En ymmärrä miksi Rita Hayworth - avain pakoon on muka huono elokuvan nimi
Kommentit (16)
Voi hyvänen aika, siksi että se Rita Hayworth -juliste paljastetaan siinä avaimeksi pakoon.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika, siksi että se Rita Hayworth -juliste paljastetaan siinä avaimeksi pakoon.
Jaaha, kiitos vaan paljon. Olin aikeissa juuri ryhtyä tätä elokuvaa katsomaan.
ap
Titanic - Uppoava laiva, joka tappoi Jackin mutta Rose pelastui
Onko koskaan kys nimen keksijä muuten tullut julkisuuteen?
Murhamysteerikirjalle hyvä nimi olisi: "John Rowan on murhaaja". Sitten kirjaa lukiessa kävisi ilmi että näin tosiaan on. :D
Tylsä elokuva, en ole ikinä jaksanut katsoa kokonaan, muutaman kerran olen aloittanut katsomisen.
Juonen kuitenkin tiedän kun se näytettiin Family Guyssä.
Kai tiedätte että tuo elokuva on jossain listalla maailman parhaana ainoastaan algoritmien ja keskustelupalstojen läppäjätkien ansiosta
Kuudes aisti - Kuollut mies kummittelee
Epäillyt - Kintin, eli Keyzer Sözen tarina.
Ihan parhaita leffoja, mitä olen nähnyt. Nimen perusteella ei uskoisi eikä kiinnostaisi. Jossain mielenhäiriössä aloin katsomaan enkä kadu.
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli oikeasti hieno katsoa ekaa kertaa, koska mulla ei ollut mitään aavistusta siitä, että se oli oikeasti kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli oikeasti hieno katsoa ekaa kertaa, koska mulla ei ollut mitään aavistusta siitä, että se oli oikeasti kuollut.
Ja sitten piti heti katsoa uudelleen ja tarkkailla, että tosiaan, eihän se missään vaiheessa ollut tekemisissä kenenkään muun kuin sen kuolleita näkevän pojan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten piti heti katsoa uudelleen ja tarkkailla, että tosiaan, eihän se missään vaiheessa ollut tekemisissä kenenkään muun kuin sen kuolleita näkevän pojan kanssa.
Tai olihan se tekemisissä, niin että ekalla katsomiskerralla näki sen puhuvan vaimolleen jne. - mutta kukaan muu ei puhunut sille. Hienosti tehty elokuva.
Yleensä elokuvan nimessä ei paljasteta elokuvan loppuratkaisua.