfD ei taida olla sama kuin Suomen persut. Sen mitä olen uutisista lukenut, niin niiden kanssa ei tulis kukaan suomalainen juttuun.
Vierailija kirjoitti:
AfD ei taida olla sama kuin Suomen persut. Sen mitä olen uutisista lukenut, niin niiden kanssa ei tulis kukaan suomalainen juttuun.
Persut ja Afd eivät ole samassa ryhmässä EU: n parlamentissa. Afd on ihan hardcore nasuja.
Merz tuskin haluaa Muskia ja putinia painostamaan hallintoonsa.
Lisäksi afd on putinin puolella. Hyvä näin.
Vierailija kirjoitti:
Ojentaman, ei ojentavaa.
Sano se toimittajalle
Sehän tässä juurikin on ongelma, kun sitä oikeaa kättä koko ajan ojennellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut ja Afd eivät ole samassa ryhmässä EU: n parlamentissa. Afd on ihan hardcore nasuja.
Okei. Niin olin ymmärtävinänikin. Merz vaikuttaa fiksummalle kuin Scholz mutta nähtäväksi jää.
Olisipa Orpokin ollut yhtä suoraselkäinen
Merz ja hänen puolue CDU, ovat kuin kokoomus Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AfD on Putínín peiteoperaatio, samaan tapaan kuin Saksan Vihreät olivat aikanaan harppisaksan ja neukkujen peiteoperaatio.
Bildin mukaan Merz kertoi vastustavansa Weideliä ja korosti jälleen, että yhteistyötä ei ole tulossa. Merzin mukaan AfD edustaa päinvastaisia arvoja hänen puolueeseensa nähden