Tunnetko ihmisiä, jotka ovat Euroopan lomamatkalla rakastuneet ja ovat oikeasti yhdessä?
Nyt unohdetaan Thaimaa ja Gambia. Tiedätkö, että joku olisi oikeasti Italian matkalta löytänyt itselleen vaimon/miehen?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Minä tutustuin tulevaan vaimooni kun olimme molemmat Espanjassa lomalla. Hän vain viikon matkalla ja minä olin ollut jo pitempään. Päädyin sitten Ruotsiin loppulomaksi ja jäi Espanjassa olo aiottua lyhyemmäksi.
Vaimosiko on ruotsalainen?
Ystäväni löysi miehensä Kyprokselta. Yhdessä nyt jo 25 vuotta, kaksi aikuista poikaa. Oikein ovat onnellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi nimenomaan Euroopan?
Koska Aasian ja Afrikan matkoista tulee monella mieleen molemminpuolinen hyväksikäyttö.
Eikö muista maanosista voi löytää rakkautta?
Voi mutta harvinaisempaa. Älä takerru lillukanvarsiin.
Joka tapauksessa en ymmärtänyt pointtia, että miksi vain Eurooppa.
Tee oma ketju siitä kun sorvaat niiden viisumien kanssa.
Siskoni tapasi miehensä lomamatkalla jossain Välimerellä, en muista paikkaa tarkemmin. Ovat kyllä molemmat suomalaisia ja olivat siis molemmat lomamatkalla samassa paikassa.
No mun belgialainen kumppani oli Euroopan-matkalla kun hän Suomeen tullessaan kompastui muhun. Mutta vaikka monta vuotta oltiinkin niin ei enää pari. Kavereita silti edelleen, sydänystäviä oikeastaan. Että kyllä sitä sattuu.
Tunnen.
Lisäksi omassakin perheessä yksi puoliso on kauempaa, Euroopan ulkopuolelta
Juu, tuttava löysi viitisenkymmentä vuotta sitten Kreikasta puolison itselleen. Siellä asuvat edelleen yhdessä