Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehillä ei ole enää leveitä hartioita?

Vierailija
23.02.2025 |

Nykyään näkee yhä useammin sitä, että naisella on leveämmät hartiat kuin miehellään. Mutta tämä ei johdu siitä, että naisten hartiat olisi leventyneet, vaan selvästi miehillä on nykyään lähinnä kapeita pullohartioita.

En pidä tästä ollenkaan.

Kommentit (302)

Vierailija
61/302 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolet vaihtavat napaisuuttaan samassa tahdissa kuin maapallokin, ei siihen kauaa mene. 

Nauset alistettiin keinotekoisesti. Nyt näemme, miten typerää ja väärin se oli ihmiskunnan kannalta. Tuho edessä kun setämiehet mätkii toisiaan peniksellä 

Vierailija
62/302 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään istutaan koneella, ei harrasteta eikä tehdä fyysisiä töitä. Eihän ne lihakset silloin kehity. Ihmisillä on myös todellahuono ryhti, nuoremmilla.

Onko hartiat lihasta?

Eikö leveillä hartioilla tarkoiteta geneettistä luuston rakennetta?

https://i.redd.it/4vsrnvsmynod1.jpeg

Aivan erilaiset ryhdit. Asennoilla saa paljon pelattua. Tää leveämpi oikein pörhistää ja työntää rintakehäänsä ulos jolloin hartiat takana näyttää leveämmiltä. Tosin ei tuo toinen ihan samaan pysty vaikka oikealla posella saisi kuvan leveistä hartioista.

Ja geeneillä nyt edelleen on merkitystä. Ei meistä kaikista tule saman näköisiä, vaikka eläisimme tismalleen samalla tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/302 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elinolosuhteet ovat olleet liian pitkään liian helppoja.

Vierailija
64/302 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat lisääntyneet liiaksi pienikokoisten ja kapeaharteisten naisten kanssa?

Mun parikymppisillä pojilla on leveät hartiat, toinen tekee fyysistä työtä ja toinen pelaa tietokoneella. Itse olen pitkä ja leveäharteinen ja niin on myös poikien isä. Kaikilla meillä on myös isot ja vahvat kädet :D

Vierailija
65/302 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luusto kerryttää itseensä kalsiumia sopivassa rasituksessa.

Kohta näemme miten ikänsä fyysisesti passiivisina olleiden lihavien miesten osteoporoosit räjähtävät käsiin. 

En ala omaishoitajaksi, tein sitä jo 24 vuotta (lapset).

Vierailija
66/302 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja minulla on aika leveät hartiat. Ja toivon, että miehellä olisi leveämmät kuin minulla. Tulee muuten itsellä jotenkin kiusaantunut olo.

Vierailija
67/302 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elinolosuhteet ovat olleet liian pitkään liian helppoja.

Ihmiset laiskoja. Autolla röökiä ostamaan. Autolla Lottoa viemään. Autolla hakemaan kaljaa. Kauppaan 500 metriä.

Vierailija
68/302 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1950 luvun Brittitehtaalla miehet näyttivät tältä. Missä ne lihasmasat ovat? 

Vierailija
69/302 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

SM-hallikilpailujen ottelumiehillä on leveät hartiat. Kaluni elämöi villisti kun katselen heitä.

M52

Vierailija
70/302 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellisuudessa ihmiset Suomessa ovat suurempia kuin koskaan.

Elintaso on parantunut. Kuntosaliharjoittelu on muodissa nuorten keskuudessa.

On jos vaakaalla mitataan.  Lisääntynyt ehkä, mutta paljon lyllertää pullukoita.

Vierailija
71/302 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolet vaihtavat napaisuuttaan samassa tahdissa kuin maapallokin, ei siihen kauaa mene. 

Nauset alistettiin keinotekoisesti. Nyt näemme, miten typerää ja väärin se oli ihmiskunnan kannalta. Tuho edessä kun setämiehet mätkii toisiaan peniksellä 

Naiset pääsevät valtaan, ja Suomi täytetään muslimeilla, koska naisille moraaliposeeraus ja hyvesignalointi on tärkeintä.  

Vierailija
72/302 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on leveät hartiat. Ap ei siis ole nähnyt mua.

Se että itse ei näe ei tarkoita etteikö ko. henkilöitä ole.

Vierailija
73/302 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisilla ei ole enää kapeita vyötäröitä?

Minulla on, ja miehelläni leveät hartiat. Pullohartija ei ole asemassa, jossa voi odottaa seuralaiseltaan muuta kuin pullavyötäröä.

Minä odotan muuta kuin pullavyötäröä, vaikka kapeaharteinen mies olenkin. Eikä mennyt odotus hukkaan, kapeavyötäröisen vaimon sain.

Vierailija
74/302 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmareita vuodelta 1938. Missä horkkakarjut? Raskasta työtä mutta hartiat ei ole metrin levyiset. 

Vierailija
75/302 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proteiini ei kasvata lihaksia ilman rasitusta, joka tuottaa kipua.

Vaan se jysähtää läskiksi vatsaan.

Estrogeenia saa mies eniten ikiomasta rasvakudoksestaan. Se tuottaa estradiolia.

Turha syytellä siitä e-pillereitä varsinkin jos söhii paljaalla. Ja te maalaisethan juotte omaa kaivovettä tai pohjavettä. Mistä siihen e-pillerijäämiä pääsisi 😂

Te myös oikeasti liikutte vähiten ja olette lihavimpia lapsesta saakka. Kaikki hommat teette koneilla, ei teistä ole lapioimaan. 

Vierailija
76/302 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-vaimoni kielsi minulta salilla käynnin. Kiitos feministit!

Vuoden munattomin mies on varmaan tässä. Tosin eipä ne hartiatkaan varmaan munatta kasva kävi salilla tai ei

Vierailija
77/302 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi voin sanoa, että taljaa vetämällä hartioistani tuli leveät aika nopeasti. On hartioissakin lihaksia.

Lapsena olin aika luikku. Lihaksia treenaamalla saa kroppaansa muokattua.

Vierailija
78/302 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1950 luvun Brittitehtaalla miehet näyttivät tältä. Missä ne lihasmasat ovat? 

Oli puhe luustosta ja hartioista. 

Vierailija
79/302 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehillä on kapeampi lantio kuin naisilla? Lihavalla miehelläkin.

Vierailija
80/302 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iskä oli ja veli on raksamiehiä ja kyllä heillä on erottuvan leveät hartiat duunista johtuen.

Mutta eipä tällä kansalla juuri vyötäröäkään enää ole.

Enpä ole laittanut merkille vanhoissa Suomifilmeissä onko hartiat olleet miehillä leveämmät, niissä ja vanhoissa valokuvissa on tosin ihmiset sukupuolesta ja iästä riippumatta hoikkia. 

Mitä tulee miesten naisistumiseen niin se on paljolti heidän omaa vikaa. Käyttäisivät sitä hemmetin kumihattua niin e-pillerien jämiä ei leviäisi vesistöihin. Mutta ei välitetä siitäkään että siinä pitkällä aikavälillä tulee itselle ja tuleville sukupolville haittaa, pääasia on päästä naimaan paljaalla kun eihän se kumin kanssa miltään tunnu.

Verrattavissa lähinnä käteen vetoon

No sitten tyydyt olemaan akkamainen ja makselemaan elareita valittamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi