Mistä koiraroduista ihmiset pitää?
Eli siis, tähän voi kommentoida koirarotuja ja sit muut laittaa yläpeukun jos tykkäävät kyseisestä rodusta tai alapeukun jos eivät.
Ja muistetaan se, että kaikki eivät voi tykätä samoista asioista ja jokaisella on oma mielipide kaikesta😊 Eli ei tarvitse suuttua jos juuri sinun lempi koirarotu saa alapeukun😌
Kommentit (187)
Kaikki koirat on paskoja. Saisi laitta lihoiksi.
Voisi laittaa vähän perustelujakin miksi ei tykkää tai tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ystävällisen näköiset yksilöt miellyttää, rodusta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään tai en tykkää sen perusteella, että sopisiko kyseinen rotu minulle. En myöskään tykkää pilalle jalostetuista tai sairaista roduista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään tai en tykkää sen perusteella, että sopisiko kyseinen rotu minulle. En myöskään tykkää pilalle jalostetuista tai sairaista roduista.
Minulla eri peruste, eli laitoin border collien, koska yksinkertaisesti ihailen niitä koiria, mutten koskaan voisi tarjota niille sopivaa kotia.
Upeita koiria ovat 💖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla eri peruste, eli laitoin border collien, koska yksinkertaisesti ihailen niitä koiria, mutten koskaan voisi tarjota niille sopivaa kotia.
Upeita koiria ovat 💖
Nojoo tuo on kyllä mullakin yks peruste joidenkin rotujen kohdalla :)
No eihän maailmassa ole ihanampaa, fiksumpaa ja helpompaa koirarotua kuin Australian Labradoodle.
Ovat kyllä Briteissä kehitelleet todella monta hienoa rotua.
Ehdotetaan: norfolkin terrieri
Taostelukoira
🇺🇦🇮🇱