Mikä on "elämän kova koulu"?
Kommentit (30)
Työmarkkinatuella ja tt-tuella lusmuilemalla ja päihdeporukoissa hengailemalla oppii todellisesta elämästä niin paljon enemmän kuin kouluttautumalla ja töitä tekemällä.
Olen käynyt yliopiston ja amkn, työttömänä olen ollut viimeksi 2kk vuonna 2000 kun odottelin armeijan alkua.
Mulla lukee profiilissa elämän kova koulu. Ihan vaan siksi, koska elämäni on ollut aika kovaa ja olen oppinut siitä paljon.
Ovat entisiä juoppoja tai nistejä, rikollisuuttakin takana.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuo fabossa vitsillä ja olen FM. Sillä tarkoitetaan ihmisiä, jotka tekevät tyhmiä valintoja ja kärsivät seurauksista.
Just meinasin kommentoida että luulisi tuon jo muuttuneen ironiseksi ja nostalgiasävytteiseksi hipsterläpäksi.
Joku nelikymppinen röökihuuli jolla lukee tuo profiilissa, silloin tietää että tämä ihminen on muuten ryssinyt elämänsä aivan helvetin pahasti ja peruuttamattomasti. :D
Elämänkoululaisilla on aina kaikenlaisia ongelmia joista he syyttävät yhteiskuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen käynyt elämän kovan korkeakoulun.
Mä oon kova jätkä hei mul on kaheksan ehdollista en oo koskaan saanu ehdotonta höhöö ne pellet ei maha mulle mitää!!
Ei tarkoita sitä. En ole koskaan ollut vankilassa enkä tehnyt rikoksia.
Se tarkottaa et on murhamies ja kuuluu jengiin
Mä oon kova jätkä hei mul on kaheksan ehdollista en oo koskaan saanu ehdotonta höhöö ne pellet ei maha mulle mitää!!