Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu että elämä on ohi...

Vierailija
07.03.2007 |

Olen 26v yh-äiti ja lapset on aina minulla, isä ei kuvioissa mukana. Voisiko oikeasti joku vielä rakastua minuunkin, lapsista huolimatta?? Olen ihan ok-näköinen ja muutama kilo ylimääräistä, suurin ongelma varmasti huono itsetunto... Tuntuu ihan toivottomalta elämä..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain sua odottaa se mr oikea, usko pois!

Vierailija
2/9 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostat ihanan herkältä! Mut varmaan olet kiinnostunut vain miehistä. T: bi-tyttö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäsi on parhaassa pisteessä nyt, kun saat olla lastesi kanssa ilman läsnäolevan miehen huonoja ominaisuuksia. Minusta tuntuu, että elämä alkaa vasta nyt, kun olen itsenäinen ja vapaa!!! En ole miestä ehtinyt kaipaamaankaan.

p.s sama tilanne kun sinulla

Vierailija
4/9 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätti hänet ja pienen lapsensa n.8 vuotta sitten. Kaverini jäi yksin lapsen kanssa. Oli silloin 25v. Löysi uuden ja paljon paremman miehen 4 vuoden yksinhuoltajuuden jälkeen.

Nyt on ollut naimisissa 2 vuotta ja odottaa perheenlisäystä. Ovat onnellisia kuin pienet possut!

Aina on toivoa! Sähän olet vielä nuori tyttö!

Vierailija
5/9 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elämäsi ole ohi, VARMASTI löytyy vielä joku!! kyllä ilman miestäkin voi elää hyvin - parempi olla ilman miestä kun paskiaisen kanssa joka vie kaiken energian, mutta muista, että ole armollinen itsellesi - olet varmasti aivan ihana ihminen ja ansaitsen kaikkea hyvää! Kyllä ajat sullekin vielä paranevat - niin kävi mullekin.

Vierailija
6/9 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän ja tunnen monia pareja, joilla jommalla kummalla on ennestään jo lapsia!

Vierailija
7/9 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tyyppejä, jotka ovat löytäneet paljon, paljon paremman ja sopivamman miehen sitten eron jälkeen, lapsista " huolimatta" . Ei se kaikille ole mikään kauhistus... Elämä ei todellakaan ole vielä ohi!

Vierailija
8/9 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti kohtaa jonk kun sitä vähiten osaisit odotta, näin kävi minulle ja nyt kolme vuotta naimisissa ja erittäin onnellinen. Älä luovuta!

Vierailija
9/9 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on vain se, että miehet kenelle yh:t kelpaa ovat yleensä varsin saamattomia ja onnettomia tapauksia muutenkin.

Terveisin yh (jo neljättä vuotta)

-ja minä, ihan hyvän näköinen, menestynyt yh (hyvä koulutus, hyvä työ, kelpo toimeentulo) en usko enää rakastuvani tai löytäväni kumppania.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi